Založ si blog

Dvere Číslo Dvanásť

Realita Ježišovho Ukrižovania:

„Nikto mi ho neberie, ale ja ho dávam zo svojej vlastnej vôle. Mám moc ho dať a mám moc ho opäť vziať. Tento príkaz som dostal od môjho Otca.“

Ukrižovanie Ježiša

21 A prinútili istého pomimo idúceho Šimona Cyrenenského, idúceho s poľa, otca Alexandrovho a Rúfovho, aby niesol jeho kríž. 22 A viedli ho na miesto Golgota, čo je, preložené, toľko jako: Miesto lebu. 23 A dávali mu piť víno s myrrou, ale on neprijal. 24 A keď ho ukrižovali, rozdelili si jeho rúcho hodiac oň los, čo má ktorý vziať. 25 A bola tretia hodina, keď ho ukrižovali. 26 A bol napísaný nápis jeho viny: Kráľ Židov.

Mesiáš Ježiš (NJPN) jasne povedal, že nikto mu nemôže vziať jeho život, ale že on sám má schopnosť ho položiť a znovu v ňom pokračovať. To znamená, že Ježiš má kontrolu nad svojou dušou a môže rozhodovať, kedy, ako a kde inkarnuje. Medzi kresťanmi a moslimami existuje veľká diskusia o príbehu ukrižovania. Kresťania veria, že Ježiš zomrel na kríži za naše hriechy, zatiaľ čo moslimovia veria, že bolo dané, aby to vyzeralo, že zomrel na kríži, ale v skutočnosti bol zachránený a vyzdvihnutý k Bohu. Ako k tejto ilúzii došlo a ako bol vyzdvihnutý? Tu sa názory moslimov líšia a zdá sa, že nikto nemá presnú odpoveď. Niektorí raní kresťania v skutočnosti verili, že Ježiš (NJPN) nebol nikdy ukrižovaný a rovnako ako moslimovia, verili, že scéna ukrižovania bola ilúziou. Tu sa zaoberáme tým, čo sa skutočne stalo a ako by sa dali rozdielne perspektívy zosúladiť.

Niektoré z Gnostických Evanjelií, ktoré boli odmietnuté ranou cirkvou, podrobne rozoberajú tento príbeh, ako napríklad Druhý Traktát Veľkého Šéta z kolekcie Nag Hammadi. V tomto rukopise Ježiš (NJPN) hovorí:

A plán, ktorý proti mne vymysleli, aby sa zabvili svojej Chyby a svojho nerozumu – nepodriadil som sa im, ako plánovali. Ale vôbec ma to nezasiahlo. Tí, čo tam boli, ma potrestali. Ale v skutočnosti som nezomrel, ale len naoko, aby ma neznemožnili, pretože títo sú moji príbuzní. Odstránil som zo seba hanbu a nebol som zbabelý tvárou v tvár tomu, čo sa mi prihodilo ich rukami. Takmer som podľahol strachu, a trpel som podľa ich myslenia a v ich očiach, aby nikdy nenašli žiadne slovo, ktoré by mohli proti nim vysloviť. Pretože moja smrť, o ktorej si myslia, že k nej došlo, sa v skutočnosti stala im v ich chybe a slepote, pretože svojho človeka pribíjali k svojej smrti. Pretože ich Ennoias ma nevidel, pretože boli hluchí a slepí. Ale tým, že robili tieto veci, odsúdili sami seba. Áno, videli ma; potrestali ma. Bol to niekto iný, ich otec, kto pil žlč a ocot; nebol som to ja. Udreli ma trstinou; bol to niekto iný, Šimon, kto niesol kríž na svojom pleci. Bol to niekto iný, na koho umiestnili korunu z tŕnia. Ale ja som sa radoval na výšinách nad všetkým bohatstvom archónov a potomkov ich chyby, ich prázdnej slávy. Smial som sa ich nevedomosti. Podriadil som si všetky ich sily. Pretože keď som zostupoval, nikto ma nevidel. Pretože som menil svoje podoby, menil som sa z formy do formy. A preto, keď som bol pri ich bránach, prijal som ich podobu. Preto som okolo nich prechádzal ticho a prehliadal som si miesta, a nebál som sa ani som sa nehanbil, pretože som bol nepoškvrnený. Hovoril som s nimi, zamiešal som sa medzi nich prostredníctvom tých, ktorí sú moji, a s nadšením som šliapal po tých, ktorí boli k nim tvrdí, a hasil som plameň. Všetky tieto veci som robil kvôli mojej túžbe dosiahnuť to, čo som si prial podľa vôle Otca na výsostiach.

