Založ si blog

Dvere Číslo Jedenásť

Rodina Duší

Ahmed Al-Hassan povedal: „Mohamedánska duša sa môže replikovať
do ďalšej duše, ktorá je jej identickou kópiou.“

V knihe Al-Haft Al-Šaríf, Imám Al-Sádiq (Od Neho Je Mier) povedal: „Veru, Boh si vybral medzi dušami v tieňoch a potom ich vložil do tiel. Keď sa objaví náš Qaim, učiní brata dedičom brata, s ktorým ho Boh spojil v tieňoch, a neučiní ho dedičom jeho fyzického brata. Spoznajte ho podľa toho, a kto ho spozná podľa toho, ten nenájde silnejší dôkaz.” Jednou z veľkých záležitostí a znamení, ktoré so sebou prináša Siedma Zmluva, je záležitosť duše. Nielenže sú rodinné väzby upravené podľa sveta duší, ale aj právne predpisy, ktoré sa uplatňujú v Siedmej Zmluve, sú založené na svete duší. Ježiš (NJPN) poukázal na túto duchovnú rodinu, ktorá sa zrealizuje v budúcnosti. V Evanjeliách sa píše:

46 A kým ešte hovoril zástupom, hľa, prišli a stáli vonku jeho matka i jeho bratia hľadajúc príležitosť s ním prehovoriť. 47 A ktosi mu povedal: Hľa, tvoja matka i tvoji bratia stoja vonku a chcú s tebou hovoriť. 48 Ale on riekol tomu, kto mu to povedal: Kto je moja matka, a kto sú moji bratia? 49 A vztiahnuc svoju ruku na svojich učeníkov povedal: Hľa, moja matka i moji bratia! 50 Lebo ktokoľvek by činil vôľu môjho Otca, ktorý je v nebesiach, ten je mojím bratom i sestrou i matkou.

V Koráne bolo už pred 1 400 rokmi zjavené, že skutočné rodinné väzby sú založené na viere a nie na biologických vzťahoch, pretože Boh povedal: „Veru, veriaci sú predsa súrodenci.” A Imám Ali (Od Neho Je Mier) povedal: „Dvaja skutoční priatelia sú jednou dušou v rôznych telách.” Prorok Mohammed (NJPN & Jeho Rodinou) na začiatku Islamu položil základy tohto nového systému rodinných väzieb, keď vytvoril systém bratstva medzi spoločníkmi. Prorok Mohammed (NJPN & Jeho Rodinou) vytvoril väzby medzi Muhadžirín a Ansár a učinil záväzným, aby si každý so svojím bratom pomáhal do takej miery, že títo noví bratia mohli navzájom po sebe dediť. Tento stav však bol neskôr zrušený Božím slovom: „Podľa Knihy Božej majú prednosť krvní príbuzní,” a bol odložený na čas Qaima/Povstalca a Siedmej Zmluvy.

Jedného dňa mi Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Synu, vidíš týchto  tu ľudí?“, ukazujúc na budovy a ľudí žijúcich v Badr v Egypte, oproti domovu.

Povedal som: „Áno.“

On (Od Neho Je Mier) povedal: „O tridsať rokov, ak by niekto prišiel a povedal im, že sobášiť sa so svojím pokrvným súrodencom je zakázané Bohom, ukameňujú ho.“

Ja nato: „Takže bude dovolené sobášiť sa so svojím pokrvným súrodencom, ako to bolo v prípade Abraháma a Sáry, Henocha a Isis a detí Adama?“  

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Áno, čo nie je však dovolené, je sobášiť sa so svojím súrodencom zo sveta duší.“  

Spýtal som sa: „Takže sú členovia rodiny zo sveta duší pre seba navzájom mehram?“ 

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno.“  

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Vo svete duší existuje rodokmeň, a nechám ťa v budúcnosti zverejniť jeho časť.“ Imámovi Ahmedovi Al-Hassanovi raz položili otázku: „Aký je význam rozpravy ‚Veru, Fátima je prezývaná ‚matka svojho otca‘?“ Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Znamená to, že Fátima Al-Zahra je matkou Mohameda vo svete duší.“

