Založ si blog

Dvere Číslo Štrnásť: Povaha Reality

„Ľudia spia, a keď zomrú, prebudia sa.“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) prišiel raz ku mne a povedal: „Syn môj, mám pre teba otázku, ktorú považujem za mimoriadne dôležitú. Čo ťa robí šťastným v tomto pominuteľnom svete? Je v ňom niečo, čo ťa skutočne teší? Moja otázka sa týka tohto života a sveta, a nemám na mysli náboženstvo.“

Odpovedal som: „Nie, pri Bohu, len keď počujem tvoje slová alebo keď vidím veriacich šťastných a v poriadku. Inak ma nič nerobí šťastným, ani peniaze, ani majetok, ani nič z tohto sveta.“

Imám (Od Neho Je Mier) na to povedal: „Nech ti Boh dá úspech, syn môj. Vieš, od chvíle, keď som bol dieťaťom, nikdy v živote som nebol skutočne šťastný.“

Odpovedal som: „Subhanallah (Sláva Bohu), môj Otče.“

On (Od Neho Je Mier) pokračoval: „Nikdy, nikdy som nepocítil radosť z ničoho v tomto svete, nie, pri Bohu, nikdy. Pretože viem, že je to len ilúzia…“

Keď Imám (Od Neho Je Mier) vyslovil tieto slová, pocítil som, ako ma zviera v hrdle a zatiaľ, čo som sa snažil ich zadržať, slzy mi pálili oči. Zaplavila ma hlboká bolesť a smútok. Nikdy predtým som nestretol nikoho, kto by nikdy nepocítil šťastie, a za Imáma som cítil nesmiernu bolesť. Na mojej ceste s Imámom Ahmedom Al-Hassanom (Od Neho Je Mier) som si len v tej chvíli začínal uvedomovať, aké ťažké bremeno nesie.

Svet Je Ako Sen: „Práve Teraz Žiješ v Sne“

Imám (Od Neho Je Mier) sa ma raz spýtal: „Koľko máš teraz rokov, syn môj? Nech ťa Boh ochraňuje.“

Odpovedal som: „Mám tridsaťdva rokov.“

Imám (Od Neho Je Mier) pokračoval: „Čo si za týchto tridsaťdva rokov dosiahol? Môžeš vrátiť jedinú sekundu? Nemôžeš prinavrátiť ani jeden okamih radosti, ani jeden okamih smútku. Koľko času si strávil cestovaním, jedlom, pitím, manželstvom, výchovou detí, v smútku a radosti, smiechom, plačom, prácou… všetko to zmizlo s časom. Kde sú plody toho všetkého? Jediné skutočné plody sú v dobrých skutkoch, to je to jediné, čo ťa zachráni. Nič iné nebude mať hodnotu.“

Spýtal som sa: „Otče, keď hovoríš, že svet je ilúzia, znamená to, že svet je ako sen?“

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Výborne, syn môj, nech ťa Boh žehná.“

Dodal som: „Takže je to tak, ako povedal Princ Veriacich, Ali (Od Neho Je Mier): ‚Ľudia spia, a keď zomrú, prebudia sa?’

Imám (Od Neho Je Mier) potvrdil: „Áno, pri Bohu, syn môj, je to iba sen. Práve teraz žiješ v sne.“

Povedal som: „Niekedy som v snoch viac uvedomelý a sen dokážem kontrolovať (tzv. lucidné snívanie). Mám sa teraz v tomto sne (v tomto bdelom sne, ktorý nazývame životom) sústrediť alebo prebudiť?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Toto je vec, ktorú nedokážeš dosiahnuť, kým nebudeš mať istotu, že sa nachádzaš v sne. A ak by si sa z tohto sna prebudil, ak by si sa stal úplne vedomým a istým tým, že je to len sen, (v tomto svete) by si zomrel.“

Vtedy som si uvedomil, že Imám (Od Neho Je Mier) naznačuje, že ak by sme si plne uvedomili, že tento život je len ilúzia a nie je skutočný, v tom okamihu by sme sa z tejto ilúzie prebudili. Toto prebudenie by spôsobilo, že naše vedomie by sa prebudilo niekde inde a my by sme tu prestali existovať, teda v tomto svete by sme zomreli.