V tomto gnostickom opise ukrižovania Krista vidíme, že Ježiš (NJPN) hovorí, že v skutočnosti nezomrel, ale že to bolo len zdanlivé, presne ako uvádza Korán: „A za ich slová: ‚Veru, zabili sme Mesiáša, Ježiša, syna Márie, Posla Božieho!‘ Ba, oni ho nezabili, ani neukrižovali, ale len sa im to tak zdalo. A veru tí, ktorí sú o ňom rozdielneho názoru, sú skutočne na pochybách o ňom“.

Gnostický opis však ide o krok ďalej a vysvetľuje, ako bola táto ilúzia vytvorená. V tomto opise Ježiš (NJPN) uvádza, že hoci bol on ten, ktorý bol trestaný a mučený, bol to práve niekto iný, kto pil žlč a ocot. Ježiš hovorí, že to bol Šimon, ktorý bol ukrižovaný, s odkazom na Šimona z Cyrény. V gnostickom evanjeliu Apokalypsa podľa Petra, Ježiš (NJPN) ďalej objasňuje a hovorí: „Ten, ktorého si videl na strome, veselého a smejúceho sa, to je živý Ježiš. Ale ten, ktorému vtĺkajú klince do rúk a nôh, je jeho telesná schránka, ktorá je náhradou, ktorá je vystavená hanbe, tá, ktorá vznikla v jeho podobe. Pozri sa na neho a na mňa.“

„Pamätám Si To. Viem To“

Jedného dňa, keď sa mi náhle vrátilo množstvo spomienok, som hovoril s Imámom Ahmedom Al-Hassanom (Od Neho Je Mier) a opýtal som sa ho na časť z Druhého Traktátu Veľkého Šéta: „Navštívil som telesné obydlie. Vyhnal som toho, kto v ňom bol prvý, a vstúpil som doň. A celé množstvo archónov sa znepokojilo. A všetka hmota archónov, ako aj všetky zrodené sily zeme, sa zachveli, keď videli podobu Obrazu, pretože bola zmiešaná. A ja som ten, ktorý bol v ňom, nepodobajúc sa tomu, kto v ňom bol prvý. Lebo on bol pozemský človek, ale ja, ja prichádzam z výšin nebies. Neodmietol som ich ani natoľko, aby som sa stal Kristom, ale neodhalil som im lásku, ktorá zo mňa vychádzala. Odhalil som, že som cudzinec pre nižšie oblasti.“ Toto sú slová Ježiša (NJPN) z jedného z evanjelií Nag Hammadi. V Biblii, ktorú dnes ľudia čítajú, je napísané, že keď sa Ježiš (NJPN) vrátil a Mária Magdaléna ho prvýkrát uvidela, myslela si, že je to len záhradník a nespoznala ho. Požiadala ho, aby ju nasmeroval k telu, ktoré tam bolo. V Evanjeliu podľa Jána, kapitola 20, sa píše:14 A keď to povedala, obrátila sa nazad a videla Ježiša stáť, ale nevedela, že je to Ježiš. 15 Ježiš jej povedal: Ženo, čo plačeš? Koho hľadáš? A ona domnievajúc sa, že je zahradník, povedala mu: Pane, ak si ho ty odniesol, povedz mi, kde si ho položil, a ja ho vezmem. 16 Ježiš jej povedal: Mária! A ona sa obrátila a povedala mu hebrejsky: Rabbúni! (čo znamená: Učiteľu!). 17 Ježiš jej povedal: Nedotýkaj sa ma, lebo som ešte nevstúpil hore k svojmu Otcovi; ale idi k mojim bratom a povedz im: Vstupujem k svojmu Otcovi a k vášmu Otcovi a k svojmu Bohu a k vášmu Bohu. 18 A tak prišla Mária Magdaléna a zvestovala učeníkom, že videla Pána, a že jej to povedal.

