Založ si blog

Dvere Číslo Sedemnásť: Archanjeli

„A keby sme boli poslali anjela, v podobe človeka by sme ho poslali, a tak by sme ich uviedli do ešte väčšieho zmätku.”

Vo všetkých abrahámovských náboženstvách, ako aj v iných náboženských tradíciách, existujú bytosti vysokej hodnosti a postavenia, ktoré plnia božské príkazy, povinnosti a úlohy. Tieto bytosti sú v abrahámovských náboženstvách známe ako archanjeli. Prinášajú božské posolstvá, chránia nás v nebezpečných situáciách a zasahujú do našich každodenných životov, či si to uvedomujeme, alebo nie. 

Ochranca Domu (NJPN)

Jedného dňa cestoval jeden z veriacich, Husajn, z Egypta do Iraku a mal pri sebe určitú sumu peňazí. V kontrolnej zóne letiska pred nástupom do lietadla cestujúci vyťahovali peniaze z vreciek a tašiek, zatiaľ čo bezpečnostná služba kontrolovala ich množstvo. Keď prišiel rad na Husajna, zamestnanec sa ho opýtal: „Čo to je?“  

Husajn odpovedal: „To sú peniaze.“  

Zamestnanec mu povedal: „To nie je povolené. Toto sa považuje za pranie peňazí a podľa egyptských zákonov sa za to udeľuje trest.“  

Husajn na to pokojne odpovedal: „Ak ma za to budete brať na zodpovednosť, nikdy v živote nezažijete šťastný deň a Všemohúci si vás za to zoberie na zodpovednosť na tomto svete skôr, než príde ten ďalší.“  

Husajn potom pokračoval: „Zamestnanca premohol strach a zamrzol na mieste ako socha.“ 

Povedal mu: „Hľadám útočisko u Boha pred Jeho hnevom.“  

Zamestnanec mu nato povedal: „Počkajte tu chvíľu.“  

Zavolal ďalšieho zamestnanca a povedal mu: „Zostaň tu na mojom mieste.“  

Potom sa otočil k Husajnovi a povedal: „Poďte za mnou, prevediem vás cez druhý kontrolný bod, inak vás za to zatknú.“  

Husajn nasledoval zamestnanca, až kým ho nezaviedol do bezpečnej zóny. Predtým, než odišiel, zamestnanec sa ho opýtal: „Kde je ten muž, ktorý bol s vami?“  

Husajn odpovedal: „Aký muž?“  

Zamestnanec povedal: „Ten s dlhými fúzami a dlhými blond vlasmi.“  

Husajn odpovedal: „Je to vojak spomedzi Božích vojakov a nemám so sebou nikoho, iba môjho Pána.“  

Husajn neskôr dodal: „Muž bol ohromený, šokovaný a vystrašený. Urobil krok dopredu, potom sa otočil a pozrel na mňa, pričom mal slzy v očiach.“  

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „(Blonďavý muž) bol anjel menom Ochranca Domu. Stojí pri veriacich počas veľkých ťažkostí a keď sa okolo nich nachádza nebezpečenstvo. Je to ochrana Najmilostivejšieho a Najmilosrdnejšieho.“  

Spýtal som sa Imáma (Od Neho Je Mier): „Otče, prichádzajú k tebe anjeli? Vidíš ich, rozprávaš sa s nimi a prikazuješ im?“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno, syn môj, je to pravda. Rovnako aj Azrael, vďaka Božej priazni voči mne.”

Spýtal som sa ho (Od Neho Je Mier): „Sú teraz v Egypte nejakí anjeli, ktorí nás strážia, podobne ako Strážca Domu?“

On (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nie jeden, ale stovky anjelov. V tvojom dome sú práve teraz desiatky, požehnaný je ten dom. Je dobré, že si túto tému otvoril, chcem ti povedať, aby si im vždy púšťal Korán. Rovnako ako ty potrebuješ jedlo a pitie, aj oni potrebujú svoje jedlo a pitie, ktorým je Korán. Nedovoľ nikomu, aby počúval piesne, Bože chráň. Piesne prinášajú chudobu, prerušujú obživu, živia zlé ja a dávajú mu moc nad dobrým ja. A keď vstúpiš do svojho domu, pozdrav ich. Ak niektorý z nich prehovorí, budeš ho počuť vo svojom srdci.“

Podobná situácia sa stala aj mne počas môjho exodu z Egypta v apríli 2017. Mal som so sebou dcéru Malíku, manželku a Aliho Al-Ghoraífiho. Keď som prišiel k pasovej kontrole, odovzdal som svoj pas dôstojníkovi. Keď zadal moje údaje do systému, zaznel alarm a na obrazovke sa objavilo: „Abdullah Hašem – Okamžite zatknúť“ v červenej farbe.