Spýtal som sa Imáma (Od Neho Je Mier): „V tomto svete sa veci javia, akoby to bola videohra. Keď hovoríš, že svet alebo realita je ilúzia, je naprogramovaná ako počítač s číslami a kódmi a podobne?“

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Všetko je v tomto vesmíre naprogramované, ale zahŕňa to aj voľby, naprogramované s tisíckami možností a pravdepodobností. Môžeš si vybrať možnosť, ktorú chceš, ale nakoniec je všetko naprogramované.“

Povedal som: „Myslíš tým videohru, ako je Atari alebo Playstation, presne ako vo verši z Koránu: ‘Tento pozemský život nie je ničím iným než zábavou a hrou….’

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Presne tak, dobrá práca, ukončil si to tým najlepším spôsobom.“

Spýtal som sa: „Je moment smrti podobný tomu, ako keď si zložíme headset na virtuálnu realitu a zosnulý človek si náhle uvedomí, že to bola len hra alebo sen a zrazu zistí, že sa nachádza v inom tele, než v akom bol v tomto svete?“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Výborne, výborne! Si požehnaný, syn môj.“

Povedal som: „Takže je to podobné ako vo filme ‚Matrix‘ a existuje aj architekt tejto reality.”

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Je to ilúzia, ale ľudia sú v nej podrobení skúške.”

Spýtal som sa: „A čo skutočný svet, je podobný nášmu svetu alebo je to jeho dokonalejšia verzia? Máme tam rovnaký typ tiel?“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nech by som ti ho akokoľvek popisoval, nebudeš to schopný úplne pochopiť, ale jedného dňa ti ho ukážem, to ti sľubujem.“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) mi odhalil niečo nesmierne dôležité o našej realite. Potvrdil, že naša realita je v skutočnosti virtuálny program, že to nie je skutočné miesto, ale skôr ako počítačová hra alebo program, kde je každý čin a jeho dôsledok naprogramovaný s tisíckami možností. Tiež odhalil, že aj keď je to hra alebo ilúzia, má architekta a výsledok nášho výkonu v tomto virtuálnom svete má dôsledky na našu realitu v skutočnom svete.

„Očakávaj Dobro a Nájdeš Ho“

Spýtal som sa Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier): „Otče, mám veľmi dôležitú otázku.“

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Pokračuj, syn môj.“

Povedal som: „Ak je tento svet len sen, sú všetci ľudia, ktorých vidíme, skutočnými ľuďmi? Alebo sú niektorí z nich len súčasťou ilúzie alebo programu?“

Imám (Od Neho Je Mier) sa spýtal: „Keď máš sen, je skutočný, alebo je to len sen?“

Povedal som: „Je to len sen.“

On (Od Neho Je Mier) povedal: „Dobre. Už sa ti niekedy stalo, že ťa v sne niečo zasiahlo a ty si sa prebudil a cítil bolesť? Alebo že si spadol na zem?“

Povedal som: „Áno, pri Bohu, stalo sa mi to pred týždňom. Chcel som sa ťa na to spýtať.“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Odpoveď je áno, je to skutočné, ale len v tomto svete. Realita tohto sveta a jeho sféry sú najnižšie zo všetkých okolitých a existujúcich svetov. V očiach ostatných svetov je to ilúzia, ale v tomto svete je to skutočné. Môžeš sa rozprávať s ľuďmi a myslieť si, že sú to ľudia, ale oni nimi nie sú. Možno sú to bytosti z iných druhov stvorenia, ale ty o tom nevieš.“

Povedal som: „To znamená, že existujú iné bytosti, ktoré menia tvar a objavujú sa v našej podobe, nie len džinovia, a nachádzajú sa medzi nami ako mimozemšťania.“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nebudeš ich schopný rozoznať od bežných ľudí, ale možno podľa očí alebo určitého správania pocítiš, že nie sú normálni. A niekedy vedieš rozhovor, ale v skutočnosti hovoríš sám so sebou, a ani si to neuvedomuješ.“

Imám (Od Neho Je Mier) potvrdil, že rovnako ako vo videohre, niektorí ľudia, ktorých denne stretávame, sú avatary, za ktorými stoja hráči. Iní sú nehrateľné postavy, súčasť matrixu—ilúzie, rovnako ako stromy, nebo alebo piesok. Uviedol tiež, že bytosti z iných svetov, ako sú anjeli, démoni, džinovia, mimozemšťania a iné inteligentné druhy života, sú schopné vstúpiť do tejto hry a hrať za postavu, často ľudskú, ale vedomie za daným avatarom ľudské nie je.

