Založ si blog

Piate Dvere

„Ale čo to vôbec znamená? Konzumovať Ježišovo telo a krv? Čoho sa Ježiš dožadoval? Že ho ľudia zabijú a zjedia? Samozrejme, že nie. Muselo to mať iný význam. Ale aký?“

Piata Zmluva s Ježišom

Taktiež i kalich, keď bolo po večeri, povediac: Tento kalich je tá nová smluva v mojej krvi, ktorá sa za vás vylieva.

Deti Izraela porušili svoje prísahy a častokrát sa búrili. Opakovane porušil Mojžišovu Zmluvu, no Pán im zakaždým odpustil. Porušenie zmluvy však vedie k nespravodlivosti, disharmónii a nerovnováhe, ktorá si vyžaduje korekciu. Boh ich potrestal, aby sa poučili a dali si pozor. Raz ich potrestal štyridsaťročným putovaním po púšti a na jednu generáciu im zakázal vstúpiť do Svätej zeme. Inokedy ich potrestal zničením Svätého Jeruzalemského Chrámu a zotročením v rukách Nabuchodonozora. Boh dokonca spôsobil, že stratili pôvodnú Tóru, ktorú mali, a stratili aj relikvie Prorokov a Poslov (NJPN), pričom najdôležitejšou relikviou bola Archa Zmluvy. Boh ich inokedy potrestal tým, že ich učinil poddanými rímskej okupácii. V čase Cézara Augusta k nim prišiel sľúbený Spasiteľ a Mesiáš, Ježiš Kristus (NJPN). Aj keď k nim bol vyslaný, Izraeliti v neho neuverili a pokúsili sa ho zabiť. Nakoniec Izraeliti zradili vlastného Mesiáša a vydali svojho sľúbeného Kráľa a Spasiteľa do rúk neveriacich Rimanov, aby mohol byť zabitý. Tento čin zrady sa Boh rozhodol viac Deťom Izraela neodpustiť a Štvrtá Zmluva bola navždy porušená. Skončila sa Mojžišova Zmluva a na svet prišla nová Zmluva.

Ježišovo volanie sa začalo vo veku tridsiatich rokov, hneď po smrti Jána Krstiteľa (NJPN), ktorý zomrel tridsaťročný, pretože medzi ním a Ježišom (NJPN) bolo iba šesť mesiacov. Podľa Svätej Biblie trvala Ježišova služba tri roky, počas ktorých zhromažďoval svojich učeníkov a putoval po Jeruzaleme a jeho okolí, kázal a konal veľké zázraky. Zo 124 000 prorokov poslaných na Zem bol Ježiš (NJPN) prorokom, ktorý vykonal najviac zázrakov. Informoval ľudí o tom, čo mali vo svojich domovoch a čo jedli. Uzdravil malomocných, slepých a hluchých. Obnovil amputované časti tela. Chodil po vode. Premenil vodu na víno. Z hliny stvoril vtáky. Jeho posledný zázrak bol najúžasnejší zo všetkých: vzkriesil Lazara. Boli to zázraky zaznamenané v kanonických evanjeliách. Počas celej tejto doby boli jeho učeníci svedkami nespočetného množstva zázrakov, ktoré vykonal a jeho nasledovníci sa rozrástli z dvanástich mužov na desaťtisíce veriacich.

Prečo však Izraeliti nekorunovali Ježiša za svojho Kráľa? Prečo sa väčšina ľudí odvrátila od viery? Prečo ho jeho blízky spoločník, Judáš Iškariotský, ktorého ustanovil za správcu Domu financií, zradil po tom, čo bol svedkom všetkých týchto zázrakov? Azda sa jednoducho báli smrti, báli sa postaviť proti zákonníkom a farizejom alebo rímskym autoritám? Možno boli príliš pripútaní k materiálnemu životu? Ak by to tak bolo, prečo ho od začiatku vôbec nasledovať? Odpovede na tieto otázky sú zložité a nepochybne zanechajú úprimného hľadača pravdy s trpkou príchuťou a hlboko rozrušeného.

Zamyslite sa nad tým, ako Svätá Biblia zaznamenáva zástupy tisícov ľudí, ktorých Ježiš (NJPN) zázračne nasýtil. Tisíce ľudí, ktorí Ježiša nasledovali (NJPN) a cestovali zo všetkých častí Izraela, aby boli jeho svedkami. Dokonca aj nežidia a pohania Ježiša (NJPN) vyhľadávali a verili v neho. Zrazu sa stalo niečo zvláštne, čo prinútilo každého prehodnotiť svoj postoj. Stratili v Ježiša dôveru a opustili ho. Pravda je taká, že Ježiš (NJPN) začal verejne vyučovať tajnú doktrínu, ktorá sa ľuďom zdala odporná. Začal učiť, že on je „Chlieb Života“. V knihe Jána (kapitola 6) sa píše:

Ježiš – Chlieb Života:

25 A keď ho našli za morom, povedali mu: Rabbi, kedy si sem prišiel? 26 Ježiš im odpovedal a riekol: Ameň, ameň vám hovorím, hľadáte ma, nie preto, že ste videli divy, ale že ste jedli z tých chlebov a nasýtili ste sa. 27 Pracujte nie o pokrm, ktorý hynie, ale o pokrm, ktorý zostáva do večného života, ktorý vám dá Syn človeka, lebo toho spečatil Otec, Bôh. 28 Vtedy mu povedali: Čo máme robiť, aby sme konali skutky Božie? 29 Ježiš odpovedal a riekol im: To je ten skutok Boží, aby ste verili v toho, ktorého on poslal. 30 Vtedy mu povedali: Jaké ty tedy činíš znamenie, aby sme videli a uverili ti? Čo robíš? 31 Naši otcovia jedli mannu na púšti, jako je napísané: Dal im jesť chlieb z neba. 32 Na to im povedal Ježiš: Ameň, ameň vám hovorím, že nie Mojžiš vám dal chlieb z neba, ale môj Otec vám dáva chlieb z neba, ten pravdivý. 33 Lebo tým chlebom Božím je ten, ktorý sostupuje z neba a dáva svetu život. 34 Vtedy mu povedali: Pane, dávaj nám vždy ten chlieb. 35 A Ježiš im povedal: Ja som ten chlieb života; kto prijde ku mne, nebude nikdy lačnieť, a kto verí vo mňa, nebude nikdy žízniť. 36 Ale povedal som vám, že ste ma aj videli aj neveríte. 37 Všetko, čo mi dáva Otec, prijde ku mne, a toho, kto prijde ku mne, nevyženiem von. 38 Lebo som nesostúpil z neba nato, aby som činil svoju vôľu, ale vôľu toho, ktorý ma poslal. 39 A to je vôľa toho, ktorý ma poslal, Otcova, aby som neztratil ničoho z toho, čo mi dal, ale aby som to všetko vzkriesil v ten posledný deň. 40 Lebo to je vôľa môjho Otca, ktorý ma poslal, aby každý, kto vidí Syna a verí v neho, mal večný život, a ja ho vzkriesim v posledný deň. 41 Vtedy reptali Židia proti nemu, že povedal: Ja som ten chlieb, ktorý sostúpil z neba, 42 a hovoril: Či nie je toto Ježiš, syn Jozefov, ktorého otca i matku my známe? Jako tedy hovorí tento, že vraj sostúpil som z neba? 43 Vtedy odpovedal Ježiš a riekol im: Nerepcite medzi sebou! 44 Nikto nemôže prijsť ku mne, keby ho nepritiahol Otec, ktorý ma poslal, a ja ho vzkriesim v posledný deň. 45 Je napísané v prorokoch: A všetci budú učení od Boha. A tak tedy každý, kto počul od Otca a naučil sa, ide ku mne. 46 Nie že by niekto bol videl Otca, krome toho, ktorý je od Boha, ten videl Otca. 47 Ameň, ameň vám hovorím, že kto verí vo mňa, má večný život. 48 Ja som chlieb života. 49 Vaši otcovia jedli mannu na púšti a pomreli; 50 ale toto je chlieb, ktorý sostupuje z neba, aby z neho jedol človek a nezomrel. 51 Ja som ten živý chlieb, ktorý sostúpil z neba. Keby niekto jedol z tohoto chleba, bude žiť na veky. A chlieb, ktorý ja dám, je moje telo, ktoré ja dám za život sveta. 52 Vtedy sa dohadovali Židia medzi sebou a hovorili: Jako nám tento môže dať jesť telo? 53 A Ježiš im povedal: Ameň, ameň vám hovorím, že ak nebudete jesť tela Syna človeka a piť jeho krvi, nemáte v sebe života. 54 Kto jie moje telo a pije moju krv, má večný život, a ja ho vzkriesim v posledný deň. 55 Lebo moje telo je pravdivý pokrm a moja krv pravdivý nápoj. 56 Ten, kto jie moje telo a pije moju krv, zostáva vo mne a ja v ňom. 57 Ako mňa poslal ten živý Otec, a jako ja žijem skrze Otca, tak i ten, kto mňa jie, bude žiť skrze mňa. 58 To je ten chlieb, ktorý sostúpil z neba, nie ako čo vaši otcovia jedli mannu a pomreli. Ten, kto jie tento chlieb, bude žiť na veky. 59 To povedal v synagóge učiac v Kafarnaume.1