V tejto časti je priložená malá časť rodokmeňa duší rodiny Mohameda, Prorokov a Poslov (Obrázok 1). Môžeme vidieť, že Imám Ali a Fátima Al-Zahra tvoria základ tohto stromu. Imám Ali (Od Neho Je Mier) má niekoľko synov, vrátane Adama a Noeho (NJPN). Imám Ali a Fátima Al-Zahra sú spriaznené duše. Prorok Mohamed má vo svete duší niekoľko detí, vrátane Michala, Al-Husajna a Márie, Matky Krista. Al-Husajn má tri deti: Jozefa, Mojžiša a Zainab. Michal má tri deti, vrátane Al-Hammáma a Al-Yamána. Lady Layla, spriaznená duša Al-Husajna, je matkou Ježiša vo svete duší a Ježiš je otcom Evy, ktorá je spriaznenou dušou Adama. Spriaznená duša Ježiša je Mária Magdaléna. Mojžiš má deti vrátane Eliáša, ktorého spriaznená duša je Nefertiti, a ktorý je otcom Joachima a Šalamúna. Jozef, ktorého spriaznená duša je Mária, Matka Krista, má tri deti, z nich je Mária Magdaléna. Al-Sádiq má deti a medzi ne patrí  Abrahám, ktorého spriaznená duša je Sára, a ktorý je otcom Izmaela a Elizea. A tak, ako vidíte, rodokmeň duší je usporiadaný inak ako biologické rodiny na Zemi. A toto je len malá ukážka rodokmeňa duší, ktorý je príliš veľký na to, aby bol zahrnutý v tejto knihe, a ešte nie je čas odhaliť ho v jeho celistvosti.Obrázok

1: Rodokmeň Duší 

aba al sadiq abdullah hasem ciel mudrych rodokmen dusi

Jedného dňa som sa spýtal Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier): „Môj Pane, tvoja štedrosť ma robí chamtivým ohľadom ďalšej otázky.“  

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Pokračuj, môj milovaný.“  

Ja nato: „Muži v tomto fyzickom svete sú veľmi pripútaní k svojim synom. Aký je teda vzťah medzi otcom a synom vo svete duší? Je tento vzťah silnejší?“  

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nie je o nič menej ako fyzický, skôr je silnejší a lepší.

Pri vysvetľovaní, ako duše plodia ďalšie duše, Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal:  

„Nie každá duša má matku, ale každá duša má otca, pretože ženy boli stvorené z mužov. A tak, ako má každý človek v tomto fyzickom svete otca, aj každá duša má otca. A otec vo fyzickom svete nie je nevyhnutne otcom vo svete duší, pretože každá duša má jedného otca a na tento svet sme prišli mnohokrát. A v každej inkarnácii sú otec, matka a súrodenci rôzni. A toto je znak, podľa ktorého poznáme Qaima, a je to absolútny dôkaz toho, kto to je, pretože Imám Al-Sádiq (Od Neho Je Mier) povedal: ‘Veru, Boh si vybral medzi duchmi v Tieňoch, potom ich vložil do tiel. A keď sa náš Qaim objaví, dedí od brata, s ktorým ho Boh spojil v Tieňoch, a nededí od brata z telesného/fyzického narodenia. Poznajte ho podľa toho, a kto ho spozná, preň už nezostáva žiadny ďalší dôkaz.’ A my sme vystúpili do popredia a Qaim z Rodiny Mohameda teraz používa toto ako dôkaz proti každému. A on je ten, kto pozná vašich pravých otcov a vašich pravých súrodencov zo sveta duší.“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) ďalej povedal: „A mám pre teba, syn môj, dôležitú informáciu o duši. Mohamedánska duša sa dokáže replikovať a vytvoriť dušu, ktorá je identickou kópiou samej seba. Dúfam, že to chápeš.“

Povedal som: „Ako Mohamed a Ali?“  

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, a nielen raz, ale niekedy aj viackrát.“  

Povedal som: „Takže Mahdíovia sú duše Imámov alebo sú repliky ich duší.“  

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Všetka chvála patrí Bohu, skvelá práca, syn môj.“  

Ja nato: „Takže niektorí z Mahdíov sú Imámovia a niektorí nie, no tí, ktorí nimi nie sú, sú kópie Imámov.“  