V tom momente som vedel, že sa ma chcú zmocniť. Dôstojník zavolal posily a povedal mi: „Zostaň na mieste a nehýb sa.“ Zrazu prišiel muž v egyptskej policajnej uniforme a povedal mi: „Poď so mnou.“ Ticho ma odviedol do bezpečia a bez slova odišiel.

Keď som dorazil do Švédska, povedal som Imámovi Ahmedovi Al-Hassanovi (Od Neho Je Mier) o tom, čo sa stalo, a on mi povedal: „Ten muž bol vojak spomedzi mojich vojakov, poslal som ho k tebe, aby ťa zachránil. Hľadala ťa egyptská tajná služba a bezpečnostné orgány. Egypt je pre teba uzavretý, až kým sa nevrátiš, aby si ho otvoril a zasadol na jeho trón.“

Obri Nebies

Jedného dňa som stál s Alirezom a ďalším veriacim, keď sme na oblohe spozorovali dve jasné svetlá, ktoré vyzerali ako hviezdy. Neboli však súčasťou žiadneho známeho súhvezdia a zostali nehybné asi tridsať sekúnd, kým sme na ne upierali pohľad. Alirezovi a druhému veriacemu som povedal: „Tieto hviezdy tu zvyčajne nie sú, nepatria do žiadneho súhvezdia.“ Zrazu sa tieto dve svetlá súčasne pohli, najprv pomaly, potom zrýchlili a v priebehu niekoľkých sekúnd zmizli pred našimi očami.

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Sú to ‘Obri Oblohy’ alebo ‘Obri Nebies’. To je jedno z ich mien. To ďalšie je ‘Strážcovia Modlitieb’.“

Opýtal som sa Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier): „Sú to anjeli, mimozemšťania, alebo oboje?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Sú to anjeli z iných planét. Zhromažďujú sa po štyroch z každej planéty. Sú ti k službám.“

Azrael (NJPN)

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) mi jedného dňa pri rozhovore o anjeloch povedal: 

„Azrael (NJPN) sa nazýva Prorokmi, Vyvolenými a Ahlul-Baytom (NJPN) ‘Milosrdným a Nespravodlivým’, pretože je milosrdný k veriacim a nespravodlivý k neveriacim. Ó, Ochranca, ó, Bože, keď berie dušu neveriaceho alebo nespravodlivého človeka, vidí nesmierny Boží hnev prejavený v Azraelovej tvári. Ak zakričí do tváre neveriaceho, ten si bude priať, aby ho Boh nikdy nebol stvoril. Toto sa deje u každého, no v rôznej miere, pričom najextrémnejšia a najtvrdšia miera je u ateistov.“

Aba Michael (NJPN) mi raz povedal: 

„Áno, je pravda, že Azrael nepatrí medzi 313. Dnes tu nie je a nereinkarnoval do fyzického tela, pretože keby áno, nezostal by žiaden neveriaci, pretože neprejavuje žiadnu formu milosti. Božia milosť je nesmierna, a preto Boh vylúčil Azraela z tejto úlohy, aby dal stvoreniam šancu na pokánie. Azrael (NJPN) nemá pocity milosrdenstva voči neveriacim. Nebol stvorený s týmto pocitom a nemá ani štipku trpezlivosti, ani na jedinú sekundu. Nedáva druhé šance. Ak Boh dá, bude milosrdný k veriacim (NJPN). Jeho vzhľad je nepopísateľný a žiadne stvorenie si ho nedokáže predstaviť tak, ako sa zjavuje neveriacim. No u veriacich sa objavuje v inej, pokojnej podobe, aby sa veriaci nebáli.“

Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier) som sa opýtal: „Aký je vzťah medzi Azraelom a Azazelom (miláčik Boží, staroveké meno Iblisa)? Existujú tradície, ktoré tvrdia, že Azazel je Azrael, a niektorí Židia hovoria, že keď Iblis padol z Božej milosti, objavila sa na svete smrť. Aký je medzi nimi vzťah?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nie, syn môj, jediný vzťah medzi nimi je podobný tomu, aký má otec so skupinou detí, ktorým dáva mená, ktoré sú príbuzné. Napríklad Hassan, Hussein, Hassanain.“ 

