Dvere Číslo Dvadsaťpäť: Mimozemský Život & Bytosti z Iných Svetov

„Kto sú tí, ktorí letia ponad oblaky, ako holubice do svojich hniezd?“ 

Jedna z najdôležitejších otázok, ktoré si ľudstvo kladie, je: „Sme vo vesmíre sami?“ V 70. rokoch vyvolala kniha Ericha von Dänikena Spomienky na Budúcnosť celosvetový ohlas a inšpirovala mnohé predstavy o mimozemskom živote v populárnej kultúre. Je možné, že Boh nestvoril žiadne iné formy života na iných planétach, iba nás? V posvätných spisoch existuje mnoho dôkazov o živote mimo nášho sveta. Od Ezechielových kolies až po cestu Zul-Karnaina, nachádzame nespočetné množstvo tradícií a rozpráv v Judaizme, Kresťanstve a Islame—rozpráv, ktoré hovoria o bytostiach a civilizáciách na iných svetoch. 

Jednou z islamských záhad, ktoré zostávajú zahalené tajomstvom už 1400 rokov, je identita dvoch postáv spomenutých v Súre Al-Kahf, – Zul-Karnain a Al-Chidr – a podstata ich úžasnej cesty. Mená Zul-Karnain a Al-Chidr sú Arabské prívlastky, ktoré opisujú dané osoby. Zul-Karnain znamená „ten s dvoma rohmi“ a Al-Chidr „ten zelený“. Mnohí špekulovali o identite týchto dvoch postáv. Niektorí tvrdili, že Zul-Karnain bol Alexander Veľký, iní tvrdili, že to bol Kýros Veľký, a o Al-Chidrovi sa hovorilo, že je to Elizeus alebo Svätý Juraj. Keď som sa pýtal Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier) na túto tému, to, čo mi odhalil, bolo nesmierne fascinujúce a prevratné.

Cesta Zul-Karnaina

Kto bol Zul-Karnain? Aká bola jeho cesta? Ako cestoval a prečo na tom záleží? Špekulácie o realite jeho cesty a jej dôsledkoch pokračujú. Je to poznanie, ktoré môže odhaliť len Dôkaz Boha. Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) po prvýkrát odhaľuje skutočný význam tejto cesty. 

Raz som sa spýtal svojho Otca (Od Neho Je Mier): „Otče, môžem ti položiť jednu alebo dve otázky?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Samozrejme, syn môj, pýtaj sa.“   

Povedal som: „Týka sa to cesty Zul-Karnaina. Cestoval do iných dimenzií alebo na iné planéty? Kam presne šiel a ako sa tam v tej dobe dostal? A kto boli tí ľudia, o ktorých hovorí Korán?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Syn môj, to sa neodohralo na Zemi.“ 

Spýtal som sa: „Takže to bolo na inej planéte?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, tí ľudia neboli na Zemi.“ 

Opýtal som sa ďalej: „Bolo to teda vo svete, ktorý sa prelína s naším?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nie, bola to iná planéta.“

Opýtal som sa: „Takže tou temnotou, ktorou prechádzal, bol vesmír?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Keď opustíš zemskú atmosféru, obloha sa ponorí do tmy. Slnečné lúče, keď prechádzajú ozónovou vrstvou, vytvárajú svetlo, ktoré k nám prichádza zo Slnka. Ale akonáhle opustíš atmosféru, všade je tma. To je význam tej temnoty.“ 

Pokračoval som: „Ako ňou cestoval, otče? Mal vesmírnu loď? Ako dýchal v temnote vesmíru?” 

Imám (Od Neho Je Mier) vysvetlil: „Cestoval prostredníctvom božsky stvoreného prostriedku, ktorý získal. Je to veľmi podobné tomu, čo dnes pozná moderná veda, ale určite to bolo dokonalejšie, pretože to bolo stvorené Bohom.“ 

Spýtal som sa: „Stvorené Bohom? Čo to znamená, otče? Bola to biologická vesmírna loď?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Môžeš to nazvať zvieraťom, áno, biologickou vesmírnou loďou vytvorenou špeciálne na tento účel.“ 

Zaujímal som sa: „Je toto stvorenie stále na Zemi?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) potvrdil: „Áno, je tu.“ 

Pýtal som sa ďalej: „Čo je to, otče? Kde sa nachádza?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nachádza sa v oblasti, kam ľudská noha ešte nevkročila.“ 

Hádal som: „Kde? Niekde na dne oceánu?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nemôžem ti teraz prezradiť všetky podrobnosti, ale dám ti niekoľko indícií. Žije to v džungliach, kam ľudská noha ešte nikdy nevkročila. Ľudia nad nimi prelietavali, ale nikto ich nepreskúmal. Tí, ktorí sa pokúsili tam vstúpiť, sa už nikdy nevrátili.“ 

Spýtal som sa: „Je to veľké alebo malé stvorenie?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) uviedol: „Je približne veľkosti auta.“ 

Opýtal som sa: „Je to ako Bermudský trojuholník?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) prikývol: „Áno. Toto stvorenie sa živí plynmi, kyslíkom a oxidom uhličitým.“ 