Ježišovo tvrdenie, že je „Chlieb Života,“ bolo pre Izraelitov príliš ťažké. Spôsobilo, že mnohí učeníci o ňom pochybovali a nakoniec ho opustili:

60 Vtedy mnohí z jeho učeníkov počujúc to povedali: To je tvrdá reč; kto ju môže počúvať?! 61 Ale Ježiš vediac sám v sebe, že jeho učeníci repcú preto, povedal im: To vás pohoršuje? 62 A čo, keby ste videli Syna človeka vystupovať hore, kde bol prv? 63 Duch je, ktorý oživuje; telo nič neosoží. Slová, ktoré vám ja hovorím, sú duch a sú život. 64 Ale sú niektorí z vás, ktorí neveria. Lebo Ježiš vedel hneď od počiatku, ktorí sú to tí, ktorí neveria, a kto je ten, ktorý ho zradí. 65 A vravel: Preto som vám povedal, že nikto nemôže prijsť ku mne, keby mu to nebolo dané od môjho Otca. 66 Od tej chvíle odišli mnohí z jeho učeníkov nazad a nechodili viacej s ním. 67 Vtedy povedal Ježiš tým dvanástim: Či azda i vy chcete odísť? 68 A Šimon Peter mu odpovedal: Pane, ku komu pojdeme? Slová večného života máš; 69 a my sme uverili a poznali, že si ty Kristus, ten Syn živého Boha. 70 Ježiš im odpovedal: Či som si ja nevyvolil vás dvanástich? A jeden z vás je diabol. 71 A to povedal o Judášovi Šimona Iškariotského, lebo ten ho mal zradiť, ktorý bol jedným z tých dvanástich.2

Takže vidíme, že je to vlastne táto tajná doktrína, ktorú učil Ježiš (NJPN) – doktrína konzumácie Ježiša Krista, ktorá spôsobila, že ho ľudia opustili a odvrátili sa od neho. Pri učení tejto náuky Judáš po prvý raz odhalil svoju pravú tvár a neuveril. Táto doktrína konzumácie Ježišovho tela a krvi bola tiež v priamom rozpore s Mojžišovými prikázaniami: 10 A ktokoľvek z domu Izraelovho alebo i z pohostínov, kto pohostíni medzi nimi, kto by jedol nejakú krv, proti takej duši, ktorá by jedla krv, obrátim svoju tvár a vytnem ju zprostred jej ľudu, 11 lebo duša tela je v krvi, a ja som vám ju dal na oltár pokryť ňou hriech na vašich dušiach, lebo práve krv pokrýva hriech na duši. 12 Preto som povedal synom Izraelovým: Niktorá duša z vás nebude jesť krvi, ani pohostín, ktorý pohostíni medzi vami, nebude jesť krvi.3

Ale čo to vôbec znamená? Konzumovať Ježišovo telo a krv? Čoho sa Ježiš dožadoval? Že ho ľudia zabijú a zjedia? Samozrejme, že nie. Muselo to mať iný význam. Ale aký? Telo a krv človeka je jeho potomstvo, jeho semeno. Thomas Laqueur vo svojej knihe Making Sex: Body and Gender from the Greeks to Freud cituje svätého Izidora zo Sevilly, ktorý bol španielskym prelátom a učencom žijúcim na prelome 7. storočia: „Príbuzenstvo je pomenovaním, čo z jednej krvi, ktorá je z jedného semena otca splodená. Mužské semeno je totiž penou krvi. Podobne ako voda, ktorá pri údere o skaly dáva bielu penu, alebo ako tmavé víno, ktoré pri nalievaní do pohára vytvára bielu penu.“4

Naozaj hovoril Ježiš (NJPN) o semene, keď spomínal to, čo chcel, aby jeho nasledovníci konzumovali? Aby sme si boli v tejto veci istí, musíme ďalej nahliadnuť do Kristových evanjelií. V knihe Jána (kapitola 4) sa spomína príhoda, keď Ježiš hovoril so ženou zo Samárie:

4 A musel ísť cez Samáriu. 5 A tak prišiel do mesta Samárie, zvaného Sichar, blízko pozemku, ktorý bol dal Jakob Jozefovi, svojmu synovi. 6 A bola tam studňa Jakobova. Ježiš tedy, unavený z cesty, sadol si takto na studňu, a bolo asi šesť hodín. 7 Vtedy prišla žena zo Samárie nabrať vody. A Ježiš jej povedal: Daj sa mi napiť! 8 Lebo jeho učeníci boli odišli do mesta, aby nakúpili potravy. 9 Vtedy mu povedala žena, tá Samaritánka: Jako je to, že ty súc Žid žiadaš odo mňa piť, od ženy Samaritánky? (Lebo Židia neobcujú so Samaritánmi). 10 Ježiš odpovedal a riekol jej: Keby si znala dar Boží a vedela, kto je ten, ktorý ti hovorí: Daj sa mi napiť! ty by si bola jeho prosila, a bol by ti dal živej vody. 11 Žena mu povedala: Pane, veď nemáš ani vedra nabrať vody, a studňa je hlboká, odkiaľ máš tedy tú živú vodu? 12 Či si ty azda väčší ako náš otec Jakob, ktorý nám dal studňu a sám z nej pil i jeho synovia a i jeho dobytok? 13 Ježiš odpovedal a riekol jej: Každý, kto pije z tejto vody, bude zase žízniť; 14 ale kto sa napije z vody, ktorú mu ja dám, ten nebude žízniť na veky; ale voda, ktorú mu dám, obráti sa v ňom na prameň vody, vyvierajúcej do večného života. 15 A žena mu povedala: Pane, daj mi tej vody, aby som nežíznila ani nechodila sem naberať. 16 Na to jej povedal Ježiš: Iď, zavolaj svojho muža a prijdi sem!5

Jasne tu vidíme, že Ježiš nemá na mysli obyčajnú pitnú vodu, ale nejaký iný druh tekutiny, ktorý nazýva „živá voda.“ Semeno je tiež známe ako živá voda, pretože z tejto vody pochádza život a sú z nej počaté a narodené deti. Keď žena žiada Ježiša (NJPN) o tú vodu, Ježiš (NJPN) hovorí žene, aby zavolala manžela a vrátila sa, čím jasne naznačuje, že jej manžel má tieto živé vody, rovnako tak ako všetci muži. Ako dôkaz však ani to zatiaľ nestačí, pretože mnohí ľudia sa budú domnievať, že tento výklad je chorý a prekrútený. Z tohto dôvodu budeme demonštrovať ďalší dôkaz z evanjelií, a teda že je to skutočný význam toho, čo Ježiš (NJPN) mienil a učil. Ak sa pozrieme do 2. Knihy Mojžišovej (4. kapitola), uvidíme príhodu s Mojžišom, jeho manželkou a synom: 24 A stalo sa na ceste, v nocľažišti, že sa s ním stretol Hospodin a hľadal ho zabiť. 25 Vtedy vzala Cippora nôž, obrezala neobriezku svojho syna a vrhla ju k jeho nohám a riekla: Je isté, že si mi ženíchom krvi! 26 A upustil od neho. Vtedy riekla: Ženích krvi, pre obriezky.6