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno.“

Ja som pokračoval: „A v ďalšom gnostickom evanjeliu sa píše: ‚A podriadil som si všetky ich sily. Pretože keď som zostupoval, nikto ma nevidel. Pretože som menil svoje podoby, menil som sa z formy do formy. A preto, keď som bol pri ich bránach, prijal som ich podobu. Preto som okolo nich prechádzal ticho a prehliadal som si miesta, a nebál som sa ani som sa nehanbil, pretože som bol nepoškvrnený. A hovoril som s nimi, zamiešal som sa medzi nich prostredníctvom tých, ktorí sú moji, a s nadšením som šliapal po tých, ktorí boli k nim tvrdí, a hasil som plameň. A robil som všetky tieto veci kvôli mojej túžbe dosiahnuť to, čo som si prial podľa vôle Otca na výsostiach.‘  Vstúpil Ježiš (NJPN) do tela a potom preskočil do iného tela a potom do ďalšieho, teda jeho duša prechádzala z jedného tela do druhého?“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno, syn môj, presne to sa stalo bez najmenšej pochybnosti.“

Spýtal som sa: „Potom duša dvojníka vstúpila do Ježišovho tela a toto sa stalo v okamihu, keď sa Šimon z Cyrény priblížil k Ježišovi a zdvihol jeho kríž?“

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Čo si myslíš ty?“

Povedal som: „Ježiš (NJPN) povedal: ‚Ak chce niekto prijsť za mnou, nech zaprie sám seba a nech vezme svoj kríž a ide za mnou.‘ A nikto z učeníkov jeho kríž nevzal. Iba jeden muž niesol Ježišov kríž počas jedného známeho incidentu. Keď sa Šimon z Cyrény priblížil k Ježišovi, aby mu pomohol, zdvihol Ježišov kríž a toto bol okamih, keď Ježiš unikol a vstúpil do Šimona, a potom zo Šimona do iného tela, a potom do ďalšieho, až kým neunikol. Cítim to, pamätám si to, viem to.

Imám (Od Neho Je Mier) zatlieskal rukami a povedal: „Skvelá práca, syn môj, skvelá práca. Výborne!.“

Aba Michael (NJPN) povedal o Ježišovom dvojníkovi:

Ježišov dvojník bol jedným z učeníkov Ježiša, mučeníkom, ktorý sa obetoval za Ježiša, syna Márie (NJPN), rovnako ako sa Al-Husajn (NJPN) obetoval za Qaima (NJPN). Zostúpil z nebies a vstúpil do tela jedného zo spoločníkov Ježiša (NJPN).

V Evanjeliu podľa Basilida svätý Irenej uvádza, že Basilides učil, že Ježiš (NJPN) nezomrel na kríži; ale že osoba, ktorá bola ukrižovaná, bol v skutočnosti Šimon z Cyrény. Irenej cituje Basilida: „Objavil sa na Zemi ako človek a konal zázraky. Teda sám netrpel. Skôr to bol istý Šimon z Cyrény, ktorý bol prinútený niesť jeho kríž. Bol to on, kto bol nevedomky a chybne ukrižovaný, pretože sa Ježiš premenil, aby bol považovaný za neho. Navyše, Ježiš prijal podobu Šimona a stál vedľa nich a smial sa im.“

Šimon z Cyrény, ktorý bol v Biblii poctený ako jediný muž, ktorý niesol Ježišov kríž, pochádzal z mesta Cyréna. Cyréna je mesto v dnešnej Líbyi, ale bolo súčasťou Egypta predtým, než Cyréna a egyptská ríša padli do rúk Rimanov (Obrázok 1). Takže Šimon prišiel z Egypta a cestoval až do Jeruzalema. Duša Jozefa zostúpila do tohto egyptského muža, ktorý pomohol Ježišovi niesť jeho kríž. Potom si Ježiš a Jozef vymenili telá, duša Ježiša vstúpila do Šimona a duša Jozefa, náhradníka, vstúpila do tela Ježiša. Ježišovo telo bolo ukrižované s dušou Jozefa v ňom. Ježiš unikol z miesta skrze telo Šimona. Ježišov dvojník bol Spoločník Egypta, Jozef.

Obrázok 1: Egypt v 2. Storočí Pred Naším Letopočtom

realita jezisovho ukrizovania ciel mudrych mahdi

Prorok Jozef je Ježišov Dvojník

Počas svojho pôsobenia bol Ježiš sprevádzaný dušami mnohých Prorokov a Poslov, ktorí sa od neho učili. V evanjeliách sa píše:

1 A po šiestich dňoch pojal Ježiš Petra, Jakoba a Jána, jeho brata, a vyviedol ich na vysoký vrch osobitne, 2 a premenil sa pred nimi, a jeho tvár sa skvela jako slnce, a jeho rúcho stalo sa bielym ako svetlo. 3 A hľa, ukázali sa im Mojžiš a Eliáš shovárajúc sa s ním. 4 A Peter odpovedal a riekol Ježišovi: Pane, dobre nám je tu byť. Ak chceš, spravíme tu tri stány: tebe jeden, Mojžišovi jeden a Eliášovi jeden.