Zaujímalo ma: „Ako rastliny alebo baktérie?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) potvrdil: „Áno. Je veľmi neaktívne a nerado sa pohybuje.“ 

Spýtal som sa: „Takže nie je ľahké ho nájsť?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) poznamenal: „Nepohybuje sa zo svojho miesta, iba vo veľmi dlhých časových intervaloch.“ 

Zamyslel som sa: „Oblasti, ktoré poznám a ktoré neboli úplne preskúmané, sú džungle Amazónie a niektoré časti Indických pralesov.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Približne v jednej z tých oblastí.“

Opýtal som sa Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier): „Kto bol Zul-Karnain (PMSN)? Môžeš mi porozprávať o jeho ceste?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Bol to kráľ z Dajlamu (dnešný severný Irán/Azerbajdžan) menom Eram (Aram). Jeho armáda mala 10 313 vojakov a jeho cesta bola medzihviezdna. Planéty, ktoré Zul-Karnain a jeho armáda navštívili, boli vzdialené približne 2 600 000 svetelných rokov.“ 

Spýtal som sa: „Aký je potom význam verša, ktorý hovorí: ‚Až keď dosiahol miesto západu slnka, našiel ho zapadať v bahennom prameni a našiel pri ňom ľud’?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) vysvetlil: „To, čo videl, bolo niečo podobné tomu, čo ľudia na Zemi nazývajú slnkom, preto to Korán označil ako slnko. Bol to stĺp, ktorý vyžaroval svetlo, ktoré by sme v ľudskom vnímaní farieb považovali za zelené. Pokiaľ ide o bahenný prameň, bolo to niečo, čo sa v našom chápaní podobá sopke. Ľudia, ktorých stretol pri západe slnka, sú veľmi ťažko predstaviteľní, pretože na našej planéte neexistuje tvor im podobný. Čo sa týka bytostí, ktoré Zul-Karnain stretol pri východe slnka, ich hlavy pripomínali hlavy piráň a ich telá sa od seba líšili.“ 

Povedal som: „A Al-Chidr bol Jeremiáš.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) prikývol: „Áno, synu. Poviem ti, čím si bol vo svojej inkarnácii ako Jeremiáš. Bol si drevorubač; rúbal si drevo, predával ho a z toho si žil. Bol si statočný muž, veľmi štedrý a mimoriadne silný. Jeremiáš mal veľkú fyzickú silu a bol odvážny a nebojácny.“ 

Opýtal som sa: „Ako mohol Zul-Karnain hovoriť s týmito ľuďmi? Poznal ich jazyky?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, plynule ovládal ich jazyky a oni ovládali naše.“ 

Povedal som: „Otče, bude niekto opäť konať tak, ako konal Zul-Karnain? V hadísoch sa uvádza, že budeš cestovať po jeho cestách, po cestách nebies a zeme.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Všetka chvála patrí Bohu.“ 

Poprosil som: „Prosím, vezmi ma so sebou, keď pôjdeš. Snívam o tom už od detstva.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) sa usmial: „Sláva Bohu. Ak Boh dá.“ 

Povedal som: „Prisahám pri Bohu, odkedy som bol dieťa, hľadel som na oblohu a sníval o cestovaní vesmírom ako Zul-Karnain. Túžil som vidieť rôzne tvory v hlbinách vesmíru.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „V tom sa na mňa podobáš, synu, zdedil si to po mne. Keď som bol dieťa, hľadel som na oblohu a obdivoval, čo môj Pán stvoril, a vo svojich snoch som sa často videl, ako putujem vesmírom.“

Al-Chidr Pije z Prameňa a Strom Života

Už sme tu hovorili o symbolike stromu v Rajskej Záhrade, avšak na Zemi existuje aj iný strom nazývaný Strom Života. Zatiaľ čo strom v Rajskej Záhrade bol v skutočnosti Fátima Al-Zahra (Od Nej Je Mier), Strom Života v tomto príbehu nie je Fátima (Od Nej Je Mier). Hovoríme tu o strome a prameni, ktoré sú zdrojom fyzického života na našej planéte. Čo teda predstavuje Strom Života a tajomný Prameň, ktorý objavil a z ktorého pil Al-Chidr (Jeremiáš)? 