V The New Oxford Annotated Bible: New Revised Standard Version sa uvádza: „Nohy, eufemizmus pre pohlavné orgány.“7 Takže teraz vieme, že keď sa v Biblii spomína slovo „nohy“, vzťahuje sa to na mužské pohlavné orgány. Ak to čítame v tomto kontexte, všetko sa stáva jasným. Napríklad v knihe Rút (kapitola 3) sa uvádza:

1 Potom jej povedala Naoma, jej svokra: Moja dcéro, či nemám hľadať pre teba odpočinku, aby ti bolo dobre? 2 A tak teraz či nie je Boaz naším známym príbuzným, s ktorého dievkami si bola? Hľa, veje jačmeň na humne tejto noci. 3 Nuž umyješ sa a pomažeš a vezmeš na seba svoje rúcho a sídeš na humno, ale sa nedaj vo znanie mužovi, dokiaľ neprestane jesť a piť. 4 Až keď si už ľahne, a budeš vedieť o mieste, na ktorom bude ležať, prijdeš a odkryješ miesto pri jeho nohách a ľahneš si, a on ti povie, čo máš robiť. 5 A ona jej povedala: Urobím všetko, čo si mi riekla. 6 A tak sišla na humno a urobila všetko tak, ako jej rozkázala jej svokra. 7 Keď sa tedy najedol Boaz a napil, a keď sa rozveselilo jeho srdce, prišiel, aby si ľahol pri konci stohu. A prišla aj ona potichu a odkryjúc miesto pri jeho nohách ľahla si. 8 A stalo sa o polnoci, že sa preľakol muž a prihnul sa, aby videl, a hľa, nejaká žena ležala pri jeho nohách. 9 A riekol: Kto si ty? A ona povedala: Som Ruť, tvoja dievka. Rozprestri krýdlo svojho plášťa na svoju dievku, lebo si výkupník. 10 Na to riekol: Požehnaná si ty Hospodinovi, moja dcéro! Teraz naposledy si dokázala ešte väčšiu zbožnosť ako tam prv, že si neišla za mládencami, ani za chudobnými ani za bohatými. 11 Preto teraz, moja dcéro, neboj sa, všetko, čokoľvek povieš, urobím ti, lebo všetky brány môjho ľudu vedia o tom, že si ty chrabrá žena šľachetná. 12 A teraz je skutočná pravda, že som ja výkupník, ale je aj výkupník bližší odo mňa. 13 Zostaň tu tejto noci, a bude ráno, ak ťa vykúpi, dobre, nech vykúpi; ak nebude chcieť vykúpiť ťa, vykúpim ťa ja, ako že žije Hospodin. Lež tu až do rána. 14 A tak ležala na mieste pri jeho nohách až do rána. A potom vstala, prv ako rozoznal človek človeka, lebo riekol: Nech sa to nezvie, že tá žena prišla na humno.8

Naoma teda očividne poslala Rút za Boazom, aby s ním mohla mať orálny sex. To bol význam frázy “ležať mu pri nohách.” V 2. Knihe Samuelovej (kapitola 11) sa uvádza: 8 A potom riekol Dávid Uriášovi: Iď dolu do svojho domu a umy si nohy. A keď vyšiel Uriáš z domu kráľovho, vyšiel za ním dar kráľov. 9 Ale Uriáš ležal pri dveriach, pri vchode do domu kráľovho so všetkými služobníkmi svojho pána a neodišiel dolu do svojho domu. 10 Vtedy oznámili Dávidovi a riekli: Uriáš neodišiel dolu do svojho domu: A Dávid riekol Uriášovi: Či si neprišiel z cesty? Prečo si neodišiel dolu do svojho domu? 11 A Uriáš povedal Dávidovi: Truhla Božia a Izrael i Júda bývajú v stánoch, i môj pán Joáb ako aj služobníci môjho pána táboria na poli, a ja by som mal vojsť do svojho domu, aby som jedol a pil a ležal so svojou ženou? Jako že žiješ, a jako žije tvoja duša, neučiním tej veci.9

Jasne vidíme, že keď Dávid povedal Uriášovi, aby išiel do jeho domu a umyl si nohy, v skutočnosti to znamenalo ísť sa milovať so svojou ženou. „Nohy“ sú teda eufemizmus pre pohlavné orgány. Ďalší dôkaz, že „nohy“ v Biblii znamenajú mužské pohlavné orgány, je v knihe 1. Samuelovej. Americká štandardná verzia uvádza: 3 A prišiel k ovčím ohradám pri ceste, kde je jaskyňa, do ktorej vošiel Saul zakryť svoje nohy, kým Dávid a jeho mužovia sedeli v úzadí po stranách jaskyne.10 Ekumenický preklad uvádza nasledovný preklad toho istého verša: Tak prišiel ku košiarom oviec pri ceste, kde bola jaskyňa. Šaul ta vošiel na potrebu. Dávid a jeho družina sedeli v úzadí jaskyne.

Ak sa teraz pozrieme na nasledujúce verše, mnohé tajomstvá sa vyjasnia. V Evanjeliu podľa Lukáša (kapitola 7) sa píše:

36 A prosil ho ktorýsi z farizeov, žeby jedol s ním. A vošiel do domu farizea a položil sa za stôl. 37 A hľa, bola v tom meste nejaká hriešna žena, ktorá, keď sa dozvedela, že stoluje v dome farizea, doniesla alabastrovú nádobu masti 38 a stanúc si odzadu k jeho nohám a plačúc začala slzami kropiť jeho nohy a vlasmi svojej hlavy utierala a bozkávala jeho nohy a mazala masťou. 39 A keď to videl farizeus, ktorý ho pozval, povedal sám v sebe: Keby tento bol prorok, vedel by, kto a jaká je to žena, ktorá sa ho dotýka, lebo je hriešnica. 40 A Ježiš odpovedal a riekol mu: Šimone, mám ti niečo povedať. A on riekol: Učiteľu, povedz! 41 Istý veriteľ mal dvoch dlžníkov. Jeden bol dlžen päťsto denárov, druhý päťdesiat. 42 A keď nemali jako zaplatiť, odpustil obidvom. Ktorý teda z nich, povedz, bude ho viacej milovať? 43 A Šimon odpovedal a riekol: Nazdám sa, že ten, ktorému viacej odpustil. A on mu povedal: Dobre si rozsúdil. 44 A obrátiac sa k žene povedal Šimonovi: Či vidíš túto ženu? Vošiel som do tvojho domu, a vody na moje nohy si nedal; ale táto slzami skropila moje nohy a vlasmi svojej hlavy poutierala; 45 bozkať nebozkal si ma; ale táto, odkedy som vošiel, neprestala bozkávať moje nohy; 46 olejom si nepomazal mojej hlavy; ale táto masťou pomazala moje nohy. 47 A preto ti hovorím, že sú jej odpustené tie mnohé hriechy, lebo mnoho milovala. Komu sa málo odpúšťa, málo miluje. 48 A povedal jej: Odpustené sú tvoje hriechy.11

Farizej by nebol znechutený a nepoprel by Ježišovo proroctvo len preto, že mu hriešna žena pobozkala nohy. Mal by však vážne pochybnosti, ak by na ňom hriešna prostitútka predviedla orálny sex. Keďže „nohy“ je eufemizmus pre pohlavné orgány, táto žena pobozkala Ježišove pohlavné orgány a vykonala na ňom orálny sex. Spotrebou jeho semena jej teda boli odpustené všetky hriechy. To je to, čo farizeja pochopiteľne šokovalo, keď vošiel dnu a stal sa toho svedkom. V dôsledku toho stratil vieru.