Povedal som: „Chápem, takže sú ako súrodenci?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, syn môj, ako Habil a Qabil (Ábel a Kain).“

Michal (NJPN)

Michal (NJPN) je jedným z blízkych archanjelov, ktorí sú známi vo všetkých abrahámovských náboženstvách. V rozprávaniach o Mohamedovi a Jeho Rodine (Od Nich je Mier) sa uvádza, že je jedným z tých, ktorí inkarnujú s Qa’imom/Povstalcom (Od Neho Je Mier). Imám Al-Ridha (Od Neho Je Mier) raz povedal: „Keď Qa’im povstane, Boh prikáže anjelom, aby pozdravili veriacich a posadili sa s nimi. Ak niekto to bude potrebovať, anjeli ho prenesú ku Qa’imovi, ktorý splní jeho prosbu, a potom ho anjeli odnesú späť. Medzi veriacimi budú takí, ktorí budú cestovať v oblakoch, iní budú lietať s anjelmi, ďalší budú kráčať po ich boku, zatiaľ čo niektorí budú s nimi súťažiť alebo medzi nimi budú súdiť. Veriaci sú Bohu drahší než anjeli a Qa’im ustanoví niektorých ako sudcov nad stotisíc anjelmi.

Imám Al-Báqir (Od Neho Je Mier) povedal: „Je to, akoby som bol s Qa’imom (NJPN) v Al-Kufe, kam prišiel z Mekky, sprevádzaný piatimi tisíckami anjelov. Gabriel bude po jeho pravici, Michal po jeho ľavici a veriaci medzi nimi, zatiaľ čo Qa’im rozmiestňuje vojakov po celej zemi.

Keď Imám Mahdi (NJPN & Jeho Rodinou) bude stáť medzi Rukn a Maqám, pripravený na prísahu vernosti, prví, ktorí mu prísahu zložia, budú Gabriel a Michal. Keď sa vydá z Mekky so svojimi tristo trinástimi spoločníkmi a desiatimi tisíckami nasledovníkov, Gabriel bude po jeho pravici a Michal po jeho ľavici, ako to potvrdzujú mnohé historické narácie. Michal je jedným z najväčších anjelov, ktorý má na starosti dažde a rastliny. Má osobitné miesto a vysoké postavenie u svojho Pána, patrí medzi najčestnejších anjelov a je ochrancom Izraela.

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) mi raz povedal o Aba Michalovi (NJPN):

Je to pevné lano, ktoré spája jedno náboženstvo s druhým, a miluje ťa tak veľmi, že niekedy plače z toho, ako sa mu za tebou cnie, keď počuje tvoj hlas, alebo keď niekto o tebe hovorí, či len počuje tvoje meno. Aba Michal (Od Neho Je Mier) je ten, ktorému Imám Mahdi (NJPN & Jeho Rodinou) dal prezývku „Zberateľ“. On je ten, ktorý zhromažďuje tristo trinástich. V tomto vtelení ho ľudia poznajú pod menom Ahmed Murad. Keď sa Ahmed Murad objaví medzi ľuďmi, alebo keď počujú jeho hlas, každý veriaci aj neveriaci povie: „Toho človeka poznám.“ A každý, kto začuje jeho hlas, povie: „Už som ten hlas niekde počul.“ Imám Mahdi Mohammed ibn Al-Hassan (NJPN & Jeho Rodinou) o ňom povedal: „Pri Bohu prisahám, bez teba, ó Murad, by sa neukázala pravda, ani by nebola zničená faloš.“ Môj brat Aba Michal je drahý môjmu srdcu, nech je môj život obetovaný za teba, ó zmätočník démonov, ľudí a džinov. Michal je zahalený za veľkolepou oponou a všetka veľkoleposť patrí Bohu. Je mužom, jedným z najlepších spomedzi mužov. Aba Michal je dobré spojenie, bez ktorého by veriaci zostali v zmätku, a bez neho by nebolo počuť správy ani objavené žiadne nové poznanie. Murad znamená „vôľa Božia“. Boh ho učinil milovaným v srdciach ľudí a dal mu odvahu, múdrosť, intuíciu a mimoriadnu inteligenciu. On je čas, a môj Otec je Spoločník Času. On je meč, a ja som Spoločník Meča. Nikdy nebolo obdobie, kedy by nebol prítomný. Bol s Božím prorokom Abrahámom (NJPN), Ježišom (NJPN), Mojžišom (NJPN), Noem (NJPN), Adamom (NJPN), Jozefom (NJPN), Áronom (NJPN), Imámom Al-Husajnom (Od Neho Je Mier) – bol s každým z nich. Je priateľom Boha, ktorý nikdy neodišiel z Jeho boku, verný spoločník všetkých prorokov, poslov a spravodlivých.