Spýtal som sa: „Čo je táto realita, v ktorej žijeme? Sú to naše myšlienky? Alebo naše myšlienky ovplyvňujú realitu? Je táto ilúzia produktom našich myšlienok? Existuje kniha s názvom ‚Tajomný Cudzinec‘, v ktorej hlavná postava, Satan, hovorí: ‚Nič neexistuje, iba prázdny priestor—a ty… A ty nie si ty—nemáš telo, nemáš krv, nemáš kosti, si len myšlienka.’ Povedal si, že žijeme v sne alebo ilúzii, a sny sú produktom ľudských myšlienok, však?“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno, syn môj, všetko môže byť vytvorené.“

Povedal som: „Mysľou?“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nie myšlienkou. Dám ti príklad – božská inšpirácia alebo náhle vnuknutia, ktorých sa ti dostáva.“

Povedal som: „A čo s nimi?“

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „To je zrod vecí, ty si ten, kto ich privádza na svet. Nepočul si napríklad: ‘Očakávaj dobro a nájdeš ho’? A rovnako to platí aj naopak.”

Imám (Od Neho Je Mier) týmto vysvetľuje, že hoci naše myšlienky priamo tento matrix, v ktorom žijeme, nevytvárajú, do určitej miery ovplyvňujeme udalosti v tejto realite prostredníctvom našich myšlienok, očakávaní a nápadov.

Povedal som: „Ale čo tieto tváre, ktoré ľudia majú, farby a tvary, ktoré existujú? Napríklad, keď sa pozriem na zelenú farbu a nazvem ju zelenou, mohol by ju Adam (NJPN) vidieť ako oranžovú? A vo svojej mysli nazýva oranžovú zelenou? Alebo používame rovnaké slovo, ale opisujeme rôzne veci. Vnímajú všetci ľudia realitu rovnako, alebo ju každý z nás vidí cez filter svojej mysle a vytvára si obrazy, ktoré náš mozog konštruuje?“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Tak napríklad, niekto sa ti môže páčiť a niekomu inému nie, hoci ste sa obaja s touto osobou stretli prvýkrát a predtým ste ju nepoznali. Prečo sa ti páči a niekomu inému nie?“

Povedal som: „To je otázka, vidíme obaja to isté a rovnakú osobu?“

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Každý z vás vidí niečo iné, a nie každý sa zhodne na tom, čo videl. To je odpoveď na tvoju otázku, máš pravdu.“

Povedal som: „Subhanallah (Sláva Bohu), potom je realita vytvorená a vnímaná cez filter mysle.“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno, dám ti niečo malé na zamyslenie sa, kým sa znovu nestretneme. Vidí ľudské oko veci také, aké sú, alebo vidí to, čo mu mozog interprétuje? A vidí človek, ktorý stratil rozum, šialenec, veci rovnako ako rozumný človek, alebo vidí niečo iné? A prečo? Vidí šialenec červené jablko ako červené jablko, alebo ho vidí ako ježka? A uvedomuje si šialenec, že je šialený?“

Povedal som: „Je to ako keď človek vidí niečo v tme a keď sa priblíži, zistí, že sú to len šaty?“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Premýšľaj o tom, uvažuj a zvažuj to, kým sa opäť neuvidíme.“

Imám (Od Neho Je Mier) mi potvrdil, že základná realita je pre každého človeka iná. Farby, hmota, objekty sa rôznym ľuďom javia odlišne a aj slová nesú rôzne významy. Preto máme rôzne chute a názory.

„Ja Som Svet. Kto Za Mnou Uteká, Ten Padne.“

Jedného dňa mi Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) zavolal a povedal: 