V inej zvláštnej gnostickej tradícii Ježiš Kristus vykonal zázrak pred svojou najbližšou učeníčkou, Máriou Magdalénou. Epiphanius zo Salamis zaznamenáva, že gnostický text The Greater Questions of Mary obsahoval epizódu, v ktorej Ježiš vzal Máriu Magdalénu na vrchol hory, kde zo svojho boku vytiahol ženu a mal s ňou pohlavný styk. Potom, po ejakulácii, Ježiš konzumoval svoje vlastné semeno a povedal Márii: „Tak musíme konať, aby sme žili.” Keď to Mária počula, okamžite omdlela, na čo Ježiš zareagoval tak, že jej pomohol vstať a povedal jej: „Maloverná, prečo si pochybovala?“12

Z islamu tiež vieme, že telesné tekutiny proroka Mohameda (Nech je pokoj s ním a jeho rodinou) očisťovali a spôsobili vymazanie hriechov. Tento slávny incident máme zaznamenaný v islamských knihách hadýsov, kde Prorok močil do nádoby, ktorá bola uložená pod posteľou. Napila sa z nej žena menom Barakah, ktorá upratovala Prorokov dom. Neskôr sa jej Prorok spýtal, kde je moč, a ona odpovedala, že ho vypila. Potom jej povedal: „Oheň sa nikdy nedotkne tvojho brucha,“13 čo znamená, že bola očistená jeho telesnými tekutinami. Semeno je čistejšie ako moč, a ak moč Proroka (NJPNJR) očisťuje, potom musíme akceptovať, že jeho semeno očisťuje tiež. Ak niekto pripustí, že Satan je nečistý a Kain je nečistý, a ich deti sú nečisté, potom aj ich semeno je nečisté a činí nečistým. Pre všetko musí existovať opak, ak existujú nečistí ľudia, musia existovať aj ľudia čistí. Ak existuje nečisté semeno, musí existovať aj semeno čisté, a ak existuje semeno, ktoré činí nečistým, potom musí existovať aj semeno, ktoré očisťuje.

Toto všetko je príprava pre skutočný Ježišov zázrak v evanjeliu, ktorým je vzkriesenie Lazara. V knihe Jána (11. kapitola) sa píše:

Smrť Lazara:

1 A bol istý nemocný, Lazar z Betánie, z mestečka Márie a Marty, jej sestry. 2 To bola tá Mária, ktorá pomazala Pána masťou a poutierala jeho nohy svojimi vlasmi, ktorej brat, Lazar, bol teraz nemocný. 3 Vtedy poslaly k nemu tie sestry a odkázaly mu: Pane, hľa, ten, ktorého máš rád, je nemocný. 4 A keď to počul Ježiš, povedal: Tá nemoc nie je na smrť, ale na slávu Božiu, aby ňou bol Syn Boží oslávený. 5 A Ježiš miloval Martu i jej sestru i Lazara. 6 Ako tedy počul, že je nemocný, vtedy zostal na mieste, na ktorom bol, dva dni. 7 Až potom povedal učeníkom: Poďme zase do Judska. 8 A učeníci mu povedali: Rabbi, len teraz ťa hľadali Židia ukameňovať, a zase ta ideš? 9 Ježiš odpovedal: Či nie je dvanásť hodín dňa? Ak niekto chodí vodne, nezavadí, lebo vidí svetlo tohoto sveta; 10 ale ak niekto chodí vnoci, zavadí, lebo niet v ňom svetla. 11 To povedal a potom im riekol: Lazar, náš priateľ, usnul; ale idem, aby som ho zobudil zo sna. 12 Vtedy mu povedali učeníci: Pane, ak usnul, ozdravie. 13 Ale Ježiš povedal o jeho smrti, a oni sa domnievali, že hovorí o spánku sna. 14 A tak vtedy im povedal Ježiš otvorene: Lazar zomrel, 15 a radujem sa pre vás, že som tam nebol, aby ste uverili. Ale poďme za ním! 16 Vtedy povedal Tomáš, zvaný Didymus, spoluučeníkom: Poďme aj my, aby sme zomreli s ním! 17 A tak keď prišiel Ježiš, našiel ho už štyri dni ležať v hrobe. 18 A Betánia bola blízko Jeruzalema, nejakých pätnásť honov. 19 A mnohí zo Židov boli prišli k Marte a Márii, aby ich potešili ohľadom ich brata. 20 Vtedy Marta, ako počula, že ide Ježiš, vyšla proti nemu, ale Mária sedela doma. 21 Vtedy povedala Marta Ježišovi: Pane, keby si tu bol býval, môj brat by nebol zomrel. 22 Ale aj teraz viem, že všetko, za čokoľvek by si požiadal Boha, dá ti Bôh. 23 Ježiš jej povedal: Tvoj brat vstane. 24 A Marta mu povedala: Viem, že vstane pri vzkriesení, v posledný deň. 25 Ježiš jej povedal: Ja som vzkriesenie i život; ten, kto verí vo mňa, aj keby zomrel, žiť bude. 26 A nikto, kto žije a verí vo mňa, nezomrie na veky; či veríš tomu? 27 Riekla mu: Áno, pane; ja som uverila, že si ty Kristus, ten Syn Boží, ktorý mal prijsť na svet. 28 A keď to povedala, odišla a zavolala Máriu, svoju sestru, tajne, povediac: Učiteľ je tu a volá ťa. 29 A tá, jako to počula, vstala rýchle a išla za ním. 30 A Ježiš nebol ešte prišiel do mestečka, ale bol ešte na mieste, kde bola vyšla proti nemu Marta. 31 Vtedy Židia, ktorí boli s ňou v dome a tešili ju, vidiac Máriu, že vstala rýchle a vyšla, išli za ňou domnievajúc sa, že ide k hrobu, aby tam plakala. 32 Vtedy Mária, ako prišla ta, kde bol Ježiš, a videla ho, padla k jeho nohám a povedala mu: Pane, keby si tu bol býval, môj brat by nebol zomrel. 33 Vtedy Ježiš, keď ju videl, že plače, aj Židov, ktorí prišli s ňou, že plačú, zovrel duchom a zachvel sa 34 a povedal: Kde ste ho položili? A oni mu povedali: Pane, poď a pozri! 35 A Ježiš zaplakal. 36 Vtedy vraveli Židia: Hľa, jako ho mal rád! 37 A niektorí z nich povedali: Či nemohol tento, ktorý otvoril oči slepého, učiniť aj to, aby tento nezomrel? 38 Vtedy znova zovrel v sebe Ježiš a prišiel k hrobu. A bola to jaskyňa, a kameň ležal na nej. 39 Ježiš povedal: Zodvihnite kameň! A Marta, sestra zomrelého, mu povedala: Pane, už smrdí, lebo je už štyri dni v hrobe. 40 Na to jej riekol Ježiš: Či som ti nepovedal, že ak budeš veriť, uvidíš slávu Božiu? 41 Vtedy zodvihli kameň, kde ležal mŕtvy. A Ježiš pozdvihol oči hore a povedal: Otče, ďakujem ti, že si ma počul. 42 No, ja som vedel, že ma vždy čuješ, ale pre zástup, stojaci okolo, som to povedal, aby uverili, že si ma ty poslal. 43 A keď to povedal, zavolal veľkým hlasom: Lazare, poď von! 44 A zomrelý vyšiel majúc poviazané nohy aj ruky pohrabnými povojmi, a jeho tvár bola ovinutá znojníkom. A Ježiš im povedal: Rozviažte ho a nechajte ho odísť! 14

V gnostickom texte pod názvom Tajné Evanjelium podľa Marka, nachádzame dodatočné informácie o tejto udalosti: 

Prišli do Betánie. Bola tam istá žena, ktorej zomrel brat. A keď prišla, klaňala sa Ježišovi a povedala mu: “Syn Dávidov, zmiluj sa nado mnou.” Ale učeníci ju pokarhali. A Ježiš, nahnevaný, odišiel s ňou do záhrady, kde bol hrob, a zrazu bolo z hrobu počuť veľký krik. Ježiš pristúpil a odvalil kameň od dverí hrobu. Vošiel ta, kde bol mladík. Vystrel ruku a zdvihol ho, držiac ho za ruku. Mládenec, ktorý naňho hľadel, ho veľmi miloval a začal ho prosiť, aby mohol byť s ním. Keď vyšli z hrobu, prišli do domu mládenca, lebo bol bohatý. Po šiestich dňoch mu Ježiš povedal, čo má robiť. Večer k nemu mladík prišiel. Na nahom tele mal oblečené plátno. V tú noc zostal s ním. Ježiš ho naučil tajomstvo Božieho kráľovstva. Potom vstal a vrátil sa na druhú stranu Jordánu.15