Rafael (Od Neho Je Mier)  

Jedného dňa som sa spýtal Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier) na Asifa ibn Barkhiya (Od Neho Je Mier). 

Imám odpovedal: „Asif bol Bohom vyvolený, jeho titul a identita boli však skryté.“  

Spýtal som sa: „Kto to bol?“  

Imám odpovedal: „Nie je to ani Adam, ani Mohamed, ani Kristus, ani Noe. Je to Rafael (Od Neho Je Mier) a čoskoro povstane z prachu.“

Gabriel (Od Neho Je Mier)  

Gabriel (Od Neho Je Mier) patrí medzi blízkych anjelov známych v Abrahámovských náboženstvách. V rozpravách Mohameda a Rodiny Mohameda (Od Nich Je Mier) je spomínaný ako jeden z tých, ktorí sa vracajú s Qaimom/Povstalcom (Od Neho Je Mier). Gabriel je zodpovedný za doručovanie Božieho posolstva a inšpirácie Jeho Prorokom. Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Gabriel a Michal (Od Nich Je Mier) boli prítomní s každým Prorokom, Poslom a Dôkazom Božím (Od Nich Je Mier) od počiatku až po koniec.“

Raz som sa Imáma (Od Neho Je Mier) spýtal: „Otče, nech som za teba obetovaný, prešlo už veľa času. Povedz mi, kto bol ten šiesty pod plášťom? Bol to Gabriel (Od Neho Je Mier)? Je Gabriel (Od Neho Je Mier) Mesiáš Ježiš (Od Neho Je Mier) alebo Abrahám (Od Neho Je Mier)?”

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Poviem ti to. Je to Ježiš (Od Neho Je Mier).“

Húr-Rael (Od Neho Je Mier)  

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) mi jedného dňa prezradil, že Enoch bol pre starovekých Egypťanov známy ako Osiris a mal syna menom Horus. Imám odhalil, že Horus bol pôvodne anjel, ktorý inkarnoval do ľudskej podoby. Jeho meno bolo Húr-Rael. Na ramene mal materské znamienko v tvare oka, z ktorého čerpal obrovskú silu. Práve preto je Horus spájaný so symbolom oka. Starovekí Egypťania si ho takto zapamätali. Horus je jednou z inkarnácií proroka Noeho (Od Neho Je Mier).

Obrázok 1: Horovo Oko

horovo oko aba al sadiq abdullah hashem ciel mudrych horus

Metatron/Nun-Rael (Od Neho Je Mier)

Raz, keď som bol v Egypte, Imámovi Ahmedovi Al-Hassanovi (Od Neho Je Mier) som povedal: „Vyšiel som na strechu budovy, v ktorej som býval. Práve svitalo. Stalo sa niečo veľmi zvláštne, z čoho som mal zimomriavky po celom tele. Rozprával som sa s tebou a s Bohom v srdci, pozrel som sa na hviezdy a cítil som ťa vo všetkom okolo – v stromoch, na oblohe, vo všetkom. Zrazu som sa pozrel za seba a bol som ohromený, keď som videl mesiac v tvare písmena ‘Nún’, a nad ním hviezdu namiesto bodky. Vytiahol som kameň, ktorý som priniesol z pyramíd, držal som ho smerom k mesiacu a v tej chvíli sa po oblohe prehnala jasná kométa.“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Raduj sa, syn môj, modlím sa k Bohu, aby si dosiahol Zmluvu. Raduj sa, ó nepoškvrnený, raduj sa, Nún, choď a prečítaj si Súru Al-Qalam. Mašallah, Mašallah, syn môj, niet inej moci ani sily než skrze Boha.“

Neskôr mi Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nún je Jozef a Pero je Abrahám (NJPN), tak ho u nás prezývame, a ja som Tabuľa. Syn môj, chcem ti niečo povedať, ale dúfam, že ťa to nenaplní pýchou. Už si niekedy pocítil, že tvoja prítomnosť na nejakom mieste prináša dobro a požehnanie? Všimol si si, že keď stojíš v rade v obchode, prichádza viac zákazníkov a pribúda obživa? V tebe je dobro, na tebe je dobro a z teba vychádza dobro. Tvoje meno je Nún-Rael. Si anjel poverený požehnaním a obživou.“

