Dvere Číslo Dvadsaťštyri: Sny, Myšlienky a Predstavy

„Ja, PÁN, sa im zjavujem vo víziách a hovorím k nim v snoch.“ 

Všemohúci Boh vždy komunikoval s ľudstvom prostredníctvom snov, posielal radostné správy, varovania a proroctvá o udalostiach, ktoré majú prísť. Ľudstvo bolo odjakživa fascinované snami a vždy sa snažilo pochopiť ich symbolický význam. Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) povedal, že pravý sen alebo videnie je poslednou a zostávajúcou časťou Prorockého poslania. Korán, Evanjeliá a Tóra rozprávajú príbehy Prorokov, ktorých Prorocká misia sa točila okolo snov, ako boli Abrahám, Jozef, Jakob a Daniel (NJPN). Význam snov je obrovský a jedným zo znakov pravého Posla od Boha je schopnosť interpretovať sny. Preto v tejto kapitole predstavíme niektoré poznatky o snoch, ktoré má Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier), ako aj interpretácie snov, ktoré poskytol.

Tri Typy Snov

Výskum aj populárna kultúra už dlho klasifikujú sny rôznymi spôsobmi. Od bdelého snívania, cez nočné mory až po lucidné sny – sny sú oknom do našej duše a kolektívneho podvedomia. Podľa C.G. Junga existujú v snoch základné symboly a univerzálne archetypy, ako napríklad voda či Strom Života. Ale ako rozlíšiť sny s určitosťou? Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) objasnil podstatu snov a povedal mi:

„Sny nemajú nič spoločné s vierou. To, nad čím syn Adamov počas dňa premýšľa (myšlienky a predstavy), sa mu môže v noci zobraziť. Sny sa delia do nasledujúcich kategórií. [Prvou] sú pravdivé vízie – to sú sny, v ktorých človek vidí neomylného, alebo sny, ktoré vidí Imám alebo Boží Nnámestník. Všetky tieto sny sú vždy pravdivé. [Druhým] typom sú varovné sny. Existujú anjeli, ktorí varujú ľudí, ktorí majú v sebe aspoň iskierku nádeje, aj keď sú nemorálni alebo vzdialení od náboženstva a viery. Anjeli prichádzajú a varujú ich pred tým, čo robia, alebo im skrze sny ukazujú správnu cestu. [Tretím] typom snov sú sny, ktoré odrážajú vnútorné nepriateľstvo človeka. Napríklad, ak niekto prechováva nenávisť voči veriacim, Imámom svojej doby alebo Božím vyvoleným, a Boh si želá, aby tento človek zblúdil, spôsobí, že uvidí veci, ktoré odrážajú jeho vlastné vnútro.“

V skratke, Imám (Od Neho Je Mier) tvrdí, že naše myšlienky a predstavy počas bdelého stavu ovplyvňujú to, čo vidíme v snoch. Ak celý deň myslíme na určitú osobu, pravdepodobne sa nám objaví aj v sne. To znamená, že to, čo vidíme v snoch, nesúvisí s našou vierou, ale často odráža to, čím je naša myseľ zamestnaná. Následne Imám (Od Neho Je Mier) rozdeľuje sny do troch kategórií:

  1. Pravdivé Sny: Do tejto kategórie patria prorocké sny, ktoré predpovedajú budúcnosť (napríklad sen Fraóna Achnatona, ktorý Jozef vyložil a v ktorom videl, že Egypt čaká sedem rokov sucha), sny s radostnými správami (ako Jozefov sen, kde videl, ako sa mu klaňajú hviezdy, slnko a mesiac), alebo sny s dôležitým, život meniaci príkazom či posolstvom (napríklad sen, v ktorom Abrahám (NJPN) dostal príkaz obetovať svojho syna).
  2. Varovné Sny: Táto kategória zahŕňa sny, ktoré sa snažia napraviť cestu človeka, ktorý v sebe má aspoň iskierku nádeje. Napríklad sen väzňa v Súre Jozef, keď videl, ako mu vtáky jedia z hlavy, a Jozef to vyložil tak, že bude ukrižovaný. Tento sen ho varoval, že zomrie o niekoľko dní, a mal sa pripraviť a napraviť svoje skutky.
  3. Reflexné Sny: Táto kategória snov je nebezpečná, pretože býva často nesprávne interpretovaná. Istý muž, ktorý prechovával nepriateľstvo voči Imámovi Ahmedovi Al-Hassanovi (Od Neho Je Mier), veril, že Imám je falošný a chcel to dokázať. Mal sen, v ktorom videl Imáma (Od Neho Je Mier) plávať v špinavej vode. Nasledujúci deň prišiel a pred skupinou ľudí vyrozprával Imámovi svoj sen, aby ho zdiskreditoval. Imám (Od Neho Je Mier) odhalil pravý význam sna a povedal: „To som nebol ja, kto plával v špinavej vode, ale ty, pretože človek je odrazom svojho brata.“ Sen mal skutočný význam, ktorý však snívajúci nedokázal ľahko pochopiť. V skutočnosti sen odrážal mužove myšlienky. Celý deň i noc premýšľal o tom, že Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) je falošný a jeho učenie je falošné a skazené. Preto to, čo videl, nebola pravda o Imámovi, ale odraz jeho vlastných myšlienok o ňom.