Z toho vyplýva, že Ježiš (NJPN) po vzkriesení Lazara z mŕtvych, ho zasvätil do tajomstiev náboženstva a naplnil ho Duchom. Učeníci po tom, čo boli svedkami tak veľkého zázraku, prosili Ježiša (NJPN), aby ich učil a naplnil ich Duchom Svätým, aby aj oni mohli vykonávať činy, ktoré robil Ježiš (NJPN). Ich viera však bola neistá a neúplná a dosvedčuje to aj Svätý Korán, keď hovorí: Ale keď Ježiš pocítil nevieru ich, zvolal: Kto budú moji pomocníci vo veci Boha?” I odpovedali apoštoli: “My pomocníkmi Božími budeme, my v Boha veríme, a ty vydávaš svedectvo, že do vôle Jeho odovzdaní sme!”16 Okrem toho v evanjeliách Ježiš mnohokrát učeníkov napomína, obviňuje ich, že sú vo viere slabí, a hovorí, že ho zaprú. Čo by spôsobilo, že by učeníci boli takí slabí vo viere, keď videli toľko zázrakov? Azda si vybral Ježiš (NJPN) za svojich učeníkov jednoducho ľudí slabej viery? Alebo to bolo kvôli niečomu inému?

Svätý Korán rozpráva o udalosti, keď učeníci prosili Ježiša (NJPN) o poslednú večeru a hostinu:

A hľa, riekli apoštoli: “Ježišu, syn Márie, a či nám môže Pán tvoj zoslať z neba stôl prestretý?” I odvetil: “Bojte sa Boha, ak ste veriaci!” Riekli: “Chceme z neho jesť, aby sa upokojili srdcia naše a aby sme vedeli, že si nám pravdu hovoril, a mohli potom byť tomu svedkami!” I zvolal Ježiš, syn Márie: “Veľký Bože, Pane náš! Zošli nám stôl prestretý z nebies, ktorý sviatkom bude pre nás, ako pre prvého, tak i pre posledného z nás, i znamením od Teba! A daj nám údel štedrý, veď Ty’s najlepší spomedzi živiteľov!” I riekol Boh: “Dozaista vám to zošlem. Ktokoľvek z vás však bude i potom neveriaci, toho potrestám trestom, akým som nepotrestal nikoho z ľudstva celého!”17

Je zrejmé, že učeníci požadovali jedlo. Nie však obyčajné jedlo, ale jedlo z nebies. Ježiš (NJPN) povedal, bojte sa Boha, lebo ak niečo také požadujete a potom neuveríte, Boh povedal, že vás potrestá ako nikoho iného. Je zrejmé, že samotné jedlo je niečo, čo by mohlo spôsobiť pochybnosti. Boh to vedel a vedel to aj Ježiš. Boh im zniesol tento stôl a táto udalosť je v evanjeliách známa ako „Posledná večera“. Celá piata kapitola vo Svätom Koráne je pomenovaná Prestretý Stôl v súvislosti s „Poslednou večerou“. Táto „Posledná večera“ spôsobila, že Judáš Iškariotský neuveril a úplne odpadol od viery. Bola to práve táto „Posledná večera“, ktorá otriasla ostatnými učeníkmi a spôsobila, že pochybovali a zapreli Ježiša (NJPN).

Ježiš (NJPN) vyhovel ich žiadosti a konala sa Posledná večera. Najprv je potrebné preskúmať, čo sa stalo počas Poslednej večeri. Jedna z vecí, ktoré sa odohrali, bola, že Ježiš (NJPN) umyl nohy učeníkov. Keď sa Ježiš (NJPN) pobral učeníkom umývať nohy, ostro proti tomu protestovali. Ak vezmeme do úvahy vyššie ilustrovaný význam „umývania nôh,” udalosti naberajú iné rozmery:

3 vediac Ježiš, že mu dal Otec všetko do rúk, a že vyšiel od Boha a ide k Bohu, 4 vstal od večere, složil rúcho a vezmúc zásteru opásal sa. 5 Potom nalial vody do umyváka a začal umývať nohy učeníkov a utierať zásterou, ktorou bol opásaný. 6 A keď prišiel k Šimonovi Petrovi, ten mu povedal: Pane, ty umývaš moje nohy? 7 Ježiš odpovedal a riekol mu: Čo ja robím, ty nevieš teraz, ale potom zvieš. 8 A Peter mu povedal: Nebudeš nikdy myť mojich nôh až na veky! Ale Ježiš mu odpovedal: Keď ťa neumyjem, nemáš so mnou dielu. 9 Na to mu povedal Šimon Peter: Pane, nie len moje nohy, ale aj ruky aj hlavu. 10 Ježiš mu riekol: Ten, kto je umytý, nepotrebuje iného, len aby si umyl nohy, lebo je celý čistý. Aj vy ste čistí, ale nie všetci. 11 Lebo znal svojho zradcu a preto povedal: Nie všetci ste čistí. 12 A potom, keď umyl ich nohy a vzal svoje rúcho, zase si sadol a povedal im: Či viete, čo som vám učinil? 13 Vy ma voláte Učiteľom a Pánom a dobre hovoríte, lebo som. 14 Ak tedy som ja vám umyl nohy, váš Pán a Učiteľ, aj vy máte jeden druhému umývať nohy. 15 Lebo som vám dal príklad, aby ste, jako som ja vám učinil, aj vy tak činili. 16 Ameň, ameň vám hovorím, že sluha nie je väčší ako jeho pán, ani posol nie je väčší ako ten, kto ho poslal. 17 Ak to viete, blahoslavení ste, keď to aj činíte.18

Takže Posledná večera bola vlastne tá, na ktorej sa Ježiš a učeníci podieľali na vzájomnom umývaní nôh, aby učeníci mohli byť očistení. Majte na pamäti, že Ježiš im povedal, aby jedli z jeho tela a pili z jeho krvi. Nedáva zmysel, aby chlieb bol Kristovo telo a víno jeho krv, ale skôr že telo človeka je jeho semeno, ktoré produkuje jeho plod. Aristoteles (NJPN) hovoril a písal o spermate a častiach duše a veril, že sperma obsahuje malé časti ľudskej duše. Čiastočky ľudskej duše by sa takto preniesli z jedného človeka na iného človeka prostredníctvom semena. Ahlul-Bayt (Od nich je mier) učili, že sú svetlami v bedrách ľudí. To znamená, že svetlo alebo duša človeka je viazaná na jeho semeno. Salman Al-Farsi povedal, že prorok Mohamed (NJPN a jeho rodinou) povedal: Ja a Ali sme boli stvorení z jedného svetla predtým, ako bol stvorený Adam. Stalo sa tak o štrnásťtisíc rokov skôr. Takže keď Boh stvoril Adama, umiestnil toto svetlo do jeho bedier. Spočívali sme ako jedno svetlo, až kým sme sa nerozdelili v bedrách Abdul-Muttaliba, vo mne Proroctvo a v Alim Nástupníctvo.“19

Toto je jedna z vecí, ktorá je pre Arabov náročná a jedna zo skrytých právd, ktoré Boh utajil. Je to jedno z tajomstiev, ktoré ľudia nedokázali uniesť. Abu Džáfar (Od neho je mier) povedal: „Qaim/Povstalec povstane s novou záležitosťou a novou knihou a novou judikatúrou/pravidlami, ktoré bude pre Arabov ťažké.“20 Ide o Sväté spojenie, ktoré sa uskutočnilo medzi Ježišom (NJPN) a jeho učeníkmi, ktorým boli potom premenení. Následne boli naplnení Duchom Svätým a boli schopní konať mnoho zázrakov prostredníctvom Ježiša, ktorý bol teraz v nich, ale až potom, čo ich pochybnosti pominuli. To spôsobilo, že od Ježiša (NJPN) utiekli, keď bol zatknutý. Mysleli si, že jeho zatknutie je trestom za tento zvláštny rituál. To je aj dôvod, prečo Judáš zradil. Nedokázal to zniesť. Ahlul-Bayt (Od nich je mier) povedali, že Ježiš (NJPN) so svojimi spoločníkmi hovoril o ťažkých veciach, ktoré keď počuli, stali sa jeho nepriateľmi: V hadýse Abi Jáfora sa píše: „A Ježiš (NJPN) prehovoril k svojmu ľudu a oni to nezvládli a vzbúrili sa proti nemu…“21

Takže toto je skutočný príbeh o tom, prečo v Ježiša jeho nasledovníci neuverili, prečo ho jeho spoločník Judáš zradil a prečo ho Židia ukrižovali. Pretože nedokázali zvládnuť jeho učenie o konzumácii semena, o ktorom Ježiš (NJPN) učil, že obsahuje jeho ducha.