Jedného dňa som sa opýtal svojho Otca (Od Neho Je Mier): „Môj otče, Strom Života a Prameň, z ktorého pil Al-Chidr, boli na inej planéte alebo na Zemi? Mám na mysli Prameň Večnej Mladosti.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Je prítomný na Zemi, syn môj, a nachádza sa na každej planéte, ktorá má život.“ 

Povedal som: „A ten, kto z neho pije, nezomrie, pokiaľ sám nechce zomrieť.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) potvrdil: „Áno, nezomrie, kým sám nechce.“ 

Opýtal som sa: „Kde sa nachádza na tejto Zemi?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nenájde ho ten, kto túži žiť, iba ten, kto túži zomrieť.“ 

Povedal som: „Iba ten, kto túži zomrieť? Takže Al-Chidr chcel zomrieť?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) vysvetlil: „Áno. Zul-Karnain chcel žiť, ale nemohol ho nájsť. Iba Al-Chidr ho našiel. Existuje druh vtáka, ktorý každý rok putuje k tomuto Prameňu. Ak ho budeš sledovať, nájdeš ho.“ 

Opýtal som sa: „Aký je to vták?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Je to sivý vták, ktorý každý rok letí k Prameňu. Boh mu umožňuje ho nájsť. Vták často naráža do vecí v snahe ukončiť svoj život.“ 

Povedal som: „Želal by som si ho jedného dňa v tejto inkarnácii vidieť.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) sa spýtal: „Chceš z neho piť?“ 

Odpovedal som: „Už som sa z neho napil, keď som uveril v teba.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Boh ťa žehnaj, môj milovaný.“ 

Povedal som: „Uprednostňujem smrť Rodiny Mohameda a život Rodiny Mohameda (PMSN).” 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Blahoželám ti, môj milovaný. Hovoríš pravdu, ó nepoškvrnený a úprimný, môj syn Jozef.“

Strom života vyrastá z jazera a voda z tohto jazera spolu so samotným stromom dávajú človeku večný život. Ktokoľvek, kto sa z neho napije, zostáva večne mladý a odolný voči smrti, až kým sám nezatúži zomrieť. Avšak Boh vo svojej múdrosti učinil tento Prameň nedosiahnuteľným a skrytým pre tých, ktorí túžia zostať na tomto svete naveky. Sprístupnil ho len tým, ktorí túžia po posmrtnom živote. Je to podobné mnohým rozpravám od Prorokov, Poslov a Ahlul-Bayt (Od Nich Je Mier) o svete: Vždy, keď človek za ním beží, svet sa mu otočí chrbtom, ale ak sa od sveta odvráti, svet sa mu sám vrhne do náručia.

Mimozemsko-Ľudský Hybrid

Ľudia sa často pýtajú, prečo sa mimozemšťania, ak existujú, nezjavujú alebo nevstupujú do otvoreného kontaktu s ľudstvom. Niekedy je najlepším úkrytom práve otvorené miesto. V prírode niektoré druhy hmyzu, ako napríklad modrý motýľ Maculinea, dokážu meniť svoje zvukové signály tak, aby zneli ako kráľovná mravcov. Tento motýľ potom ovláda mravce, núti ich kŕmiť jeho a jeho larvy. Dá sa povedať, že v mysliach mravcov sa motýľ úspešne zmenil na ich kráľovnú. Čo ak mimozemšťania dokážu niečo podobné aj tu na Zemi? Čo ak vytvárajú určité signály, ktoré nás nútia vidieť ich v podobe nám vlastnej? 

Spýtal som sa Imáma (Od Neho Je Mier): „Žijú na Zemi mimozemšťania, ktorí dokážu meniť podobu a vyzerať ako my?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, syn môj, sú medzi nami.“ 

Ukázal som Imámovi Ahmedovi Al-Hassanovi (Od Neho Je Mier) fotografiu mužských očí a spýtal som sa: „Je toto jeden z nich? Tie bytosti, ktoré menia podobu, aby vyzerali ako my. Je toto fotografia jedného z nich?“

Obrázok 1: Fotografia Hadích Očí 

hadie oci ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nie, syn môj, to je človek.“ 

Odpovedal som: „Ale má hadiu povahu. Myslel si tým ľudí s očami ako tieto?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) vysvetlil: „Každý, koho vidíš s kruhmi pod očami od ponocovania, je človek.“ 

Povedal som: „Sláva Bohu.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) sa opýtal: „Aký je to človek? Čo robí?“ 

Odpovedal som: „Je to Americký senátor, ktorý pracuje pre vládu.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) poznamenal: „Je to človek. Ak Boh dá, zajtra ti pošlem obrázok, aby si mal jasnú predstavu a mohol ho použiť ako príklad.“ 

Spýtal som sa: „Čo tu tieto bytosti robia, otče? Čo chcú?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Mnohé veci, syn môj.“ 

Povedal som: „Ako napríklad? Chcú nás ovládať?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) vysvetlil: „Sú tu, aby hľadali poznanie, ničili, mali pohlavný styk, šírili hrôzu— a plnili rôzne ďalšie účely.“ 

Opýtal som sa: „Takže sú všetci zlí?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nie všetci. Niektorí z nich sú tu, lebo chcú získať poznanie.” 