Nebezpečenstvá Výkladu Snov

Môže každý interpretovať sny? Aké sú dôsledky nesprávneho výkladu snov? V roku 2015 sa niektorí veriaci opýtali Aba Michaela (NJPN) na otázky týkajúce sa snov a ich výkladu.

Jeden z nich sa spýtal: „Je nám dovolené vykladať svoje sny alebo osobné vízie?“

Aba Michael (NJPN) odpovedal: „Nie, nie je to dovolené. Je však prípustné, aby človek povedal, že zo sna pochopil to a to.“

Opýtali sa: „Ak to nie je dovolené, ako mám potom ľuďom povedať, že som mal sen, ktorý dokazuje pravdivosť tohto náboženstva? Niekto by mohol namietať, že nemám schopnosť interpretovať sny.“

Aba Michael (NJPN) vysvetlil: „Ak človek žiada Boha o radu a Boh mu odpovie tým, že mu dá víziu alebo sen, alebo ho inšpiruje, potom je to Božia odpoveď tomu, kto sa pýtal. Boh mu dáva podľa jeho chápania a nezvedie ho zo správnej cesty. Boh je Najmilostivejší a nezavádza svojich úprimných služobníkov.“

V istom období medzi nami žil človek, ktorý neustále hovoril o snoch týkajúcich sa jeho osoby, ktoré mali iní ľudia. Zašiel až tak ďaleko, že ich začal interpretovať a tvrdiť, že to znamená, že je Mahdí. O tomto probléme som sa poradil so svojím Otcom (Od Neho Je Mier).

Povedal som: „Tento muž často prerušuje môj rozhovor, zmení tému a povie: ‚Počúvaj toto,‘ a pustí nahrávku, kde niekto rozpráva o sne, v ktorom sedí na pohovke vedľa teba, Imáma Mahdího (NJPN & Jeho Rodinou), a ďalších Mahdiov v jednom rade. Naznačuje tým, že sen chápe tak, že je Mahdí.“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Tento sen znamená, že je blízky srdciam Mahdiov a že ho milujú.“

Povedal som: „Myslel som si, že to znamená, že má hodnosť Mahdího, ako Waqar.“

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „A prečo nie? Je blízky srdciam Mahdiov, ALE nie je Mahdí.“

To ukazuje, že človek nikdy nemôže sám pre seba interpretovať sny tohto druhu. Na výklad je vždy potrebná interpretácia neomylného. Uvedený muž nakoniec zažil veľké sklamanie, keď zistil, že nie je Mahdí, a opustil vieru, pričom stratil Božiu priazeň. Pri inej príležitosti ma istý človek informoval, že mal sen, v ktorom stretol Gabriela (NJPN) a Gabriel (NJPN) mu dával pokyny, čo má robiť. Spýtal sa ma na význam tohto sna, a ja som sa obrátil na svojho Otca.

Povedal som: „Tento brat mal sen, v ktorom videl Gabriela, ako mu hovorí, čo má robiť.” 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Chcem ti oznámiť niečo veľmi dôležité, čo môžeš povedať ľuďom, aby to všetci pochopili. Si Boží zástupca a ich Imám. Boh nepošle žiadny príkaz žiadnemu veriacemu bez toho, aby si o tom najprv vedel ty a aby to prešlo cez teba. Slová neomylného sú nad každým snom, istichárou alebo znamením.“ To znamená, že Boh nikdy nepošle niekomu sen, v ktorom by mu prikazoval nárokovať si určitý status, bez toho, aby o tom vedel Boží Posol alebo to potvrdil. Napríklad, keby sme žili v čase Ježiša (NJPN), žiadny z jeho učeníkov by nemohol ísť a obetovať svoje dieťa len preto, že to videl v sne, ako to urobil Abrahám (NJPN), bez toho, aby sa najprv opýtal Ježiša (NJPN), či je to skutočne správne. Nikto v čase Mojžiša (NJPN) by nemohol mať sen, že je Božím Prorokom, a ohlásiť to bez toho, aby to najprv potvrdil s Mojžišom (NJPN).