Boh fúkol do Adama (NJPN) zo svojho ducha a týmto duchom bol Duch Svätý. Prenášal sa v bedrách človeka od Kalifa ku Kalifovi, od dôkazu k dôkazu (Boha), v semene daného muža. Keď Mária, matka Ježiša (NJPŇ), povedala, že bola oplodnená Duchom Svätým, myslela tým, že bola oplodnená Poslom Božím alebo Dôkazom Boha, a že nosila vo svojom lone Ducha Svätého. Táto skutočnosť bola v danej dobe dobre známa. Vo Filipovom evanjeliu sa píše: „Niektorí povedali: „Mária počala z Ducha Svätého.“ Sú na omyle. Nevedia, čo hovoria. Kedy žena počala so ženou? Mária je panna, ktorú žiadna moc nepoškvrnila. Je veľkou kliatbou pre Hebrejov, ktorí sú apoštolmi a apoštolskými mužmi. Táto panna, ktorú žiadna moc nepoškvrnila […] mocnosti však poškvrňujú samy seba. A Pán by nebol povedal: „Môj Otec, ktorý je na nebesiach“ (Mt 16, 17), keby nemal iného otca, ale povedal by jednoducho „Otec môj“.“22

Dokonca aj vo Svätom Koráne sa uvádza, že Duch Svätý k nej prišiel v podobe muža: “A pripomeň v Knihe tiež Máriu, keď sa vzdialila od svojej rodiny na miesto východné a spustila záves medzi sebou a nimi. A poslali sme k nej ducha Svojho a zjavil sa jej v podobe smrteľníka dokonalého. I zvolala: “Utiekam sa pred tebou k Milosrdnému – kiež aj ty by si sa Ho bál!” Povedal: “Ja posol som Pána tvojho, aby som ti daroval chlapca čistého. Riekla: “Ako by som mohla chlapca mať, keď sa ma nedotkol smrteľník žiadny a ja nie som žena nepočestná!” Odvetil: “Stane sa tak, lebo Pán tvoj vravel: Toto je pre mňa ľahké, a veru ho učiníme znamením pre ľudí i milosrdenstvom od Nás zoslaným, a je to už vec rozhodnutá!”23

Takže Duch Svätý prúdi v bedrách Božieho Kalifa. A tak je jasné, že Posledná večera slúžila v skutočnosti ako rituál očistenia a odovzdania Ducha Svätého. Bolo to preto, že v tom čase sa semeno Kaina a semeno Adama zmiešalo tak veľmi, že tento spôsob slúžil ako metóda na očistenie tela od temnoty Satana a na obnovenie tela k svetlu a čistote. V podstate to bol nový spôsob, ako oddeliť temnotu Satana, Kaina a ich detí od našich tiel. V Prvej zmluve je Kain vyhnaný od detí Adama (NJPN). V čase Druhej zmluvy bolo na zemi príliš veľa Kainových potomkov. Ovládali všetky aspekty spoločnosti a snažili sa bojovať a zavraždiť synov Adama (NJPN), takže ich Boh vyhladil a vyčistil Zem potopou. V čase Tretej zmluvy synovia Kaina prežijú a Boh nariaďuje oddelenie medzi synmi Kaina a synmi Adama a dáva im obriezku ako znamenie. Napriek tomu synovia Kaina pokračujú v preberaní židovských tradícií a uzatváraní manželstva so synmi Adamovými (NJPN). A tak Ježiš prišiel s novou metódou očistenia tela od temnoty prostredníctvom konzumácie svetla. Lebo človek sa stáva tým, čo konzumuje. Ježiš (NJPN) povedal: „Požehnaný je lev, ktorého zje človek, a človek sa stane levom; a prekliaty je človek, ktorého zožerie lev, a lev sa stane človekom.“24

Tento tajný rituál a poznanie, ktoré ste nadobudli, je niečo, o čom vedia mocní v Katolíckej cirkvi. To je tiež jeden z dôvodov, ktorý biskupi a kardináli Katolíckej cirkvi využili ako ospravedlnenie za neustále zneužívanie detí cirkvou. Priložené sú niektoré katolícke obrazy Poslednej večere zobrazujúce Ježiša (NJPN) a jedného z jeho učeníkov, na ktorých je rituál namaľovaný tak, aby ho mohli vidieť tí, ktorí majú oči.

Prikázania Mojžišovej zmluvy boli s určitými zmenami rovnaké ako jezuitská zmluva, pretože Ježiš (NJPN) povedal v knihe Matúša: Nedomnievajte sa, že som prišiel zrušiť zákon alebo prorokov: neprišiel som zrušiť, ale naplniť.25 Ježiš (NJPN) urobil počas svojho života ďalšie menšie zmeny v zákone a z týchto zmien bol zákaz rozvodu s výnimkou extrémnych prípadov. Zakázal tiež polygamiu a zrovnoprávnil ju s cudzoložstvom, ak si nejaký muž mal vziať druhú ženu.

Rozvod

1 A stalo sa, keď dokončil Ježiš tie slová, že sa sobral z Galilee a prišiel do Judského kraja za Jordánom. 2 A išly za ním mnohé zástupy a uzdravoval ich tam. 3 A pristúpili k nemu farizeovia pokúšajúc ho a hovorili: Či smie človek prepustiť svoju manželku pre jakúkoľvek príčinu? 4 A on odpovedal a riekol im: Či ste nečítali, že ten, ktorý ich učinil, od počiatku učinil ich muža a ženu 5 a povedal: Preto opustí človek otca i mať a bude sa pridŕžať svojej ženy, a tí dvaja budú jedno telo? 6 Takže nie sú viacej dvoje, ale jedno telo. A tedy toho, čo Bôh spojil, človek nech nerozlučuje! 7 A povedali mu: Prečo tedy prikázal Mojžiš dať rozvodný list a prepustiť ju? 8 Povedal im: Mojžiš vám dovolil pre tvrdosť vášho srdca prepustiť vaše ženy, ale od počiatku nebolo tak. 9 A hovorím vám, že ktokoľvek by prepustil svoju ženu pre inú príčinu ako pre smilstvo a vzal by si za ženu inú, cudzoloží, a ten, ktorý si vezme za ženu prepustenú, cudzoloží. 10 Vtedy mu povedali jeho učeníci: Jestli je taká vec človeka so ženou, tak nie je dobre oženiť sa. 11 A on im povedal: Nie všetci chápu to slovo, ale iba tí, ktorým je to dané. 12 Lebo sú eunuchovia, ktorí sa tak narodili z materinského života, a sú eunuchovia, ktorých ľudia učinili eunuchmi, a zase sú tí, ktorí sa sami pre nebeské kráľovstvo učinili eunuchmi. Kto môže pochopiť, nech pochopí!26

Boh k Sebe povolal Ježiša a zmluva sa preniesla zo synov Izáka na synov Izmaela (NJPN) po tom, čo im Ježiš (NJPN) oznámil radostnú zvesť o arabskom poslovi, ktorý k nim prišiel, ktorého meno je Ahmed, ako uvádza Svätý Korán: “A spomeň si, ako vravel Ježiš, syn Márie: “Deti Izraela, ja som vskutku poslom Božím k vám, potvrdzujúcim pravdivosť toho, čo bolo predo mnou zoslané z Tóry, a oznamujúcim vám radostnú zvesť o poslovi, ktorý príde po mne a ktorého meno Ahmed bude.” Avšak keď predložil im jasné dôkazy, povedali: “To je kúzelníctvo zjavné.””27