Povedz veriacim, aby sa nedali oklamať ilúziou tohto pominuteľného sveta, lebo pri Bohu, nemá žiadnu hodnotu. Nenechajte sa zviesť. Rozpoviem ti podobenstvo, ktoré môžeš zdieľať so svojimi bratmi, možno si z neho vezmú ponaučenie. Bol raz jeden syn jedináčik, ktorý mal bohatého otca. Jedného dňa prišiel za svojim otcom a povedal: „Otec môj, zamiloval som sa do veľmi krásnej mladej ženy a chcem, aby si ma s ňou oženil.“ Otec sa veľmi potešil a povedal: „Poďme ťa teda zasnúbiť, syn môj!“ Otec so synom sa vybrali do domu krásnej ženy. Keď otec mladú ženu uvidel, bol očarený jej krásou a veľmi sa mu zapáčila. Premohla ho chamtivosť a synovi povedal: „Syn môj, táto žena pre teba nie je vhodná. Je veľmi krásna a zaslúži si bohatého muža, ktorý ju urobí šťastnou. Ožením sa s ňou ja.“ Otec a syn sa pohádali a išli na políciu, aby ich rozsúdil šerif. Šerif sa ich spýtal: „O čo ide?“ A oni mu rozpovedali svoj príbeh. Šerif povedal: „Zavolajme dievčinu a spýtajme sa jej, koho si vyberie.“ Keď dievčina prišla, šerif bol ohromený jej krásou a povedal otcovi a synovi: „Táto žena nie je pre vás. Ona by mala byť iba s mužom, ktorý má moc, autoritu a peniaze. Preto sa s ňou ožením ja.” Všetci sa začali hádať a kričať, až starosta mesta počul o probléme a zavolal všetkých troch, aby pred neho predstúpili. Otec, syn a šerif sa dostavili k starostovi. Starosta povedal: „Ukážte mi tú dievčinu, ktorá spôsobila tento rozruch.“ Keď dievčina prišla, starosta bol takisto očarený jej krásou a začal sa s nimi o ňu hádať. Nakoniec všetci išli za kráľom a rozpovedali mu, čo sa stalo. Ako vždy, kráľ požiadal, aby dievča pred neho predstúpilo. Keď ju uvidel, povedal: „Ona nie je pre vás. Iba kráľ si zaslúži túto ženu, aby ju mohol urobiť kráľovnou.“ Všetci sa hádali, až dievčina navrhla riešenie: „Ja pobežím a vy všetci bežte za mnou. Kto ma chytí prvý, tomu budem patriť a vydám sa za neho.“ Všetci súhlasili a krásna žena začala utekať, zatiaľ čo oni všetci bežali za ňou. Náhle všetci padli do obrovskej jamy v zemi – otec, syn, šerif, starosta aj kráľ. Žena sa na nich otočila a povedala: „Ja som svet. Kto za mnou uteká, padne do hrobu, nečakane a naplnený hriechom.“

Potom Imám (Od Neho Je Mier) povedal:

„Zanechajte tento svet, synovia moji, lebo pri Bohu, ani sa nenazdáte a jedného dňa zrazu zistíte, že váš život sa skončil, ste starí a plní hriechov a nesprávnych činov. Vtedy vám nezostane nič iné, len čeliť chorobám, poníženiu a utrpeniu. Nech vám Boh všetkým dá úspech. Áno, pri Bohu, je to pominuteľný, iluzórny svet, ktorý nemá žiadnu hodnotu, a hovorím to preto, že vidím, ako sa niektorí ľudia v týchto dňoch snažia naháňať za touto krásnou ženou. Svet je ako žena s make-upom; keď si ho zmyje, odhalia sa jej chyby a nedostatky.

Keďže táto realita nie je skutočná, plytvanie naším životom naháňaním sa za ňou a trápením sa pre ňu by bolo ako človek, ktorý sedí a hrá videohru. Ak v hre postava, za ktorú hrá, stratí rodinu, a on potom trávi svoj skutočný život plačom nad hrou, plytvá svojim časom, pretože to nie je skutočné. Tento svet je rovnaký, a preto Prorok Mohammed (NJPN & Jeho Rodinou) povedal, že svet nemá pre Boha hodnotu ani ako krídlo komára.”

„V Tvojom Vnútri Je Celý Vesmír“

Raz som sa opýtal Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier): „Keď sa pozrieš cez mikroskop na bunky tela, vidíš svety, bytosti, planéty a veci, ktoré pripomínajú vesmír, planéty a hviezdy.“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: Považuješ sa za malého, hoci v tebe sa skrýva celý vesmír.

Povedal som: „Subhanallah (Sláva Bohu), potom sa pýtam: Kde to sme, Otče? Žijeme vo vnútri bunky obrovského tela?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Je to svet v rámci sveta, až do nekonečna.“

Bol som ohromený a spýtal som sa: „Sme vo vnútri človeka?“

Imám (Od Neho Je Mier) sa zasmial a odpovedal: „Si veľmi optimistický, aký že človek? Toto všetko je vo vnútri jednej malej bunky.“

Povedal som: „Celý vesmír je vo vnútri jednej bunky? Bunky čoho, Otče, nech ti slúžim ako obeta?“

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Bunky na chrbte malého komára, o ktorého sa nik nezaujíma.“

V šoku som povedal: „Na chrbte komára?“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno.“

Okamžite som sa dlho poklonil Bohu, a keď som vstal, povedal som Imámovi (Od Neho Je Mier): „Wow! Všetky tieto vojny, zabíjanie a všetko, čo sa stalo kvôli moci, a nakoniec to bolo všetko kvôli bunke na chrbte komára!“