Sny Spôsobujúce Pochybnosti

Jedného dňa som sa zveril svojmu Otcovi: „Niektorí veriaci, alebo tí, ktorí sa za veriacich považujú, po tom, čo uverili, hovoria, že mali sny protirečiace nášmu náboženstvu. Prišli za mnou a žiadali odo mňa výklad týchto snov. Jeden z nich mi povedal, že v sne počul hlas hovoriť, že Ahmed Murád je klamár. Iný tvrdil, že mal sen, v ktorom mu hlas oznámil, že je oklamaný. Ten človek dodal, že chce len vysvetlenie toho, čo videl, a neverí, že Ahmed Murád klame. Ďalšia osoba mi povedala, že sa cíti zle, pretože mala zlé sny o tomto Volaní. V jednom sne videla, ako veriaci pracujú pre falošnú skupinu a sú vláčení z jednej krajiny do druhej. V inom sne videla veriaceho, ktorý jej povedal: ‚Imám Čiernych Zástav, ktorý má na hlave štvorce, je falošný Imám.‘ Povedala, že tieto sny v nej vyvolávajú pochybnosti, a požiadala ma, aby som ich poslal tebe. Odpovedal som jej: ‚Ak si tieto sny naozaj videla, nepochádzajú od Boha, ale z tvojich vlastných pochybností a od diabla.’“

Imám (Od Neho Je Mier) na to povedal: „Tvoja odpoveď bola jasná a dostatočná. Tieto sny pramenia z pochybností. Kedykoľvek človek začne pochybovať o svojom náboženstve, otvára dvere diablovi, aby si s ním mohol robiť, čo chce. Ten, kto pochybuje o tomto náboženstve, by mal prehodnotiť svoju vieru v Proroka Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou) a v Posvätnú Rodinu (Ahlul-Bayt). Je isté, že ten, kto pochybuje o tomto náboženstve, pochybuje aj o nich, o ich slovách, a tým pádom pochybuje o samotnom Bohu Všemohúcom.“

Povedal som: „V tomto náboženstve niet miesta pre pochybnosti.“

Imám (Od Neho Je Mier) dodal: „Vďaka patrí Bohu. Čo by robili, keby nastal čas Veľkej Skúšky?“

Povedal som: „Mám otázku, ktorú by som ti chcel položiť, Otče. Niekedy počujeme, že ľudia tvrdia, že mali sny proti náboženstvu alebo proti tebe, alebo majú istichary, ktoré vychádzajú proti náboženstvu a podobne. Je to Boh, kto ich vedie nesprávnym smerom, alebo o čo ide?”

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Pozri, syn môj, toto má dva aspekty. Prvým je klamstvo—niekedy, keď ľudia tvrdia, že videli tieto veci, v skutočnosti nič také nevideli a jednoducho klamú. Druhým aspektom je, že keď si človek praje, aby bola táto vec alebo náboženstvo falošné, Boh mu dá to, čo si praje, podľa verša: ‚Zvedie, koho chce, a vedie toho, koho chce.’Tieto pochybné sny samozrejme patria do tretej kategórie snov, tzv. Reflexných Snov. Človek je vystrašený, plný pochybností, neistý a hľadá akúkoľvek výhovorku, aby opustil vieru. Neustále premýšľa nad týmito pochybnosťami a nakoniec ich vidí vo svojich snoch. Nie sú však od Boha, ale pochádzajú z jeho vlastného vnútra a od diabla. Imámova odpoveď, keď povedal, že ten, kto pochybuje o tomto náboženstve, pochybuje o Bohu a o Ahlul-Bayt (Od Nich Je Mier), spočíva v tom, že Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) a toto náboženstvo prišli s rovnakými dôkazmi, s akými prišli všetci Proroci a Poslovia—s Vôľou, Poznaním a volaním po Vláde Boha. Kto pochybuje o nás, mal by tiež pochybovať o Mohamedovi, Ježišovi, Budhovi (NJPN) a všetkých ostatných Prorokoch, ktorí prišli. Ďalším dôležitým bodom je, že pred vstupom do tohto náboženstva je potrebné, aby sa človek opýtal Boha na pravdivosť tohto náboženstva. Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal, že nechce, aby niekto veril slepo. Naopak, človek by mal najprv skúmať, čítať a zisťovať, a až potom uveriť. Potom by mal požiadať Boha, aby ho viedol po správnej ceste a uchránil pred zblúdením. Ak verí, že Boh nezvedie svojich úprimných služobníkov, môže byť pokojný, že urobil všetko pre to, aby našiel Boha a pravdu, a teraz Mu môže dôverovať. Boh, ktorý zvedie niekoho, kto Ho úprimne hľadá, nie je hoden uctievania. Ak sú teda naše úmysly čisté, výsledok je zaručený—budeme stáť na strane pravdy, pretože Boh počuje všetko a všetko vie. Jedného dňa v roku 2015 mi Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) túto vec objasnil. 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Položím ti niekoľko otázok a odpovedz mi. Veríš v Boha? Veríš, že Boh nezavádza svojich úprimných služobníkov? Si voči Bohu úprimný?“ 