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Skvelé! Presne tak.“  

Povedal som: „Takže Otec môj, ty si Imám Al-Husajn (Od Neho Je Mier) a ja som kópia. Koho kópiu teda som?“

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Imáma Al-Husajna.“

Jedného dňa som sa opýtal Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier): „Otče, prečo sú štyria zo štrnástich Neomylných (Mohamed, Fátima a dvanásť Imámov) pomenovaní Mohamed a štyria pomenovaní Ali?“  

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nevieš? Alebo vieš a chceš vedieť?“  

Povedal som: „Neviem nič, okrem toho, čo si ma naučil ty, povedz mi, Otec môj, mal som pocit, ale Boh vie najlepšie.“  

On (Od Neho Je Mier) nato: „Povedal som ti už pred tým, synu, že mnohé veci som ukryl, aby som sa vyhol určitým otázkam a neodhalil určité tajomstvá.“  

Spýtal som sa: „Bol každý Mohamed Mohamedom a každý Ali Alim (NJPN)?“  

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Všetka chvála patrí Bohu.“  

Povedal som: „Boh je veľký!“ jedenásťkrát, a Imám (Od Neho Je Mier) to povedal trikrát.  

Pokračoval som: „Aké veľké tajomstvo to je! Aké veľké tajomstvo to je! A Imám Al-Hassan (NJPN) je Imám Al-Sádiq (NJPN) a on je tiež Imám Al-Hassan Al-Askari (NJPN)? A ty si Imám Al-Kathim (NJPN) a Imám Al-Husajn (NJPN) a Imám Ahmed Al-Hassan (Od Teba Je Mier).“  

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Máš pravdu, synu.“  

A tak sme spoznali inkarnácie Rodiny Mohameda (Od Nich Je Mier).

Medzi inkarnácie Proroka Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou) patria:

  1. Prorok Mohamed ibn Abdullah
  2. Imám Mohamed Al-Báqir (Piaty Imám)
  3. Imám Mohamed Al-Džawwád (Deviaty Imám)
  4. Imám Mohamed Al-Mahdi (Dvanásty Imám)

Medzi inkarnácie Imáma Aliho (Od Neho Je Mier) patria:

  1. Imám Ali ibn Abi Talib (Prvý Imám)
  2. Imám Ali Zainul Abidín (Štvrtý Imám)
  3. Imám Ali Al-Ridha (Ôsmy Imám)
  4. Imám Ali Al-Hádi (Desiaty Imám)

Medzi inkarnácie Imáma Al-Hassana (Od Neho Je Mier) patria:

  1. Imám Al-Hassan ibn Ali (Druhý Imám)
  2. Imám Džá’far Al-Sádiq (Šiesty Imám)
  3. Imám Al-Hassan Al-Askari (Jedenásty Imám)

Medzi inkarnácie Imáma Al-Husajna (Od Neho Je Mier) patria:

  1. Imám Al-Husajn ibn Ali (Tretí Imám)
  2. Imám Musa Al-Kádim (Siedmy Imám)
  3. Imám Ahmed Al-Hassan (Prvý Mahdi)

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) tiež odhalil, že Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou), Imám Ali (Od Neho Je Mier) a Imám Al-Hassan (Od Neho Je Mier) majú taktiež inkarnácie ako Mahdíovia, podobne ako Imám Al-Husajn (Od Neho Je Mier). On (Od Neho Je Mier) tiež odhalil, že niektorí z najlepších Prorokov a Poslov boli v tomto čase poslaní ako Mahdíovia, vrátane Prorokov Ulul-Azm, alebo Prorokov Zmluvy (Adam, Noe, Abrahám, Mojžiš a Ježiš). Odhalil mená a poradie dvanástich Mahdíov.