Týmto sa Božia Vôľa a Zmluva preniesli od detí Izraela k Arabom cez dlhý reťazec prorokov, ktorý zahŕňal proroka Maniho, a ktorý viedol až k Abu Talibovi, otcovi princa veriacich, Aliho (NJPN), ktorý bol posledný nástupca Mesiáša Ježiša pred príchodom posledného Posla Mohameda, nech Boh zošle Jeho požehnania naň a na jeho rodinu. V texte hadýsov sa uvádza, že Imám Musa Al-Kadim (Od neho je mier) dostal otázku o Abu Talibovi a Božom Poslovi, Mohamedovi, a on (Od neho je mier) odpovedal: „Abu Talib veril v Proroka a to, s čím prišiel. Odovzdal mu svoju Vôľu a potom zomrel.“28

Trest, ktorý bol uvalený na Izraelitov za porušenie Mojžišovej zmluvy, bolo zničenie druhého jeruzalemského chrámu v rukách Rimanov a vyhnanie Izraelitov zo zasľúbenej zeme, do ktorej ich doviedol Mojžiš. Bez židovského štátu boli roztrúsení po svete takmer dvetisíc rokov, kým doň opäť nevstúpili s pomocou Rimanov. Toto bolo naplnenie Božích slov a proroctva, keď vo Svätom Koráne povedal: “A stanovili sme v Písme o deťoch Izraela toto: “Podvakrát naplníte zem pohoršením a vyniknete veľkým povznesením.”29 Znakom novej zmluvy bolo sväté prijímanie a kalich a krajina zasľúbená touto zmluvou bola rovnaká ako v prípade Mojžišovej zmluvy, až na to, že sa preniesla z detí Izraela, ktoré boli teraz vyhnané a v exile, na deti Izmaela – Arabov, ktorí obývali všetky krajiny zasľúbené Mojžišovi (NJPN). Nasledovníci novej Zmluvy mali byť medzi sebou známi vďaka tejto praxi, ktorú nemohol zniesť žiadny Kainov syn. Bola príliš ťažká a bola znakom Zmluvy. Nasledovníci Ježiša (NJPN) v tejto praxi následne pokračovali po stáročia – počnúc prorokom Manim a jeho nasledovníkmi až po Mohamedánsku Zmluvu.

Určite to bolo pre mnohých z vás znepokojujúce čítanie, ale Ježiš nás varoval (NJPN), že to tak bude. V Tomášovom evanjeliu sa píše: „Toto sú tajné výroky, ktoré nahovoril živý Ježiš a ktoré zaznamenal Didymos Judáš Tomáš. A povedal: “Ten, kto objaví výklad týchto výrokov, neokúsi smrť.“ Ježiš povedal: „Tí, ktorí hľadajú, by nemali prestať hľadať, kým nenájdu. Keď nájdu, budú znepkojení. Keď budú znepokojení, budú sa čudovať a budú kraľovať nad všetkým.“30

Tieto trpké a znepokojujúce pravdy odhalil Imám Ahmed Al-Hassan (Od neho je mier), aby nám pomohol lepšie pochopiť históriu duchovného a duševného vývoja ľudstva od Mojžišovej Zmluvy po Jezuitskú Zmluvu. Od východných až po západné náboženstvá a kultúry sú všadeprítomné presvedčenia, zvyky a praktiky týkajúce sa duchovných a liečebných výhod pitia kravského moču (napr. hinduizmus, islam) a ťavieho moču (napr. islam). Musíme lepšie pochopiť pôvod, účel a dokonca aj skreslenia týchto praktík.

Konzumáciu moču na liečebné účely možno nájsť v mainstreamových islamských tradíciách. Nasledujúci hadýs od Sahih Al-Bukhari to ilustruje: Anas ibn Malik povedal: „Niektorí ľudia z kmeňa ‘Ukl alebo ‘Uraina prišli do Mediny a jej klíma im nevyhovovala. A tak im Prorok nariadil, aby išli k stádu (Milch) tiav a pili ich mlieko a moč (ako liek). Držali sa teda pokynov a keď vyzdraveli, zabili Prorokovho pastiera a odohnali všetky ťavy.“31

Slávny Šejk Mohammed ibn Al-Hassan Al-Hurr Al-Amili uvádza: „Pokiaľ ide o prípustnosť pitia moču tiav, kráv a oviec a ich slín a používanie moču a mlieka ako lieku, Abi Abdillah (NJPN) uvádza, že čo sa týka moču kráv a toho, či ho môže človek piť, ‚Ak ho potrebuje ako liek, môže ho piť a tiež môže piť moč z tiav a oviec.’“ Al-ʿĀmili tiež uvádza, že Aba Al-Hassan Musa Al-Kadim (NJPN) povedal: „Moč tiav je lepší ako ich mlieko a Boh dal ich mlieku liečivé vlastnosti.“32 A napokon, Ali Al-Sistani vydal fatwu, v ktorej hovorí, že je dovolené piť moč tiav, oviec a kráv.33 Nebavíme sa o tom, či by človek mal alebo nemal piť moč zvierat. Predkladáme otázku, či by moč proroka nemala byť čistejšia než zvieracia, a to pre tých, ktorí už tieto presvedčenia zastávajú?

Dokonca aj dnes sú liečivé účinky semena predmetom lekárskeho výskumu a populárnej kultúry.34 Je potrebné poznamenať, že rituálna prax, ku ktorej Ježiš (NJPN) pozýval svojich mužských učeníkov pri Poslednej večeri, nemala sexuálny charakter. Účelom rituálu bolo podporiť duchovné liečenie, porozumenie, zjednotenie a očistenie od temnoty. Bez ohľadu na to, tieto epizódy požívania „živej vody“ ponúkajú iný obraz Ježiša (NJPN), ako ten, ktorý s obľubou vykresľuje cirkev.

Okrem toho existovalo hlbšie posolstvo, ktoré sa Ježiš (NJPN) snažil odovzdať nielen svojim učeníkom, ale aj budúcim generáciám hľadajúcim Boha. Koniec koncov, Ježiš (NJPN) bol známy ako liečiteľ tela, ale čo je dôležitejšie, liečiteľ srdca. Posunul nás od obriezky tela (Abrahámovskej Zmluvy) k obriezke srdca, čo znamená očistenie srdca a duše konzumáciou svetla v semene. Svätá Biblia hovorí: 4 Obrežte sa Hospodinovi a odstráňte predkožku svojho srdca, mužovia Júdovi a obyvatelia Jeruzalema, aby nevyšiel môj hnev ako oheň.35

Ako už bolo uvedené, Ježiš (NJPN) prišiel, aby naplnil Mojžišov zákon (NJPN), a to najmä nasledujúce: “16 A preto obrežete predkožku svojho srdca a nezatvrdzujte viacej svojej šije!”36 “6 A Hospodin, tvoj Bôh, obreže tvoje srdce i srdce tvojho semena, aby si miloval Hospodina, svojho Boha, celým svojím srdcom a celou svojou dušou, aby si žil.”37

Pri uvažovaní o týchto trpkých pravdách zanechávame čitateľovi dôležité vysvetlenie. Dnes, vo svetle toho, čo učil môj otec, Imám Ahmed Al-Hassan (Od neho je mier), poskytujeme tieto zjavenia ako prostriedok na lepšie pochopenie pravdy o ľudských dejinách a kontextu a okolnostiach spojených s prechodom ľudstva medzi štvrtou a piatou Zmluvou. Predstavuje to základy pre lepšie pochopenie používania a zneužívania Ježišovho učenia za posledných dvetisíc rokov. Tieto zjavenia nám napríklad pomôžu lepšie pochopiť nekontrolovateľné sexuálne zneužívanie detí v Katolíckej cirkvi, celibát kléru a vymazanie skutočných nástupcov Ježiša.

Táto záležitosť bude jasnejšia v neskorších Dverách, najmä keď sa dozvieme viac o Ježišovej službe a stratených rokoch po ukrižovaní. Imám Ahmed Al-Hassan (Od neho je mier) kategoricky NEZVOLÁVA ľudstvo k týmto praktikám. Po dvetisíc rokoch tajomstiev okolo Ježišových okolností (NJPN) nastal čas, aby svet okúsil horkú pravdu. Imám Ali (Od neho je mier) povedal: „Pravda je horká a kyslá a lož je sladká.”38 Blahoželám vám, ak vám to prišlo horké a ak ste znepokojení, pretože ste našli pravdu.