Odpovedal som: „Áno, myslím si, že ktokoľvek, kto nie je úprimný, by nedokázal urobiť všetko to, o čo som sa snažil ja.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Takže si úprimný, však? A ja svedčím pred Bohom, že si, a to je pravdivé svedectvo. A Boh to vie aj bez môjho svedectva. Syn môj, to, čo si doteraz spoznal a čo ešte spoznáš, čo sa ti stalo a čo sa ti ešte stane, sa stalo aj iným úprimným a spravodlivým veriacim. Aj mne sa to stalo rukami môjho Pána, Imáma Mohameda ibn Al-Hassana Al-Askarího (NJPN). Budeš trpezlivý? Vydržíš, kým nedostaneš všetku dobrotu a svetlo? Myslíš si, že Imámat príde ľahko a vedenie národa sa objaví z ničoho nič? Aký máš teda problém, syn môj?“ 

Odpovedal som: „Ak ide o trpezlivosť, s tým si nerobím starosti. Nijaký čas ma nemôže priviesť k tomu, aby som prestal veriť v teba alebo ťa opustil.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nemôžeš ma opustiť, syn môj, a ani to nebudeš schopný urobiť. Syn môj, po mne budeš nasledovať ty; musíš sa stať dokonalým, aby si bol neomylný. Boh ťa v tomto bode urobil neomylným voči veľkým hriechom a učiní ťa neomylným aj voči menším hriechom. Buď trpezlivý, lebo Boh je s trpezlivými. Príde deň, keď sa život skončí a toto telo pominie so všetkými jeho sladkými aj trpkými chvíľami. Dni plynú a Boh umožní svojmu Miestodržiteľovi vykonať svoje, nech si neveriaci želajú čokoľvek. S nami alebo bez nás, Boh ustanoví svoju autoritu na Zemi a veriacemu stačí, že pomáha pripraviť cestu k Božiemu Štátu Spravodlivosti a k Jeho vládnutiu.“ 

Povedal som: „A to sa nestane bez teba, Otče. To je Boží prísľub.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Hovoríš pravdu. Táto vec sa uskutoční presne takto.“

Odhalenie Inkarnácie

Jedného dňa som sa spýtal Imáma (Od Neho Je Mier) na inkarnáciu mojej dcéry Malíky: „Otče môj, veľmi milujem svoju rodinu, svoju manželku aj dcéru. Môžem vedieť, kto je moja dcéra Malíka?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) sa usmial a opýtal sa: „Chcel by si vedieť, kým je?“ 

Odpovedal som: „Áno, pri Bohu, viac než čokoľvek iné.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Dobre, najprv ťa o niečo požiadam. Choď a náhodne otvor Božiu Knihu a prečítaj, čo je napísané na pravej strane.“ 

Urobil som, ako povedal, a potom som Imámovi (Od Neho Je Mier) prečítal: „V mene Boha, Najmilostivejšieho, Najmilosrdnejšieho. ‚Vošli k nemu a pozdravili ho: Pokoj s tebou!‘ On povedal: ‚Obávame sa vás!‘ Oni odpovedali: ‚Neboj sa, prinášame ti radostnú správu o múdrom synovi.’

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Pokračuj.“ 

Čítal som ďalej: „On sa čudoval: ‚Prinášate mi radostnú správu napriek môjmu vysokému veku? Aké neuveriteľné!‘ Oni odpovedali: ‚Prinášame ti radostnú správu v plnej pravde, preto nebuď jedným z tých, ktorí zúfajú.’“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nech Boh zošle svoje modlitby a pokoj na Mohameda a rodinu Mohameda, na Imámov a Mahdiov, a oddávame sa im s plným odovzdaním. Je to Malíka (PMSN). Nardžis (PMSN).“

Povedal som: „Ó Bože! Nardžis?!“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nardžis Rímska.“ 

Zvolal som: „Sláva Tebe, ó Bože!“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Myslíš si, že si jej dal meno Malíka vlastnou vôľou? Nie, pri Bohu.“ 

Povedal som Imámovi (Od Neho Je Mier): „Nie, pri Bohu, Sláva Mu! Otče môj, pôvodne sme jej chceli dať iné meno, ale potom Norhan mala sen, v ktorom jej bolo povedané, aby ju nazvala Malíka!“ 

Imám (Od Neho Je Mier) sa opýtal: „Aké meno ste jej chceli dať?“ 

Odpovedal som: „Chadídža, po Chadídži, manželke Proroka Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou).“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nie je v tom rozdiel.“ 

Povedal som: „Niet rodzdielu?! Takže Nardžis je Chadídža?!“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nardžis (PMSN) je Chadídža (PMSN) a naopak.“ 

Povedal som: „Sláva Bohu, Najmilostivejšiemu! Môžem umrieť od radosti!“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Dávaj na ňu dobrý pozor, syn môj.“ 

Povedal som: „Budem na ňu dávať pozor zo všetkých síl, pri Bohu! Aká milosť to je!“ 

Toto je príklad osoby, ktorá mala sen, aby pomenovala svoju dcéru určitým menom. Hoci mala tento sen, nikdy jej nenapadlo, že to znamená inkarnáciu jej dcéry. V tom čase to pre nás oboch bolo jedným z najšokujúcejších zistení, pretože sme sa necítili hodní niečoho takého. Inkarnácie a spomienky na ne môžu byť odhalené v snoch a môžu byť pravdivé, ale jediný spôsob, ako potvrdiť ich význam, je prostredníctvom výkladu Božieho Miestodržiteľa, neomylného.