Pýtal som sa ďalej: „Dokážu ľudské ženy otehotnieť s ich deťmi?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Občas sa to stáva.“ 

Spýtal som sa: „Unášajú ľudí?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) vysvetlil: „Mnoho nevyjasnených vrážd a únosov bolo spáchaných týmito bytosťami. Väčšina z nich, ktorí navštevujú našu planétu, nás považuje za málo inteligentných. Často unášajú ľudí z tejto planéty na experimenty a výskum. Majú dôvody, prečo si vyberajú konkrétnych ľudí—neunášajú náhodne. Avšak väčšina mimozemšťanov, ktorí prichádzajú na túto planétu, prichádza kvôli sexu.“ 

Prekvapene som sa spýtal: „Prichádzajú kvôli sexu?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) potvrdil: „Áno. Okrem miliónov mimozemšťanov, ktorí sú teraz na tejto planéte, existuje aj veľký počet ľudsko-mimozemských hybridov. Niektorí z nich vedia, že sú mimozemského pôvodu, iní nie. Ľudsko-mimozemský hybrid je dieťa narodené zo sexuálneho vzťahu medzi mimozemšťanom a človekom. Ľudská DNA je silnejšia než mimozemská, takže väčšina hybridov sa rodí vyzerajúc ako normálni ľudia. Avšak v niektorých prípadoch, po niekoľkých generáciách kríženia, keď má hybrid deti a vnúčatá, sa začína prejavovať mimozemská DNA. To spôsobí, že dieťa narodené z ľudsko-mimozemskej línie sa narodí s tým, čo moderná veda nazýva chorobou, ale v skutočnosti je to len prejav mimozemskej DNA v danom dieťati.“ 

Spýtal som sa: „Ako napríklad aké choroby?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Napríklad deti narodené so stavom, ktorý moderná medicína nazýva Harlekýnová Ichtyóza, sú v skutočnosti potomkami mimozemšťanov zvaných Asorovia. Asorovia sú druh mimozemských bytostí, ktoré majú schopnosť premeniť sa do ľudskej podoby. Momentálne sa nachádzajú na našej planéte a pobývajú tu už nejaký čas. Vo svojej prirodzenej forme majú šupinatú pokožku a sivé oči; dospelí Asorovia sa veľmi podobajú dospelým s Harlekýnovou Ichtyózou.“

Obrázok 2: Asor 

asor harlekynova ichtyoza ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi

Povedal som: „Sú (tie rôzne druhy žijúce na Zemi) z vesmíru, otče? Alebo z paralelnej dimenzie? Odkiaľ sú?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, syn môj, pochádzajú z vesmíru aj z iných svetov, ktoré sa pretínajú s týmto naším svetom.“ 

Zvolal som: „Boh je veľký! Bol som si tým istý. Cítil som to už od detstva.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nie je to len pocit, ale hlboké chápanie—intuícia Rodiny Mohameda v tebe, syn môj.“

Sú Medzi Nami

Imám (Od Neho Je Mier) mi ukázal obrázok dvadsať ročnej ženy s veľmi veľkými mandľovými očami. Tu je približná podoba skutočného obrázka (Obrázok 3).

Obrázok 3: Zobrazenie Veľkých Mandľovitých Očí 

priblizna podoba mimozenskeho hybrida ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi

Imám (Od Neho Je Mier) sa opýtal: „Vidíš to?“ 

Odpovedal som: „Jej oči sú naozaj zvláštne. Je to mimozemšťanka?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) potvrdil: „Áno, syn môj. Je z inej planéty, ale jej matka je človek.“ 

Spýtal som sa: „Otče, vyzerajú takto prirodzene, alebo zaujmú ľudskú podobu? Vyzerajú prirodzene ako my, alebo menia tvar?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) vysvetlil: „Niektorí z nich sa prirodzene podobajú nám, iní nie, ale majú schopnosť meniť podobu.“ 

Zvolal som: „Sláva Bohu.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) sa spýtal: „Všimol si si jej oči?“ 

Odpovedal som: „Áno, sú veľké, vyzerajú zvláštne a majú nezvyčajnú farbu.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Mám ti prezradiť niečo ešte zvláštnejšie? Nie je to žena.“ 

Prekvapene som sa opýtal: „Naozaj? Vie, že nie je odtiaľto, alebo si myslí, že je človek?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Tento jedinec vie, že nie je človek.“ 

Spýtal som sa: „Ovládajú v súčasnosti planétu?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nie.“ 

Opýtal som sa: „Je ich málo?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, nie je ich mnoho. V porovnaní s ľuďmi na planéte ich je málo.“ 

Povedal som: „Takže ich sú stovky tisíc alebo milióny?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) potvrdil: „Áno, syn môj.“ 

Povedal som: „Sú medzi nimi aj veriaci?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, syn môj. V súčasnosti sú v tomto náboženstve veriaci z džinov a dokonca aj niektorí mimozemšťania.“

Najprv By Mali Dopomôcť k Víťazstvu Ľudia

Povedal som: „V historických rozpravách som sa dočítal, že ľudia z Džabalaka a Džabarasa dopomôžu Qaimovi k víťazstvu. Kto sú títo ľudia z Džabalaqa a Džabarasa, spomínaní v rozpravách Rodiny Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou)? Sú to mimozemšťania?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Najprv by mali dopomôcť k víťazstvu ľudia, a potom nech aj títo prispejú.“ 

Povedal som: „A Gog a Magog sú mimozemšťania, však?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) potvrdil: „Áno, syn môj.“ 