Keď bol závoj (Ghashawa) spred zraku apoštolov pozdvihnutý, boli svedkami prítomnosti Mojžiša a Eliáša v Ježišovej (NJPN) blízkosti. Nie je logické usúdiť, že existovali aj iní Proroci a Poslovia, ktorí chceli sprevádzať Ježiša, učiť sa od neho a hovoriť s ním? V skutočnosti to bolo tak, že Ježiša, ktorý bol úsvitom Boha v Stvorení, sprevádzali v jeho dobe takmer všetci významní Proroci a Poslovia. Jedným z týchto Prorokov bol Prorok Jozef. Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Jozef sa obetoval za Ježiša a bol ukrižovaný namiesto neho, a to je jeden z dôvodov, prečo si Jozef zaslúžil vrátiť sa ako Mahdi.“ Ibn Abbás vyrozprával: „Veru, Mesiáš (NJPN) povedal svojim spoločníkom, ktorí boli s ním v jeho dome: ‚Ktorý z vás na seba vezme moju podobu, a bude zabitý namiesto mňa a bude so mnou na rovnakom mieste a v rovnakom postavení?‘“ Takže tu vidíme, že Ježiš ponúkal svojim spoločníkom možnosť byť na rovnakom mieste a v rovnakom postavení ako on. A keďže Ježišovo postavenie je to, ktoré zodpovedá hodnosti Mahdího, Ježišov dvojník, Prorok Jozef, ktorý bol ukrižovaný namiesto neho, si tiež zaslúžil byť Mahdím. Vieme, že Jozef vo svete duší je vnukom Imáma Aliho (Od Neho Je Mier) a Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) vyslovil Duaa, že nech sa Ježišov dvojník stane nástupcom Imáma Aliho. Bolo rozpovedané, že Princ Veriacich Ali ibn Abi Talib (Od Neho Je Mier) raz povedal Huthajfovi ibn Al-Jamánovi:

„Ó Huthajfa, nehovor ľuďom o tom, čo nepoznajú, aby sa neodklonili od správnej cesty a neupadli do neviery. Niektoré vedomosti sú ťažké a náročné na znášanie, ak by ich mali niesť hory, nedokázali by to. Naše vedomosti, vedomosti Ahlul-Bayt, budú popierané a nazývané nepravdivými, a ich narátori budú zabití a tí, ktorí ich recitujú, budú podrobení zneužívaniu z nenávisti a závisti kvôli Božej priazni voči Rodine miestodržiteľa, miestodržiteľa Proroka (NJPN & Jeho Rodinou). Ó syn Al-Jamána, Prorok (NJPN & Jeho Rodinou) mi vypľul do úst a položil ruku na moju hruď a povedal: ‚Ó Bože, daj môjmu nástupcovi a miestodržiteľovi a tomu, čo splatí môj dlh a tomu, čo uskutoční môj sľub a môjmu správcovi a tomu, kto mi prináša víťazstvo nad Tvojimi nepriateľmi a mojimi nepriateľmi, a tomu, kto mi uľaví od môjho nešťastia, daj mu to, čo si udelil Adamovi z vedomostí, a čo si udelil Noemovi zo zhovievavosti, a čo si udelil Abrahámovi z dobrej rodiny a odpustenia, a čo si udelil Jóbovi z trpezlivosti tvárou v tvár utrpeniam, a čo si udelil Dávidovi z neústupnosti pri stretnutí s protivníkmi, a čo si udelil Šalamúnovi z porozumenia. Ó Bože, neskry pred Alim nič z tohto sveta, kým mu nedáš všetko do jeho rúk ako na malý stôl. Ó Bože, daj mu vytrvalosť Mojžiša a daj, aby z jeho rodovej línie vzišiel Ježišov dvojník (NJPN).'“