Symbolické Sny

Niekedy sú sny symbolické, kódované a nesú hlbšie významy. Takéto sny sú často ťažko pochopiteľné bez znalosti symbolizmu, pretože ide o veľmi špecifický jazyk. Príkladom takéhoto sna je sen Achnatona v príbehu Jozefa alebo sny dvoch väzňov, kde jeden videl vtáka, ako mu žerie z hlavy, a druhý, ako lisuje víno pre svojho pána. 

Jedného dňa som povedal Imámovi Ahmedovi Al-Hassanovi (Od Neho Je Mier): „Minulú noc som mal zvláštny sen.“ 

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Všetka chvála patrí Bohu, ak Boh dá, je dobrý.“ 

Povedal som: „Videl som, že sa pozerám na svoje zuby, zatiaľ čo mi rástli nové zuby. Boli však ešte pod ďasnami, ešte nevykĺzli, ale videl som, ako sa objavujú.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Ó Bože, zošli svoj pokoj a požehnania na Mohameda a rodinu Mohameda, na Imámov a Mahdiov. To je gnóza, syn môj, a sila, dobro a sláva. A možno budeš mať aj novonarodené dieťa, ak Boh dá.“ 

Povedal som: „Všetka chvála patrí Bohu.“ 

Slová Imáma (Od Neho Je Mier) sa ukázali byť pravdivé. O rok neskôr som skutočne mal dieťa a Imám (Od Neho Je Mier) jej dal meno Sofia. Toto je príklad pravdivého sna, ktorý bol prorocký a predpovedal niečo, čo sa malo stať, a stalo sa presne tak, ako bolo interpretované.

Všetky Myšlienky Už Existujú

Jednej noci som povedal: „Otče môj, chcel som sa ťa opýtať na realitu a na to, ako si povedal, že je to len sen. Často sa mi stáva, že si želám, aby sa niečo stalo, alebo myslím na konkrétnu vec, a zrazu sa táto téma objaví. Ak však o tom prestanem premýšľať, téma zmizne. Deje sa to aj iným. Stáva sa to preto, že si tieto veci priťahujeme? Norhan skúšala experiment, kde myslela na bubny a kačku—tie dve slová—a o pár dní zrazu uvidela bubny vedľa kačky priamo pred sebou.” 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno.“ 

Povedal som: „Je to ako keď na niečo myslíme a potom to vidíme v snoch.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, syn môj, je to pochopiteľné a jasné. Chceš, aby som ti to vysvetlil?“ 

Povedal som: „Áno, prosím, Otče môj, ak môžeš—nech je ti moja duša na výkupné.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Si požehnaný, syn môj. Áno, takmer všetko je prítomné na tomto svete. Každá myšlienka, každá predstava a všetko ostatné. Všetky myšlienky, ktoré si ľudia dokážu predstaviť, či už sú logické alebo nie, existujú. Ľudia k sebe priťahujú to, o čom premýšľajú. Očakávaj dobro a nájdeš ho. Očakávaj zlo a tiež ho nájdeš.“ 

Povedal som Imámovi (Od Neho Je Mier): „Wow! Sláva Bohu.“

Imám (Od Neho Je Mier) na to: „Veriaci musí vždy očakávať dobro, a to aj uvidí. To je celé tajomstvo.“ 

Dodal som: „Ale Otče môj, môžeš mi objasniť tú časť, kde si hovoril, že všetko, čo si človek dokáže predstaviť, existuje, bez ohľadu na to, či je to logické alebo nie? Napríklad, ak si niekto predstaví draka alebo…“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Pokiaľ táto myšlienka existuje v mysli človeka, potom je prítomná tu alebo tam, na tejto Zemi alebo na inej planéte.“ 

Povedal som: „Boh je Veľký! Boh je Veľký! Boh je Veľký! Takže, Otče, videl som Britský dokument o veľkom kuse látky v múzeu, na ktorej bola mapa z 14. storočia. Na nej boli zobrazené zvláštne bytosti alebo stvorenia, o ktorých písal Rímsky historik Plínius, ako Cynocephali (ľudia s hlavami psov), ľudia bez hláv, ktorí majú tváre na hrudiach, a ďalšie zvláštne bytosti s veľkými ušami a drakmi.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno, všetky existujú, ale nepochádzajú z tohto sveta. Existujú aj stvorenia, ktoré majú hlavy na intímnych miestach a intímne miesta na hrudiach.“ 