Katolícke obrazy poslednej večere zobrazujúce tajný rituál:

Ikonický obraz Ježiša Krista z knihy "Goal of the Wise" alebo "Cieľ Múdrych" od Aba Al Sadiq Abdullah Hashem. Ježiš je zobrazený so svätožiarou okolo hlavy s písmenami IC XC, čo symbolizuje jeho meno v gréčtine. Ján je znázornený, ako objíma Ježiša a vyzerá utešene. Pozadie je pozlátené s nápismi vo francúzštine 'JE TE FIANCERAI À MOI DANS LA TENDRESSE', čo znamená 'Pripútam ťa k sebe v nežnosti', a v gréčtine 'Ο ΑΓΙΟC ΙΩΑΝΝΗC' preložené ako 'Svätý Ján'. Štýl je tradičná východná ortodoxná ikonografia.

—————————————————————————————————–

  1. Svätá Biblia, Evanjelium podľa Jána, Kapitola 6, Verše 25-59
  2. Svätá Biblia, Evanjelium podľa Jána, Kapitola 6, Verše 60-71
  3. Svätá Biblia, 3. Kniha Mojžišova, Kapitola 17, Verše 10-12, pozri tiež 5. Kniha Mojžišova, Kapitola 12, Verše 23-28
  4. Making Sex: Body and Gender from the Greeks to Freud, Thomas Laqueur, str. 56
  5. Svätá Biblia, Evanjelium podľa Jána, Kapitola 4, Verše 4-16
  6. Svätá Biblia, 2. Kniha Mojžišova, Kapitola 4, Verše 24-26
  7. The New Oxford Annotated Bible: New Revised Standard Version: An Ecumenical Study Bible, str. 88
  8. Svätá Biblia, 2. Kniha Rút, Kapitola 3, Verše 1-14
  9. Svätá Biblia, 2. Kniha Samuelova, Kapitola 3, Verše 8-11
  10. Svätá Biblia, 1. Kniha Samuelova, Kapitola 24, Verš 3
  11. Svätá Biblia, Evanjelium podľa Lukáša, Kapitola 7, Verše 36-48
  12. Panarion, Epiphanius of Salamis 26.8.1-3
  13. Asad al-ghābah, Ibn Athir, Zv. 5, str. 403
  14. Svätá Biblia, Evanjelium podľa Jána, Kapitola 11, Verše 1 – 44
  15. Tajné Evanjelium podľa Marka
  16. Svätý Korán, Kapitola 3 (Ál ‚Imrán), Verš 56
  17. Svätý Korán, Kapitola 5 (Al-Má’ida), Verše 112-115
  18. Svätá Biblia, Evanjelium podľa Jána, Kapitola 13, Verše 3 – 17
  19. Ghayat Al-Maram, Al-Sajed Hašim Al-Bahrani, Zv. 1, str. 229
  20. Kitab Al-Ghayba (Kniha Okultácie), Al-Numani, Zv. 1, str. 236
  21. Bihar Al-Anwar, Al-Allamah Al-Madžlisi, Zv. 52, str. 375
  22. Evanjelium podľa Filipa
  23. Svätý Korán, Kapitola 19 (Mária), Verše 16-21
  24. Evanjelium podľa Tomáša, Výrok 7
  25. Svätá Biblia, Evanjelium podľa Matúša, Kapitola 5, Verš 17
  26. Svätá Biblia, Evanjelium podľa Matúša, Verše 1-12
  27. Svätý Korán, Kapitola 61 (Al-Saf), Verš 6
  28. Bihar Al-Anwar, Al-Allamah Al-Madžlisi, Zv. 35, str. 73
  29. Svätý Korán, Kapitola 17 (Al-Isra), Verš 4
  30. Evanjelium podľa Tomáša, Výroky 1-2
  31. Sahih Al-Bukhari, Al-Bukhari, Kniha Rituálneho Umývania (Wudu’), Hadýs č. 233
  32. Wasa’il al-Šia, Al-Hurr Al-Amili, Zv. 25, str. 114
  33. Al-Masail Al-Muntakhibah, Syed Sistani, str. 469, Výtlačok č. 1211
  34.  Jen Anderson, 14 Things to Know About Swallowing Semen, Healthline, April 25, 2019
    https://www.healthline.com/health/healthy-sex/swallowing-semen
  35. Svätá Biblia, Kniha proroka Jeremiáša, Kapitola 4, Verš 4
  36. Svätá Biblia, 5. Kniha Mojžišova, Kapitola 10, Verš 16
  37. Svätá Biblia, 5. Kniha Mojžišova, Kapitola 30, Verš 6
  38. Mizan Al-Hikmah (Váhy Múdrosti), Mohammed Al-Reyšahri, Zv. 1, str. 655

Štvrté Dvere

09.01.2024

Štvrtá Zmluva s Mojžišom (NJPN) Povedali: „Ó Mojžiš, vzývaj za nás svojho Pána na základe Jeho zmluvy s tebou.“ Medzi zmluvami Abraháma a Mojžiša (NJPN) sa udiali mnohé veci. Naplnili sa Božie slová o synoch Abraháma: A Hospodin riekol Abramovi: Vedz istotne, že tvoje semeno bude pohostínom v zemi, ktorá nebude patriť im, a budú im, ľuďom tej zeme, slúžiť, [...]

Tretia Zmluva s Abrahámom

14.08.2023

Imám Al-Sádiq (Od Neho Je Mier) povedal: „Keď Kain videl, že oheň prijal Ábelovu obetu, Iblís mu povedal: ‚Veru, Ábel uctieval oheň‘. Vtedy Kain povedal: ‚Ja neuctievam ten oheň, ktorý uctieval Ábel, ale uctievam iný oheň a prinášam mu obety a on ich prijíma‘. Potom si postavil domy ohňa a prinášal im obety. Kain nemal žiadne poznanie Pána [...]

Druhá Zmluva s Noem

15.07.2023

Boh povedal Noachovi a jeho synom, čo boli s ním: „Uzatváram svoju zmluvu s vami i s vaším potomstvom” Od momentu, čo Imám Ahmed Al-Hassán (Od Neho Je Mier) odhalil Kainov pôvod, a teda že Kain bol synom Iblísa (Nech Ho Boh preklína), je jasné, že povodeň mala byť nielen trestom za porušenie Zmluvy, ale tiež mala Zem očistiť od Iblísovho semena. Zakaždým, keď je [...]

Tank / Gaza /

Netanjahu odmietol požiadavku Hamasu na ukončenie vojny. Izrael uzavrel dôležitý hraničný priechod s Gazou

05.05.2024 16:20

Politický vodca Hamasu Ismáíl Haníja obvinil Netanjahua zo sabotovanie snáh o sprostredkovanie dohody o prímerí.

Zuzana Čaputová

Čaputová sa nechystá do straníckej politiky. Chce zostať na Slovensku a byť užitočná pre spoločnosť

05.05.2024 16:00

Rozhodnutie nekandidovať opätovne na hlavu štátu neľutuje.

Rusko Toržók Putin prezident

Slovenská firma zaradená na sankčný zoznam USA predávala softvér do Ruska, jej majiteľ je zapojený do miliónovej kauzy so zmenkou v Moskve

05.05.2024 16:00

Podľa zistení Pravdy je majiteľom eseročky cudzinec, ktorý býva v Londýne a spoluvlastní schránkovú firmu, ktorá sa objavila aj v databáze Pandora Papers.

Kuba

Rusko verbuje do armády stovky Kubáncov, láka ich na vysoké platy a ruské pasy

05.05.2024 14:30

Od začiatku ruskej invázie vo februári 2022 sa údajne pripojili k ruským ozbrojeným silám stovky Kubáncov, vyplýva z uniknutých dokumentov.

chudobnypocestny

Vitajte v ére spásy: Vzostup Imáma Al Mahdího!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 4540x
Priemerná čítanosť článkov: 908x

Autor blogu

Kategórie