Na základe pravdy o ukrižovaní Krista bol Mesiáš Ježiš zradený Judášom Iškariotským, zatknutý Židmi, odvedený k Rimanom, bitý a mučený, a potom prinútený ísť na smrť na kríži. K Ježišovi Kristovi pristúpil Šimonom z Cyrény a jeho duša opustila jeho telo a vstúpila do Šimona. Duša Ježiša pokračovala v preskakovaní a pohybovaní sa z tela do tela, až kým neunikla z Jeruzalema. Duša Ježišovho dvojníka opustila Šimona z Cyrény a vstúpila do Ježišovho tela, ktoré bolo ukrižované namiesto Ježiša. Takže Ježišovo telo bolo skutočne ukrižované. V tomto zmysle sa hlavný prúd kresťanov nemýli; avšak v skutočnosti Ježiš, v zmysle jeho duše, ukrižovaný nebol, ale len to tak vyzeralo. Jeho miesto zaujala iná duša. Tento prípad ďalej demonštruje koncept transmigrácie duše. Ježišova duša bola schopná vstúpiť a vystúpiť z viacerých tiel, vrátane jeho vlastného, bez toho, aby sa do nich narodila a bez toho, aby spôsobila fyzickú smrť ktorémukoľvek z nich. Toto je skutočný príbeh o ukrižovaní Ježišovho tela, o ktorom sa ľudia rozchádzajú.

realita jezisovho ukrizovania mahdi ciel mudrych

Dvere Číslo Devätnásť: Smrť

14.09.2024

„Spánok je brat smrti.“ V starovekých gréckych náboženstvách, ktoré boli založené na Noemovej Zmluve Prorokmi poslanými do Grécka, boli Hypnos (spánok) a Thanatos (smrť) považovaní za bratov. Tento fakt opäť dokazuje, že všetky náboženstvá pochádzajú z rovnakého zdroja. Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) povedal: „Spánok je brat smrti.” Smrť je bolestivá, [...]

Dvere Číslo Osemnásť: Džinovia

13.09.2024

„Džinov sme stvorili už predtým zo spaľujúceho ohňa.“ Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) mi raz povedal: „Ak sú príčiny známe, údiv sa vytratí.“ Už od úsvitu ľudskej histórie sme sa stretávali s mnohými nevysvetliteľnými aktivitami, ktoré veda označuje ako paranormálne javy. Pokúšali sme sa tieto záhadné skúsenosti vysvetliť cez prizmu náboženstva, vedy [...]

Dvere Číslo Sedemnásť: Archanjeli

11.09.2024

„A keby sme boli poslali anjela, v podobe človeka by sme ho poslali, a tak by sme ich uviedli do ešte väčšieho zmätku.” Vo všetkých abrahámovských náboženstvách, ako aj v iných náboženských tradíciách, existujú bytosti vysokej hodnosti a postavenia, ktoré plnia božské príkazy, povinnosti a úlohy. Tieto bytosti sú v abrahámovských náboženstvách známe ako [...]

Portugalsko, lesný požiar, hasičské lietadlo, požiar

V Portugalsku zúria rozsiahle požiare, vyžiadali si už najmenej dve obete

16.09.2024 22:00

Úrady informovali, že v dištrikte Aveiro nasadili 12 hasiacich lietadiel a v celej krajine bojujú najmenej s 20 požiarmi.

Rakúsky kancelár Karl Nehammer

Záplavy odplavili aj morálku? Rakúsky kancelár vyzval pre povodne na pauzu v kampani, ale sám v nej pokračoval

16.09.2024 21:21

Nehammer argumentoval, že treba všetku energiu a pozornosť sústrediť na zvládnutie prírodnej katastrofy a pomoc tým, ktorých zasiahla.

most, Čadca

Nebezpečná voda sa valila aj Čadcou. Živel tam ohrozoval mosty, firmy aj rodinné domy

16.09.2024 21:00

Podobné povodne boli v metropole Kysúc zaznamenané v roku 1997, no viacerí miestni tvrdia, že ani vtedy živel nespôsobil také škody, ako teraz.

Devínska Nová Ves, Povodeň, Bratislava

Zničené budovy, cesty aj polia. Koľko budú stáť opravy? Slovensko čaká, kým odznie povodňová vlna

16.09.2024 20:00

Najhoršie sú na tom okresy v Bratislavskom samosprávnom kraji (BSK), ktorý bude zatiaľ potrebovať na opravy takmer tri milióny eur. Trnavský kraj odhaduje škody na niekoľko desiatok tisíc eur.

CompanionOfTheRiser

Vitajte v ére spásy: Vzostup Imáma Al Mahdího!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 16491x
Priemerná čítanosť článkov: 868x

Autor blogu

Kategórie