Imám (Od Neho Je Mier) sa usmial a ja som sa spýtal: „Toto je význam verša z Koránu: ‚Boh sa veru nehanbí uvádzať ako príklad aj komára či niečo, čo je nad tým…’

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, presne tak.“

S úžasom som povedal: „Subhanallah (Sláva Bohu), aká obrovská pravda! Toto je bez pochýb jedna z najväčších nocí, aký si len vznešený!“

Imám (Od Neho Je Mier) dodal: „Si požehnaný, syn môj.“

„Pozdvihni Slovo Božie a Dosiahni Víťazstvo“

Spýtal som sa: „Tak ako máme v tomto svete komáre a zároveň sme vo vnútri bunky obrovského komára, existujú v tom svete, kde žije tento komár, aj obrovské verzie nás samých?“

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, existujú.“

Pýtal som sa ďalej: „Kto sú tí skutoční, my alebo oni? Čo tam robia? Existuje tam Povstanie a Boží Štát Spravodlivosti, podobne ako u nás?“

Imám (Od Neho Je Mier) mi na to povedal: „Syn môj, nehĺb sa príliš do týchto svetov, len ťa to vyčerpá. Zameraj sa na to, aby si pozdvihol slovo Božie a dosiahol víťazstvo.“

Dvere Číslo Devätnásť: Smrť

14.09.2024

„Spánok je brat smrti.“ V starovekých gréckych náboženstvách, ktoré boli založené na Noemovej Zmluve Prorokmi poslanými do Grécka, boli Hypnos (spánok) a Thanatos (smrť) považovaní za bratov. Tento fakt opäť dokazuje, že všetky náboženstvá pochádzajú z rovnakého zdroja. Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) povedal: „Spánok je brat smrti.” Smrť je bolestivá, [...]

Dvere Číslo Osemnásť: Džinovia

13.09.2024

„Džinov sme stvorili už predtým zo spaľujúceho ohňa.“ Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) mi raz povedal: „Ak sú príčiny známe, údiv sa vytratí.“ Už od úsvitu ľudskej histórie sme sa stretávali s mnohými nevysvetliteľnými aktivitami, ktoré veda označuje ako paranormálne javy. Pokúšali sme sa tieto záhadné skúsenosti vysvetliť cez prizmu náboženstva, vedy [...]

Dvere Číslo Sedemnásť: Archanjeli

11.09.2024

„A keby sme boli poslali anjela, v podobe človeka by sme ho poslali, a tak by sme ich uviedli do ešte väčšieho zmätku.” Vo všetkých abrahámovských náboženstvách, ako aj v iných náboženských tradíciách, existujú bytosti vysokej hodnosti a postavenia, ktoré plnia božské príkazy, povinnosti a úlohy. Tieto bytosti sú v abrahámovských náboženstvách známe ako [...]

Devínska Nová Ves, Povodeň, Bratislava

Zničené budovy, cesty aj polia. Koľko budú stáť opravy? Slovensko čaká, kým odznie povodňová vlna

16.09.2024 20:00

Najhoršie sú na tom okresy v Bratislavskom samosprávnom kraji (BSK), ktorý bude zatiaľ potrebovať na opravy takmer tri milióny eur. Trnavský kraj odhaduje škody na niekoľko desiatok tisíc eur.

Europarlament / Europoslanci /

Leyenová predstaví zloženie eurokomisie. V europarlamente si pripomenuli vyčíňanie povodní

16.09.2024 19:57

Europoslanci sa spolu s predstaviteľmi eurokomisie zúčastnia na kľúčovej rozprave o pripravenosti EÚ konať v prípade prírodných katastrof.

Rusko Iževsk škola streľba

Študent v Čeľabinsku zaútočil kladivom na spolužiakov a učiteľov, štyroch zranil

16.09.2024 18:07

Putin označuje takéto incidenty za importované zo Spojených štátov a vinu pripisuje globalizácii.

Stupava záplavy povodeň

Škody po povodniach sú veľké, to najhoršie ešte nie je za nami, vyhlásil Fico. Stretol sa aj s Vallom, Drobom a Viskupičom

16.09.2024 17:21, aktualizované: 18:38

Slovensku ponúkla pomoc s povodňami aj Ukrajina. Škody sú podľa Tarabu miliónové.

CompanionOfTheRiser

Vitajte v ére spásy: Vzostup Imáma Al Mahdího!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 16483x
Priemerná čítanosť článkov: 868x

Autor blogu

Kategórie