Dvere Číslo Sedem: Siedma Zmluva s Ahmedom Al Hassanom (Od Neho Je Mier)

Nanešťastie, synovia Satana, ktorí sú na Zemi, využívajú náboženstvo ako prostriedok kontroly a utláčania ľudstva, ako nástroj rozdelovania ľudí a vyvolávania vojen v mene Boha. Kvôli pokriveniu učení Prorokov a Poslov, synovia Satana, vedení svojimi nepracujúcimi zavádzajúcimi náboženskými učencami, zaútočia na Qaima/Povstalca počas jeho misie zjednotiť ľudstvo.

“Keď Qaim povstane, pošle do každej provincie muža, ktorý povie: ‚Tvoja zmluva je v tvojich rukách’.”

Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) je spoločníkom konečnej a najväčšej Zmluvy. Táto Zmluva je vyvrcholením všetkých snáh Prorokov, Poslov a spravodlivých ľudí od čias Adama (NJPN) až po dnešok. Objaví sa spoločník finálnej Zmluvy a potvrdí všetky predchádzajúce Zmluvy predošlých Prorokov a Poslov. Zjednocuje svet v rámci pravdy a vracia ho do Božského Edenského Spravodlivého stavu, v ktorom nie je chudoba, vojny, choroby, smrť a nevládnu v ňom synovia Satana. To zďaleka nie je ľahká úloha. Je to tá najťažšia úloha a bolo to to, čo sa snažili dosiahnuť všetci Proroci a Poslovia, ale počas svojich životov to nedokázali.

Ako sme ukázali v posledných šiestich článkoch, ľudstvo bolo stvorené na Boží obraz a náš otec Adam (NJPN) bol vymenovaný za Kráľa stvorenia. Synovia a dcéry Adama boli kráľovskými dedičmi Zeme a všetkého, čo je na nej. Jediná chyba – akt neposlušnosti a priestupok voči lady Fatime Al-Zahre (Od Nej Je Mier) spôsobil, že Adam (NJPN) musel znášať následky svojho činu, a teda život na Zemi so svojím nepriateľom a potomkami jeho nepriateľa, ktorým je Iblís, uväznení spoločne na Zemi v neustálom boji o trón.

Samotná existencia Kainových detí spôsobila nekonečné množstvo utrpenia, počnúc vraždou Ábela v Kainových rukách, pokračujúc Kainom a jeho deťmi páchajúcimi všetky druhy zločinov a hriechov. Tieto hriechy a zločiny spôsobili zavedenie nových zákonov, ktoré ešte viac obmedzili slobodu, ktorú si Adam a Eva (NJPN) kedysi užívali v Rajskej Záhrade. Svet sa stal miestom utrpenia a cieľom Adamových detí bolo vrátiť ľudstvo do Rajskej Záhrady, alebo presnejšie premeniť celú Zem na Božský Edenský Štát, v ktorom ľudstvo kedysi prebývalo. To by sa dalo dosiahnuť len vtedy, ak by vládli potomkovia Adama (NJPN).

V predchádzajúcich šiestich dverách sme ustanovili, že deti Kaina boli svojou povahou divosi, kriminálnici a zločinci, ktorí krajinu neustále korumpujú. Boh im dal veľa príležitostí a opakovane ich musel vyhladzovať trestami po tom, čo zavraždili každého syna svetla, ktorý im bol zoslaný. Ustanovili sme, že pravý Kráľ menovaný Bohom je syn Adama (NJPN), pretože sú to synovia Adama, do ktorých Boh fúkol svojho Ducha Svätého. Zistili sme, že Adam bol kráľ, ktorý dostal absolútnu autoritu nad všetkými vecami. Prostredníctvom Dávida (NJPN) sme ustanovili, že vládca menovaný Bohom je imúnny voči trestnému stíhaniu a stojí nad zákonom. V písmach sa uvádza, že vládca menovaný Bohom bol identifikovaný ľuďmi prostredníctvom zákona o identifikácii Dôkazu Boha: 1) Vôľa; 2) Vedomosti; 3) Volanie k Zvrchovanosti Božej.

Vôľa znamená, že vládca je božsky ustanovený a jeho meno je jasne uvedené vo vôli osoby, ktorá ho menuje, a teda jeho predchodcu. Napríklad Adam (NJPN) je ustanovený Bohom, ako je zrejmé zo Svätého Koránu: “Umiestnim na Zemi námestníka.” Vidíme, že Adam (NJPN) vymenúva Ábela a Šéta. Vidíme, že Noe (NJPN) menuje Šema. Taktiež môžeme vidieť, že Mojžiš (NJPN) menuje Árona a Jozuu, syna Núna (NJPN). V písmach nachádzame veľa príkladov božského menovania, kde Proroci ustanovujú svojich nástupcov.