  • Prvý Mahdi je Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier), ktorého inkarnáciou je jeden z Imámov, Imám Al-Husajn. Kópie jeho duše sú jeho synovia Jozef a Mojžiš.
  • Druhý Mahdi je Aba Al-Sádiq, Abdulláh Hašem, ktorého inkarnáciou je Jozef. Jeho duša je kópiou jeho otca, Imáma Al-Husajna.
  • Tretí Mahdi je Mojžiš a jeho duša je kópiou jeho otca, Imáma Al-Husajna.
  • Štvrtý Mahdi je Adam a jeho duša je kópiou duše jeho otca, Imáma Alího (Od Neho Je Mier).
  • Piaty Mahdi je Izmael a jeho duša je kópiou duše jeho otca, Abraháma, ktorý je v skutočnosti kópiou duše svojho otca, Imáma Al-Sádiqa.
  • Šiesty Mahdi je Abrahám, ktorého duša je kópiou duše jeho otca, Imáma Al-Sádiqa.
  • Siedmy Mahdi je Michal, ktorého duša je kópiou duše jeho otca, Proroka Mohameda.
  • Ôsmy Mahdi je Noe, ktorého duša je kópiou duše jeho otca, Imáma Aliho.
  • Desiaty Mahdi je Al-Murtada, ktorého deti, Adam, Noe a Ježiš, sú kópiami jeho duše.
  • Jedenásty Mahdi je Áron Al-Sádiq, ktorého inkarnáciou je Imám Al-Sádiq a ktorého deti a vnúčatá Abrahám, Izmael a Elizeus sú kópiami jeho duše.
  • Dvanásty Mahdi Mohammed ibn Al-Zahra je Prorok Mohamed a jeho syn Michal je kópiou jeho duše.

Takže môžeme vidieť, že dvanásti Mahdíovia (NJPN) pozostávajú z návratu alebo reinkarnácie troch Imámov, všetkých šiestich predchádzajúcich Prorokov Zmluvy, a navyše Prorokov Jozefa, Izmaela a Michala (NJPN). Tu je zoznam niektorých inkarnácií každého zo zostávajúcich Mahdíov.

Inkarnácie Aba Al-Sádiqa sú:

  1.   Prorok Henoch
  2.   Prorok Amid
  3.   Prorok Jozef
  4.   Prorok Jeremiáš (Khidr)
  5.   Alexander Veľký
  6.   Ježišov Dvojník
  7.   Prorok Mani
  8.   Jamblichus (Jeden zo Siedmich Spáčov alebo Spoločníkov z Jaskyne)
  9.   Abdulláh ibn Abdul-Muttalib
  10. Malik Al-Aštar
  11. Abdulláh ibn Al-Imám Al-Husajn
  12. Abdulláh Hašem

Niektoré z inkarnácií Tretieho Mahdího sú:

  1. Mojžiš
  2. Jeden zo Siedmich Spáčov alebo Spoločníkov z Jaskyne
  3. Mohamed ibn Nusayr

Niektoré z inkarnácií Štvrtého Mahdího sú:

  1. Adam
  2. Arnobius zo Sikka
  3. Tesár Jozef
  4. Ali Al-Akbar

Niektoré z inkarnácií Piateho Mahdího sú:

  1. Izmael, syn Abraháma
  2. Izmael, syn Ezechiela

Jedna z inkarnácií Šiesteho Mahdího je:

  1. Abrahám

Niektoré z inkarnácií Siedmeho Mahdího sú:

  1. Archanjel Michal
  2. Ábel
  3. Áron, brat Mojžiša
  4. Dobrý človek ukrižovaný vedľa Ježišovho Dvojníka
  5. Maximilián (Jeden zo Siedmich Spáčov alebo Spoločníkov z Jaskyne)
  6. Salman Mohamedán

Niektoré z inkarnácií Ôsmeho Mahdího sú:

  1. Horus
  2. Noe
  3. Izák, syn Abraháma
  4. Jób
  5. Pytagoras

Niektoré z inkarnácií Deviateho Mahdího sú:

  1. Ahura Mazda
  2. Ježiš Kristus
  3. Abdul-Muttalib, starý otec Mohameda
  4. Aba Al-Khattab, spoločník Imáma Al-Sádiqa
  5. Aba Al-Fadhl Al-Abbás, brat Imáma Al-Husajna

Uvedené sú niektoré inkarnácie a nie všetky, pretože toto sú tie, ktoré Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) verejne oznámil v tomto čase.