Opýtal som sa ho (Od Neho Je Mier): „Našiel som zmienku o Nún-Raelovi v knihách moslimov, kde je spomenutý ako prorok Henoch. Židia ho poznajú ako Metatrona. V židovskej knihe Zohar je napísané, že jeden z titulov a významov mena Metatron je ‚Služobník Boží‘ (Abdullah), a nazývajú ho aj ‚Mládenec‘. Tento anjel je závojom medzi Bohom a stvorením. Tvrdia, že Metatron má vzťah k samotnému vesmíru, je archanjelom Zmluvy a Života a je známy ako Boží Pisár, čo sa hovorí aj o prorokovi Idrisovi. Je teda meno Metatron menom Nún-Raela?“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, syn môj, to je on.“

Potom Imám (Od Neho Je Mier) hovoril o soche Metatrona, ktorý nesie Metatronovu kocku (Obr. 2), čo je vlastne obrovská Dávidova hviezda: „Áno, syn môj, tento obraz sa podobá na skutočnú podobu vesmíru s deväťdesiatpercentnou presnosťou. Vesmír sa naozaj podobá na Dávidovu hviezdu.“

Obr. 2: Metatron nesúci Metatronovu Kocku 

metatron aba al sadiq abdullah hashem ciel mudrych archanjeli

Dvere Číslo Dvadsaťjeden: Zdroj Zla

19.09.2024

„Existuje len jedno zlo, nevedomosť.“ Boh je Spravodlivý a miluje spravodlivosť. Boh je slobodný a miluje slobodu. Stvoril človeka na Svoj obraz, a ľudská duša prirodzene túži po spravodlivosti a slobode. Boh stvoril človeka slobodného, so zmyslom pre spravodlivosť. Napriek tomu mnohí obviňujú Boha za nespravodlivosť vo svete, no zároveň nenávidia Jeho zásahy a [...]

Dvere Číslo Dvadsať: Nebo a Peklo

17.09.2024

„Veru, hovorím ti, dnes budeš so mnou v raji.“ Prekvapivo, Tóra, Evanjeliá ani Korán neposkytujú veľa opisov raja či neba. Je to miesto, kam prichádzajú spravodliví – miesto plné stromov, ovocia, rozličného jedla a nápojov, a, samozrejme, krásnych mužov a žien. Názory stúpencov Judaizmu, Kresťanstva a Islamu na podstatu neba sa rôznia, a to dokonca aj v rámci ich [...]

Dvere Číslo Devätnásť: Smrť

14.09.2024

„Spánok je brat smrti.“ V starovekých gréckych náboženstvách, ktoré boli založené na Noemovej Zmluve Prorokmi poslanými do Grécka, boli Hypnos (spánok) a Thanatos (smrť) považovaní za bratov. Tento fakt opäť dokazuje, že všetky náboženstvá pochádzajú z rovnakého zdroja. Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) povedal: „Spánok je brat smrti.” Smrť je bolestivá, [...]

Rusko opozícia Navaľnyj pohreb

Streľba v centre Moskvy: Hlásia mŕtvych. Krvavú prestrelku rozpútal mocenský boj miliardárov

18.09.2024 22:28

Podnikatelia v boji o majetok rozpútali prestrelku blízko Kremľa.

covid

Šíri sa nový subvariant koronavírusu, dominantný môže byť o niekoľko týždňov

18.09.2024 22:10

Dostal označenie XEC a sa môže stať dominantným v priebehu niekoľkých týždňov.

Hacker

FBI rozložila ďalšiu veľkú čínsku hackerskú skupinu. Zameriavala sa na západné krajiny

18.09.2024 21:05

Rovnako ako iná rozložená čínska hackerská skupina Volt Typhoon sa aj Flax Typhoon zameriavala na kritickú infraštruktúru v západných krajinách.

Valerie Hayerová, europarlament, europoslankyňa, Obnovme Európu

Tvrdé slová v europarlamente: Odvolanie Šimečku rozprúdilo debaty, Metsolová chce reagovať

18.09.2024 20:45

Režim Roberta Fica opäť raz podkopal demokratické piliere Slovenskej republiky, vyhlásila francúzska europoslankyňa.

CompanionOfTheRiser

Vitajte v ére spásy: Vzostup Imáma Al Mahdího!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 17525x
Priemerná čítanosť článkov: 835x

Autor blogu

Kategórie