Povedal som Imámovi (Od Neho Je Mier): „Wow! To je zvláštne!“ 

Imám (Od Neho Je Mier) pokračoval: „Existujú aj iné bytosti. Niektoré sú rovnako vysoké ako ľudia, ale ich telá sú tenké ako niť a vážia viac než dospelý slon.“ 

Povedal som: „Sláva Bohu, veľkému Stvoriteľovi, Tvorcovi všetkých obrazov!“ 

Imám (Od Neho Je Mier) dodal: „Na jednej z týchto planét, ktorá sa volá Al-Arús, existujú bytosti, ktoré vyzerajú presne ako ľudia, ale na tej planéte sú považované za zvieratá.“ 

Opýtal som sa: „A majú myseľ ako ľudia a jazyk? Alebo sú z hľadiska myslenia ako zvieratá?” 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Inteligentné stvorenie sa tam nazýva Rúb a vyzerá presne ako zajac, len je inteligentné a chodí po dvoch nohách. Na tej planéte je zajac ľudská bytosť a zviera je človek. Veci sú tam obrátené.“ 

Spýtal som sa Imáma (Od Neho Je Mier): „Je ten zajac tam veľký ako tu, alebo je veľký ako človek?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nie, je veľký ako medveď.“ 

Opýtal som sa: „A ľudia tam majú rovnakú veľkosť ako my, alebo sú menší?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Sú rovnako veľkí ako my.“ 

Opýtal som sa: „Ale ich myslenie je ako u našich zvierat?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) potvrdil: „Ich myslenie je ako u zvierat.“ 

To, čo tu Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) odhaľuje, je úplne fascinujúce. V podstate hovorí, že neexistuje nič také ako originálna myšlienka, pretože všetko už bolo premyslené Bohom a všetky Božie myšlienky sú pravdivé a reálne. A pretože sú pravdivé a reálne, tak aj existujú. Ak by to tak nebolo, Božia myšlienka by nebola skutočná, čo je nemožné. Takže všetky myšlienky a možnosti už niekde existujú. To znamená, že Imám (Od Neho Je Mier) potvrdzuje teóriu mnohých svetov v kvantovej mechanike, ktorá hovorí, že všetky možné výsledky sa fyzicky realizujú v nejakom vesmíre alebo svete. To je jedna z viacerých teórií multiverza vo fyzike a filozofii.

Stretnutia v Skutočnom Svete

Jedného dňa som sa opýtal Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier) na sen, ktorý som mal: „Otče môj, keď ma prišiel navštíviť Adam (PMSN) spolu s Ahmedom Abú Ibráhímom, priniesol mi ako dar prsteň. V tú noc, keď mi ho dal, mal som sen, v ktorom si mi povedal: ‚Ja som ten, kto ti poslal ten prsteň, a tu ho máš.’“ 

Imám (Od Neho je Mier) povedal: „Áno, to je pravda. Ten prsteň kedysi patril mne a teraz patrí tebe.“ 

Povedal som: „Boh je veľký! Otče môj, prsteň má v sebe akoby krv. Je to tvoja krv? V kameni?“ 

Imám (Od Neho je Mier) odpovedal: „Nie, syn môj, nie je to moja krv. Je to tvoja krv.” 

Opýtal som sa Imáma (Od Neho je Mier): „Moja krv?“ 

Imám (Od Neho je Mier) povedal: „Áno.“ 

Povedal som: „Z Karbaly?“ 

Imám (Od Neho je Mier) potvrdil: „Áno.“ 

Existuje mnoho prípadov, keď ma Imám (Od Neho Je Mier) navštívil v snoch a jeho slová v sne boli presne také isté ako v realite. Napríklad, niekedy som v sne videl, ako mi Imám povedal, že so mnou bude hovoriť tú noc, a presne v tom čase, ako mi to oznámil, sa so mnou skutočne rozprával. Inokedy mi v sne hovoril o veciach, ktoré sa mali stať, a tie sa stali presne tak, ako predpovedal. Niekedy ma v snoch učil nové poznatky, a keď som sa ho na ne spýtal v bdelom stave, potvrdil presne tie isté detaily, ktoré som zažil v sne. Tieto sny sa odohrávali v dimenzii, ktorá je vyššou realitou, pravou existenciou, alebo ako to Aristoteles (PMSN) nazval – svetom esencie.

Sokrates a Platón (PMSN) nazývali tento svet svetom foriem alebo ideí. Svet foriem alebo ideí je dokonalá existencia, z ktorej všetko v nižších rovinách je len čiastočným a nedokonalým odrazom. Platón (PMSN) to demonštruje vo svojej slávnej Alegórii Jaskyne, kde opisuje väzňov spútaných v jaskyni. Za nimi horí oheň a medzi ohňom a väzňami prechádzajú ľudia, ktorí nesú bábky alebo iné predmety. Tiene na stene sú formy, ktoré sú ilúziou—odrazom vyššej reality. Toto je skutočná rovina existencie, kde všetko existuje vo svojej pravej, absolútnej, nadčasovej a nemennej podobe. Všetky lucidné sny sa odohrávajú práve tu.