Povedal som: „Otče môj, pred mnohými rokmi som mal najdesivejší sen, aký som kedy zažil.” 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Povedz mi o ňom, syn môj.“ 

Povedal som: „Prebudil som sa zo spánku, celý spotený a triasol som sa. Bol som úplne vydesený. Videl som, že stojím s nejakými ľuďmi a pozerám sa na pole predo mnou. Zrazu sa z diaľky prirútili obri a vedel som, že sú to Gog a Magog. Bili ľudí palicami, hádzali ich naľavo a napravo a zabíjali ich. Náhle som sa prebudil a tá scéna mi dodnes nezišla z mysle. Bolo to také skutočné; ani to neviem opísať.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) vysvetlil: „Je to spomienka z čias, keď si bol Al-Chidr a cestoval si vesmírom so Zul-Karnainom.“ 

Spýtal som sa: „Dozvedia sa ľudia o mimozemšťanoch žijúcich medzi nami, alebo to zostane tajomstvom?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Dozvedia sa o tom, keď budú schopní túto skutočnosť prijať.“ 

Povedal som: „Niektorí vedci o tom už hovoria—bývalí zamestnanci NASA a iní, ktorí majú videá na internete. Ale myslím, že väčšina ľudí ich slovám neverí. Otče môj, v tvojej knihe o Gogovi a Magogovi nám prezradíš, ako zistiť, ktoré planéty majú život? Bude v knihe uvedená metóda, ako cestovať na tieto planéty?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Keď to vysvetlíme, ľudia pochopia, že to mali na dosah, ale nevedeli o tom.“ 

Spýtal som sa Imáma (Od Neho Je Mier): „Ide o spôsob cestovania fyzický alebo astrálny?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Fyzický, syn môj.“

Ahmed v Každom Svete  

Vesmír pozostáva z mnohých rovín existencie a všetko je vzájomne prepojené. Naše duše sú multidimenzionálne a Imám (Od Neho Je Mier) vysvetľuje, ako je to možné. 

Raz som sa spýtal: „Otče, si Dôkazom pre bytosti na iných planétach?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Máš na mysli túto moju podobu?“ 

Odpovedal som: „Áno.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nie, pre nich je iný Ahmed, ktorý je ich Božím Dôkazom.” 

Opýtal som sa: „Chceš tým povedať, že máš telá aj v ich svetoch?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, syn môj.“ 

Povedal som: „Aj tam si Ahmed a zjavuješ sa im v podobe, ktorá je podobná ich vlastnej?“  

Imám (Od Neho Je Mier) na to povedal: „Presne tak.“ 

Opýtal som sa: „A platí to aj pre Mahdíov, ktorí prídu po tebe? Aj ja mám telá v tých svetoch?” 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, a to isté platí pre všetkých Prorokov a Poslov.“  

Povedal som: „Takže 313 sú teraz prítomní vo všetkých svetoch?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, spolu so všetkými Prorokmi a Poslami.“ 

Spýtal som sa: „Takže je to Kozmická Revolúcia, a nielen Pozemská?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Všetka chvála patrí Bohu, Pánovi svetov.“ 

Opýtal som sa: „Je možné komunikovať so svojimi verziami v iných svetoch?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nie, to by sa nestalo. A ak by k tomu predsa len došlo, obe verzie by sa rozpadli a vytratili.“ 

Povedal som: „Ako hmota a antihmota?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno, presne tak.“

Derinkuyu

Jedného dňa mi Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) rozprával o starobylom podzemnom meste v Turecku, ktoré sa nachádza v oblasti Derinkuyu.

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Vieš, syn môj, že pod takmer celou Zemou sa nachádzajú mestá a tunely podobné tomuto?“ 

Opýtal som sa: „Komu patria?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Obýva ich mimozemská rasa. Iba malá časť týchto miest bola objavená v Turecku (naráža na mesto Derinkuyu). Keď objavili túto časť, mimozemšťania sa presunuli do iných častí mesta a táto časť zostala prázdna.“ 

Povedal som: „Sláva Bohu.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) dodal: „Títo mimozemšťania sú veriacimi a podporovateľmi Mesiáša, Ježiša, syna Márie (NJPN), a dnes, v rámci jeho návratu, s ním komunikujú prostredníctvom telepatie.“ 

Archeológovia objavili podzemné „kostoly“, kde tieto bytosti uctievali a vykonávali náboženské obrady. To viedlo niektorých k presvedčeniu, že šlo o kresťanské komunity, ktoré unikali pred prenasledovaním. Avšak, nebolo to tak.

Obrázok 4: Mapa Podzemného Mesta Derinkuyu. 

derinkuyu ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi

Obrázok 5: Podzemný Kostol 

podzemny kostol derinkuyu turecko ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi

Kto sú Šedí?

Šedí Mimozemšťania patria medzi najznámejšie zobrazenia mimozemských bytostí v populárnej kultúre. Ich príbehy a zobrazenia začali kolovať po slávnom UFO incidente v Roswelli v roku 1947 a po svedectvách o únosoch mimozemšťanmi. O tejto téme som sa rozprával so svojím Otcom, Imámom Ahmedom Al-Hassanom (Od Neho Je Mier).