Jedného dňa sa Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier) opýtali: „Cítim, že moja rodina je pre mňa cudzia. Necítim už so svojimi rodičmi ani súrodencami žiadne spojenie. Je to, akoby boli úplne cudzí. Nemajú záujem o to, o čo mám záujem ja. Nemajú podobné presvedčenia ani ma nechápu, odkedy som spoznal všetky tieto pravdy v tomto Volaní.“

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Toto je normálna súčasť duchovného vzostupu. Keď duša získava stále väčšiu kontrolu nad telom, začína sa takto cítiť. Je to prirodzené. Biologická rodina nie je duchovná rodina.“

A to mi pripomenulo Ježišove slová: „34 Nedomnievajte sa, že som prišiel dať pokoj na zem; neprišiel som dať pokoj, ale meč. 35 Lebo som prišiel rozdeliť človeka proti jeho otcovi a dcéru proti jej materi a nevestu proti jej svokre, 36 a nepriateľmi človeka budú jeho domáci.

Preusporiadanie rodín v Siedmej Zmluve je realitou. Pretože to, čo nás spája, je viera a Pán je náš Otec. A ako povedal Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou): „Ó Ali, ja a ty sme otcami tohto národa.

Dvere Číslo Devätnásť: Smrť

14.09.2024

„Spánok je brat smrti.“ V starovekých gréckych náboženstvách, ktoré boli založené na Noemovej Zmluve Prorokmi poslanými do Grécka, boli Hypnos (spánok) a Thanatos (smrť) považovaní za bratov. Tento fakt opäť dokazuje, že všetky náboženstvá pochádzajú z rovnakého zdroja. Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) povedal: „Spánok je brat smrti.” Smrť je bolestivá, [...]

Dvere Číslo Osemnásť: Džinovia

13.09.2024

„Džinov sme stvorili už predtým zo spaľujúceho ohňa.“ Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) mi raz povedal: „Ak sú príčiny známe, údiv sa vytratí.“ Už od úsvitu ľudskej histórie sme sa stretávali s mnohými nevysvetliteľnými aktivitami, ktoré veda označuje ako paranormálne javy. Pokúšali sme sa tieto záhadné skúsenosti vysvetliť cez prizmu náboženstva, vedy [...]

Dvere Číslo Sedemnásť: Archanjeli

11.09.2024

„A keby sme boli poslali anjela, v podobe človeka by sme ho poslali, a tak by sme ich uviedli do ešte väčšieho zmätku.” Vo všetkých abrahámovských náboženstvách, ako aj v iných náboženských tradíciách, existujú bytosti vysokej hodnosti a postavenia, ktoré plnia božské príkazy, povinnosti a úlohy. Tieto bytosti sú v abrahámovských náboženstvách známe ako [...]

Devínska Nová Ves, Povodeň, Bratislava

Zničené budovy, cesty aj polia. Koľko budú stáť opravy? Slovensko čaká, kým odznie povodňová vlna

16.09.2024 20:00

Najhoršie sú na tom okresy v Bratislavskom samosprávnom kraji (BSK), ktorý bude zatiaľ potrebovať na opravy takmer tri milióny eur. Trnavský kraj odhaduje škody na niekoľko desiatok tisíc eur.

Europarlament / Europoslanci /

Leyenová predstaví zloženie eurokomisie. V europarlamente si pripomenuli vyčíňanie povodní

16.09.2024 19:57

Europoslanci sa spolu s predstaviteľmi eurokomisie zúčastnia na kľúčovej rozprave o pripravenosti EÚ konať v prípade prírodných katastrof.

Rusko Iževsk škola streľba

Študent v Čeľabinsku zaútočil kladivom na spolužiakov a učiteľov, štyroch zranil

16.09.2024 18:07

Putin označuje takéto incidenty za importované zo Spojených štátov a vinu pripisuje globalizácii.

Stupava záplavy povodeň

Škody po povodniach sú veľké, to najhoršie ešte nie je za nami, vyhlásil Fico. Stretol sa aj s Vallom, Drobom a Viskupičom

16.09.2024 17:21, aktualizované: 18:38

Slovensku ponúkla pomoc s povodňami aj Ukrajina. Škody sú podľa Tarabu miliónové.

CompanionOfTheRiser

Vitajte v ére spásy: Vzostup Imáma Al Mahdího!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 16481x
Priemerná čítanosť článkov: 867x

Autor blogu

Kategórie