Sny, Ktoré Vedú k Pravde

Mnohým veriacim sa prisnili sny, ktoré posilnili ich vieru v toto náboženstvo. Iní predtým, než uverili, prosili Boha o znamenie a Boh im ho dal vo forme pravdivého videnia. Počas posledných dvoch desaťročí Imám (Od Neho je Mier) dostal stovky a tisíce takýchto správ z celého sveta: z Iraku, Iránu, Egypta, Jordánska, Nemecka, Švédska, Spojeného Kráľovstva, Spojených Štátov, Turecka, Azerbajdžanu, Pakistanu, Thajska, Uruguaja, Sudánu, Španielska, Malajzie, Palestíny, Tuniska, Spojených Arabských Emirátov, Maroka a Mauritánie, aby sme spomenuli aspoň niektoré krajiny. Je ich príliš veľa na to, aby sme ich uviedli všetky. Čitatelia by sa však mali zamyslieť nad touto skutočnosťou a položiť si otázku: Aká je pravdepodobnosť, že sa toto všetko udeje? Je zrejmé, že rozsah a šírka tohto fenoménu nemôžu byť náhodou ani ilúziou. Tu uvádzame niekoľko príkladov snov, ktoré veriaci nahlásili a ktoré im potvrdili pravdivosť tohto náboženstva.

V roku 2015, keď žila v Spojenom Kráľovstve, Sawsan Batul rozpráva: „Keď som mala 11 rokov a práve som sa dozvedela o Volaní, mala som sen. Bola som v mešite a pozrela som sa hore, kde som videla dvoch ľudí, ktorých som nikdy predtým nestretla. Jeden z nich bol Abá Al-Sádik (Od Neho Je Mier) a druhý bol Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier). Hoci som ich nikdy predtým nevidela ani o nich nepočula, z nejakého dôvodu som vedela, kto sú, a poznala som ich mená. Abá Al-Sádik mi dal pero a papier a ukázal mi Vôľu Proroka Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou). Pozrela som sa na Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier) a za ním som videla obraz Imáma Al-Husseina (Od Neho Je Mier). V tom okamihu som vedela, že je to Imám Al-Hussein, a v tej chvíli som uverila. Po tomto sne som raz navštívila dom môjho strýka, kde som videla fotografiu Abá Al-Sádika a spoznala som ho. Spomínam si, ako som sa snažila spomenúť si na jeho meno, až kým mi nepovedali: ‚Abá Al-Sádik,‘ a ja som povedala: ‚Áno, to je on.’“

V roku 2015, keď žil v Egypte, Hamidreza Saghari, ktorý vyrastal v Spojenom Kráľovstve, nahlásil sny týkajúce sa Vôle Proroka Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou): „Mal som sen, v ktorom ku mne prišiel Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) a posadil sa vedľa mňa. Potom ukázal na svoju pravú stranu a povedal mi: ‚Toto je Abdulláh, ktorý je spomenutý v mojej Vôli,‘ a keď som sa pozrel na jeho pravú stranu, videl som teba (Abdulláha Hašema Abá Al-Sádika), ako tam sedíš.“ Mal tiež sen o ukrižovaní Ježiša (PMSN): „Videl som ukrižovanie Ježiša (PMSN). Bol ukrižovaný na kríži a mnohí ľudia za neho plakali. Potom sa na oblohe objavil obraz Proroka Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou) a môj vlastný obraz, a Prorok Boží mi vysvetľoval, že ten, kto bol ukrižovaný na kríži, nebol Ježiš (PMSN), ale Abá Al-Sádik Abdulláh Hašem.“ 

V roku 2016 Caroline, bývalá ateistka z Nemecka, oznámila nasledovné: „Už nejaký čas som verila v Ahmeda Al-Hassana, ešte pred Volaním Čiernych Zástav v roku 2015. Opakovane som prosila Boha, aby mi vo sne ukázal tvár Ahmeda Al-Hassana. Ale vždy, keď som ho videla, mal pred tvárou svetelný závoj, čo mi zabránilo vidieť jeho tvár. Krátko po tom, ako som vstúpila do Čiernych Zástav, som mala sen, že som v budove a dostala som sms správu od Abá Al-Sádika. Povedal mi: ‚Poď na balkón. Konečne ti ukážem Ahmeda Al-Hassana.‘ A tak som išla na balkón a videla som tam stáť Abá Al-Sádika, ako sa na mňa usmieva, a ukázal smerom na Ahmeda Al-Hassana. A prvýkrát som ho videla bez svetelného závoja, s jeho skutočnou tvárou. Utekala som k nemu, objala ho a povedala: ‚Baba‘ (Otec). Toto bol pre mňa veľký dôkaz toho, že Abá Al-Sádik je bránou k Ahmedovi Al-Hassanovi a že Ahmeda Al-Hassana môžeme spoznať len cez Abá Al-Sádika.“ 