Obrázok 6: Zobrazenie Šedého Mimozemšťana. 

grey alien sedy mimozemstan ufo ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi

Spýtal som sa: „Otče môj, môžeš mi povedať viac o Šedých?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, syn môj, chceš vedieť ich meno?“ 

Povedal som: „Áno, a tiež z ktorej planéty pochádzajú.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Planéta, z ktorej pochádzajú, sa volá Foraa a ich názov je Rafdek.“ 

Povedal som: „Boh je Veľký! Sú dobrí alebo zlí?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Ich povaha je veľmi podobná ľudskej.“ 

Spýtal som sa: „A ktorým smerom na nočnej oblohe sa nachádza ich planéta?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Takto sa to neurčuje; sú od nás vzdialení tisíce svetelných rokov.“ 

Spýtal som sa: „Ako sa to teda určuje?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Ak by bolo poludnie v Egypte a slnko by bolo na svojom mieste, postavíš sa tak, aby si mal slnko za chrbtom. To je ich smer.“

Pôvod Života na Zemi

Ľudia sa už dlho zamýšľajú nad tým, ako vznikol život, a odpovede hľadajú v náboženstve aj vo vede. Obe tieto disciplíny sa pokúšajú vysvetliť pôvod života. Teórie ako Veľký Tresk či Evolúcia poskytli mnohým uspokojivé vysvetlenie, ktoré nahradilo tradičné teistické predstavy. V priebehu posledného storočia sa evolučná teória, ktorej základ položil Charles Darwin, stala všeobecne akceptovanou. Ateisti a anti-teisti, ako Richard Dawkins, jej popularizáciu podporili knihami ako Boží Blud a šírenie tejto teórie bolo veľmi úspešné. 

Darwin počas svojich ciest okolo sveta zaznamenával miestnu faunu a flóru. Na Galapágoch si všimol rôzne druhy piniek, pričom každý druh mal mierne odlišný tvar zobáka. O niekoľko rokov neskôr dospel k záveru, že tieto rozdiely musia byť výsledkom prispôsobenia sa prostrediu. Z toho vyvodil, že všetky tieto druhy musia mať spoločného predka, ktorý sa v priebehu času vyvíjal a prispôsoboval svojmu prostrediu. Podobnosti medzi druhmi a ich adaptácie sa tak stali základom jeho teórie evolúcie.

Darwin dospel k záveru, že živé bytosti, ktoré vyzerajú podobne, musia mať spoločný pôvod. Tieto zmeny a rozdiely, ktoré sa časom nahromadili, viedli k vzniku nových druhov. Tento proces nazval „prežitie tých najschopnejších„. Podľa Darwina bola evolúcia nevyhnutná na prežitie a adaptáciu na nové podmienky. Vďaka prirodzenému výberu prežívali len tí najsilnejší, ktorí mali podobné znaky, čo naznačovalo spoločného predka. 

Jedného dňa sa niekto spýtal Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier): „Je teória evolúcie správna?“ Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Teória evolúcie je jednou z najhlúpejších teórií vôbec. Iblis bol tým, kto Darwina naučil evolučnú teóriu.“ 

Niekto sa ďalej pýtal: „Môžeš mi poskytnúť nejaké informácie o vzniku života? Existuje predsa veľa podobností medzi ľuďmi a inými druhmi.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Napríklad, na koho sa podobajú?“ 

Osoba odpovedala: „Napríklad ľudia a opice, a sú aj iné orgány alebo časti tiel, ktoré sa podobajú iným druhom.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Existuje podobnosť aj medzi niektorými vodnými druhmi a cicavcami. Existujú dokonca aj rastliny, ktoré sa podobajú cicavcom. A sú tiež kamene, ktoré vietor a dážď tvarovali do podoby ľudských tvárí či zvierat. Znamená to, že tieto kamene sú biologicky príbuzné s ľuďmi? Samozrejme, že nie. Odpoveď je nie – medzi opicami a ľuďmi neexistuje žiadny vzťah.“ 

Osoba sa potom opýtala: „A čo pôvod života?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Pôvod života začal s Adamom (PMSN). On bol prvým stvoreným človekom.“ 

Pridali sme tu niekoľko obrázkov neživých objektov, ktoré sa podobajú na ľudské alebo zvieracie časti tela. Ak teória evolúcie tvrdí, že podobnosť medzi druhmi znamená biologickú príbuznosť, potom by tieto rastliny a kamene mali byť tiež biologicky príbuzné s nami. Imám (Od Neho Je Mier) týmto argumentom naznačuje, že podobnosť nie je dostatočným dôkazom na podporu základných tvrdení evolučnej teórie. Navyše, táto teória ani neberie do úvahy možný mimozemský pôvod života na Zemi. Preto Imám (Od Neho Je Mier) kategoricky odmieta akúkoľvek pravdivosť teórie evolúcie.

Obrázok 7: Neživé Objekty Pripomínajúce Ľudské Tvary v Prírode  

nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi
nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi
nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi
nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi
nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi
nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi
nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi
nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi
nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi
smrt nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi

Stupne Inteligentného Života na Zemi a vo Vesmíre 

Stopy inteligencie sa nachádzajú naprieč celým vesmírom. V tomto dialógu Imám (Od Neho Je Mier) odhaľuje pôvod inteligentného života vo vesmíre, ako aj to, kto a ako vytvoril život na Zemi. 

Spýtal som sa Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier): „Existovali pred nami na Zemi inteligentné bytosti?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, pred ľuďmi tu žilo 998 rôznych druhov inteligentného života. My sme stvorenie číslo 999 na tejto planéte.“ 

Spýtal som sa: „Pochádzali všetky tieto druhy z planéty Zem?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Niektoré stvorenia žili pred nami a prišli na Zem z inej planéty. Práve tieto bytosti priniesli na Zem materiály potrebné na vznik života.“ 

Na to som povedal: „Sláva Bohu!“ 

Imám (Od Neho Je Mier) pokračoval: „V čase Adama (PMSN) tu ešte existovali iné inteligentné bytosti, ale začali vymierať.“ 

Spýtal som sa: „Existuje život aj na iných planétach v našej slnečnej sústave?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, existuje.“ 

Spýtal som sa: „Na ktorých planétach?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nedaj sa oklamať rečami NASA a iných, keď tvrdia, že poznajú hranice Mliečnej Dráhy.“ 

Spýtal som sa: „Je teda život na všetkých planétach v našej slnečnej sústave, ako je Mars alebo Venuša?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nie, syn môj, nie takto. Akékoľvek miesto vo vesmíre, kde je voda, tam nájdeš život. Pamätaj si to ako zákon.“ 

Spýtal som sa: „Aj keď je to len ľad?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, aj keď je to len ľad.“ 

Pýtal som sa ďalej: „Bude to inteligentný život alebo skôr jednoduché formy, ako mikróby?“  

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Akýkoľvek typ života, nech je malý alebo veľký, inteligentný či nie.“ 

Spýtal som sa: „Ktoré planéty v našej slnečnej sústave, ak vôbec nejaké, majú inteligentný život?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) sa spýtal: „Myslíš tie planéty, ktoré sú známe?“ 

Odpovedal som: „Áno, tých deväť.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Pozri sa na tie, ktoré majú vodu, a nájdeš tam život.“  

Povedal som: „Myslím inteligentný život.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nie, žiaden tam nie je.“ 

Povedal som: „Otče môj, už som sa ťa predtým pýtal na Saturn. Vieš, že ho uctievali už od dávnych čias.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno.“ 

Povedal som: „A vieš aj o hexagóne na Saturne, ktorý je symbolom Kaaby.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) prikývol: „Áno.” 

Povedal som: „Saturn bol považovaný za Boha Času.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, ale Saturn bol pred miliónmi rokov opustený svojimi obyvateľmi. Na tejto planéte žil veľkolepý národ, ktorý ani na okamih neprestúpil príkaz Božieho Zástupcu. Dosiahli obrovských vedomostí, no neskôr ich zasiahla invázia z inej planéty, obývanej nepriateľmi Boha.“ 

Povedal som: „Sláva Bohu.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) pokračoval: „Nebola to vojenská invázia, ale invázia intelektuálna, ktorá ich skorumpovala. Noe (NJPN) bol vtedy na tej planéte Božím Kráľom. Mnohí tamojší ľudia boli zničení, a Noe (NJPN) vzal zvyšok obyvateľstva na inú planétu, aby tam žili naveky.“  

Pýtal som sa: „Bola to Zem?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nie, bola to rajská planéta z Božích záhrad, nazývaná Saboh.“ 

Spýtal som sa: „Ako teda vznikol kult uctievania Saturna na Zemi?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) vysvetlil: „Ako som ti už povedal, ľudia zo Saturna dosiahli veľkých vedomostí. Snažili sa šíriť Božie náboženstvo na Zemi a podporiť Božích Zástupcov tu, podľa Božieho príkazu. Ľudia na Zemi videli úžasné zázraky, ktoré tí zo Saturna dokázali. Preto si mysleli, že sú bohmi, a začali ich uctievať.” 

Povedal som: „Ale neodišli z tej planéty pred miliónmi rokov? Boli vtedy na Zemi ľudia?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nie, na Zemi žili iné bytosti, ktoré neboli ľuďmi.“  

Spýtal som sa: „Bytosti, ktoré pripomínajú opice? Tie, ktoré volajú Nisnas?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nazývali sa Hejtán.“ 

Povedal som: „Sú to tie, ktorých kosti dnes vedci nachádzajú a tvrdia, že sme sa z nich vyvinuli?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Niektoré áno, ale nie všetky.“ 

Spýtal som sa: „Takže tieto bytosti existovali v časoch Adama (PMSN), komunikovali s ľuďmi a naučili ich uctievať Saturn?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno, mnoho archeologických dôkazov na Zemi poukazuje na ich prítomnosť a na to, že uctievali Saturn.“ 