Dňa 23. marca 2022 Veronica, pôvodom z Uruguaja a žijúca v Anglicku, oznámila nasledovné: „Abá Al-Sádik (Od Neho Je Mier) bol po mojej pravej strane a okolo neho plávali čísla. Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) mi hovoril: ‚Pozri, ako dokážeme opísať celý vesmír pomocou 10 čísel a ich kombinácií od 0 do 9. Predstav si, aké to bude, keď bude odhalených 27 písmen.‘ Vedela som, že to si ty (Abdulláh Hašem Abá Al-Sádik), kto odhalí 27 písmen (týkajúcich sa 27 písmen poznania). Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) bol po mojej ľavej strane a ukazoval na teba. V tomto sne neboli formy, tvary ani slová, a napriek tomu som videla, vedela a rozpoznala Imáma a Abá Al-Sádika (Od Nich Je Mier). Vedela som, kde sú, videla som čísla plávajúce okolo Abá Al-Sádika (Od Neho Je Mier) a pochopila som posolstvo. Potom som sa zobudila, znovu som zaspala a videla som svoju tvár, okolo ktorej sa zlatými písmenami písalo: ‚Si požehnaná Bohom.‘ Keď sa písmo skončilo, opäť som sa prebudila.“ 

Tieto príklady sú len zlomkom z tisícov snov, ktoré máme zdokumentované. Ukazujú rôznorodosť a rozsah pravdivých videní, ktoré posilňujú istotu v toto náboženstvo, sú zdrojom útechy pre veriacich a oporou pre tých, ktorí sa rozhodli odpovedať na toto Božie Volanie.

Dvere Číslo Dvadsaťšesť: Masch a Zázraky Zvieracej Ríše

16.10.2024

„Keď sa správali spupne voči tomu, čo im bolo zakázané, povedali sme im: ‚Buďte opicami, opovrhnutými.’“ Masch je pojem známy v Islame. Spomína sa v Koráne a v rozpravách Proroka Mohameda a Jeho Rodiny (Od Nich Je Mier). Masch predstavuje premenu človeka z ľudskej podoby na zviera. V Koráne sa píše: „Keď sa správali spupne voči tomu, čo im bolo zakázané, [...]

Dvere Číslo Dvadsaťpäť: Mimozemský Život & Bytosti z Iných Svetov

13.10.2024

„Kto sú tí, ktorí letia ponad oblaky, ako holubice do svojich hniezd?“ Jedna z najdôležitejších otázok, ktoré si ľudstvo kladie, je: „Sme vo vesmíre sami?“ V 70. rokoch vyvolala kniha Ericha von Dänikena Spomienky na Budúcnosť celosvetový ohlas a inšpirovala mnohé predstavy o mimozemskom živote v populárnej kultúre. Je možné, že Boh nestvoril žiadne iné [...]

Dvere Číslo Dvadsaťtri: Skutočná Podstata Spomienok

05.10.2024

„Pamäť je pisárom duše.“ Všetci sa rodíme do tohto sveta bez spomienok na to, kým sme boli v minulých životoch, no je možné tieto spomienky opäť získať. Mnoho ľudí si naozaj dokáže spomenúť na svoje minulé životy, či už prostredníctvom snov, po zhliadnutí konkrétnych predmetov alebo fotografií, alebo spontánnym návratom spomienok. Často sa stáva, že deti si [...]

Joe Biden

Do Berlína pricestoval prezident USA Joe Biden, stretne sa so Scholzom

17.10.2024 22:43

Piatkové stretnutie so Scholzom bude prvou bilaterálnou návštevou Bidena v Nemecku od začiatku jeho funkčného obdobia.

Belgicko, Zelenskyj, Fico, summit

Zelenskyj Ficovi: Podporujte Kyjev, lebo Putin sa na Ukrajine nezastaví

17.10.2024 19:41

Bolo to prvé stretnutie slovenského premiéra Roberta Fica s ukrajinským prezidentom Volodymyrom Zelenským od začiatku veľkej ruskej invázie vo februári 2022.

Jaroslav Haščák

Európsky súd pre ľudské práva zamietol Haščákovu sťažnosť v súvislosti so zásahom v sídle Penty

17.10.2024 17:57

K zásahu ozbrojených policajtov došlo 1. decembra 2020 v bratislavskom Digital Parku.

Mestský úrad Michalovce.

Napojení na sektu? Poslankyňa hovorí, že AllatRa prenikla aj na úrad v Michalovciach a na jarmoku mala stánok

17.10.2024 17:51

Sekta môže mať na Slovensku odhadom tisícky priaznivcov.

CompanionOfTheRiser

Vitajte v ére spásy: Vzostup Imáma Al Mahdího!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 24876x
Priemerná čítanosť článkov: 921x

Autor blogu

Kategórie