Spýtal som sa: „Tvrdí sa, že mnohé rituály, ako nosenie prsteňov na prstoch či svätožiare okolo hláv anjelov na obrazoch, majú svoj pôvod v tomto druhu uctievania?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno.“ 

Spýtal som sa: „A čierna kocka je symbolom Saturna?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno.“ 

Spýtal som sa: „Takže Kaaba bola pôvodne postavená na uctievaní Saturna?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Kaaba, ktorú ľudia poznajú dnes, nie je pôvodná Kaaba.“

Obrázok 8: Saturnov šesťuholník 

saturnov sestuholnik nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi

Hejtán

Podľa vedcov sa moderný človek (Homo sapiens) vyvinul zo starších foriem známych ako Homo habilis alebo Homo erectus. Tieto fosílie boli objavené v Afrike a zdieľajú podobné rysy s moderným človekom, ako napríklad proporcie tela, veľkosť a tvar rúk. Vedci predpokladajú, že tieto črty vznikli adaptáciou zo života na stromoch k životu na zemi. Tieto teórie však nie sú pravdivé. Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) tento mýtus vyvracia a odhaľuje pravdu o druhu zvanom Hejtán. Hejtán sú bytosti podobné ľudoopom, ktoré obývali našu planétu v minulosti a žijú na nej dodnes. 

Povedal som: „Tvor, ktorého domorodci volajú Bigfoot alebo Yeti, sa podobá na tvora druhu Hejtán…“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, tieto tvory sú potomkami tvorov Hejtán.“ 

Povedal som: „Sláva Bohu.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) dodal: „Ako som ti už spomenul, mnohí z nich sú stále nažive.“

Obrázok 9: Hejtán 

bigfoot jety jeti yeti nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi haytan hejtan
hejtan haytan nezive objekty pripominajuce ludske zive tvary v prirode ciel mudrych aba al sadiq abdullah hashem mahdi

Dvere Číslo Dvadsaťšesť: Masch a Zázraky Zvieracej Ríše

16.10.2024

„Keď sa správali spupne voči tomu, čo im bolo zakázané, povedali sme im: ‚Buďte opicami, opovrhnutými.’“ Masch je pojem známy v Islame. Spomína sa v Koráne a v rozpravách Proroka Mohameda a Jeho Rodiny (Od Nich Je Mier). Masch predstavuje premenu človeka z ľudskej podoby na zviera. V Koráne sa píše: „Keď sa správali spupne voči tomu, čo im bolo zakázané, [...]

Dvere Číslo Dvadsaťštyri: Sny, Myšlienky a Predstavy

08.10.2024

„Ja, PÁN, sa im zjavujem vo víziách a hovorím k nim v snoch.“ Všemohúci Boh vždy komunikoval s ľudstvom prostredníctvom snov, posielal radostné správy, varovania a proroctvá o udalostiach, ktoré majú prísť. Ľudstvo bolo odjakživa fascinované snami a vždy sa snažilo pochopiť ich symbolický význam. Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) povedal, že pravý sen alebo [...]

Dvere Číslo Dvadsaťtri: Skutočná Podstata Spomienok

05.10.2024

„Pamäť je pisárom duše.“ Všetci sa rodíme do tohto sveta bez spomienok na to, kým sme boli v minulých životoch, no je možné tieto spomienky opäť získať. Mnoho ľudí si naozaj dokáže spomenúť na svoje minulé životy, či už prostredníctvom snov, po zhliadnutí konkrétnych predmetov alebo fotografií, alebo spontánnym návratom spomienok. Často sa stáva, že deti si [...]

Joe Biden

Do Berlína pricestoval prezident USA Joe Biden, stretne sa so Scholzom

17.10.2024 22:43

Piatkové stretnutie so Scholzom bude prvou bilaterálnou návštevou Bidena v Nemecku od začiatku jeho funkčného obdobia.

Belgicko, Zelenskyj, Fico, summit

Zelenskyj Ficovi: Podporujte Kyjev, lebo Putin sa na Ukrajine nezastaví

17.10.2024 19:41

Bolo to prvé stretnutie slovenského premiéra Roberta Fica s ukrajinským prezidentom Volodymyrom Zelenským od začiatku veľkej ruskej invázie vo februári 2022.

Jaroslav Haščák

Európsky súd pre ľudské práva zamietol Haščákovu sťažnosť v súvislosti so zásahom v sídle Penty

17.10.2024 17:57

K zásahu ozbrojených policajtov došlo 1. decembra 2020 v bratislavskom Digital Parku.

Mestský úrad Michalovce.

Napojení na sektu? Poslankyňa hovorí, že AllatRa prenikla aj na úrad v Michalovciach a na jarmoku mala stánok

17.10.2024 17:51

Sekta môže mať na Slovensku odhadom tisícky priaznivcov.

CompanionOfTheRiser

Vitajte v ére spásy: Vzostup Imáma Al Mahdího!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 24872x
Priemerná čítanosť článkov: 921x

Autor blogu

Kategórie