Poznanie znamená, že Bohom ustanovený Posol a vládca má poznanie od Boha, ktoré mu umožňuje vedieť záležitosti neviditeľna a odpovedať na otázky ľudí, a to najmä v týchto veľkých záležitostiach, ktoré zjavuje iba božský Posol. Ide o skutočnosti, ktoré sa označujú ako najväčšia z realít alebo Aza’im Al-O’múr. Toto kritérium poznania máme vo Svätom Koráne v nasledujúcich veršoch, pokiaľ ide o vymenovanie Adama (NJPN) za Božieho Kalifa: “A naučil Adama mená všetky, potom ich predviedol anjelom a riekol: “Povedzte mi mená týchto, ak ste pravdovravní!””

Výzva k Zvrchovanosti Boha znamená, že Posol Boží vždy volá k Zvrchovanosti Boha a nevolá k zvrchovanosti ľudí. To znamená, že jediná osoba, ktorá môže vládnuť ľuďom, je niekto, koho určil Boh a kto volá ľudí k Bohu. Je to Kráľ Filozof alebo Boží Vládca. Menovanie Adama (NJPN) znamenalo, že on je Vládcom, Kráľom, Predsedom Vlády a Prezidentom. On je ten, ktorého Boh poveril vykonávať Božiu Vôľu na Zemi. Koncept Božej Zvrchovanosti teda znamená, že osoba, ktorá má na starosti záležitosti ľudstva, musí byť niekto vybraný a ustanovený Bohom. Nie je volený ľuďmi alebo vybraný na základe subjektívnych záujmov jednotlivcov, záujmov politickej strany alebo v prospech akejkoľvek konkrétnej skupiny. Boh sa rozhoduje na základe toho, čo je dobré pre duchovné, duševné a fyzické blaho celého ľudstva. Ježiš (NJPN) povedal: “Nehľadám svojej vlastnej vôle, ale vôľu toho, ktorý ma poslal, Otcovu.”

Ako teda Boh učiní jasným Jeho vymenovanie? Rovnako ako bol Adam (NJPN) identifikovaný nebeským ustanovením samotným Bohom, a to tým, že mal mená všetkých vecí (poznanie) a zvolávaním k Zvrchovanosti Boha (tým, že bol vymenovaným za Božieho Kalifa v krajine). Človek nemôže identifikovať vládcu ustanoveného Bohom podľa svetských noriem, ako sú fyzické vlastnosti, sociálne postavenie, rodinný stav, popularita, bohatstvo a podobne. Lebo Boh poslal vládcov ako Šalamún (NJPN), ktorí boli mimoriadne bohatí a mali stovky manželiek. Poslal tiež vládcov, ktorí mali malé alebo žiadne materiálne bohatstvo, ako napríklad Ježiš (NJPN). Uviedli sme, že zákony sa menia podľa okolností doby a veku. Činy ustanovených Božích vládcov nemusia byť vždy dobre pochopené alebo sa nemusia javiť ako norma v spoločnosti, v ktorej žili. Rovnako ako sme to demonštrovali skutkami Dávida, Lóta a Ježiša (NJPN) – nikto nemôže namietať proti Božskému Vládcovi alebo Kráľovi ustanovenému Bohom. Absolútna a úplná poslušnosť je nevyhnutná vo všetkých prípadoch a situáciách. Prostredníctvom Aliho (NJPN) a jeho synov, Imámov a Mahdiov sme sa tiež utvrdili v tom, že spôsob, akým môžeme odlíšiť synov Adama od synov Kaina, je ich láska a vernosť voči božsky ustanovenému vládcovi v ich dobe. Každý, kto prijíma, miluje a je verným nasledovníkom (Šia) božsky ustanoveného Kráľa, je potomkom Adama a tí, ktorí odmietajú a prechovávajú nepriateľstvo, sú deťmi diabla.

Keď sa pozrieme na tento príbeh ľudstva od Adama (NJPN) až po dnešok, uvedomíme si, že pravé náboženstvo je jedna vec, a to poslušnosť voči Kráľovi, ktorý bol ustanovený Bohom. Náš príbeh je príbehom trónu, vlády a krajiny, ktorú si uzurpovali synovia Iblisa, starého kráľa, ktorý odmieta prijať Božiu voľbu Panovníka. Náš príbeh je príbehom Kráľa, ktorý bol zvrhnutý (Adam a jeho potomkovia), a ktorý bojuje o obnovenie jeho práva o trón a o splnomocnenie jeho detí v krajine. To je celé náboženstvo a celý jeho účel, a teda umožniť Božiu vládu na Zemi – vládu, ktorá zabezpečí spravodlivosť a rovnosť po celej krajine. Náboženstvo bolo prekrútené a skazené Kainovými deťmi. Znormalizovali názor, podľa ktorého sa vláda krajiny oddeľuje od náboženstva, takzvaná odluka cirkvi od štátu. Myšlienka, že Ježiša, Mohameda, Budhu, Krišnu a a tak ďalej, sme schopní akceptovať, pokiaľ len nie sú v pozícii, aby nám vládli. Prijímame ich iba ako učiteľov Nedeľnej školy. Takto to Boh nezamýšľal. Náboženstvo nebolo o dodržiavaní súboru rituálov, ako sú očistné rituály alebo určité modlitebné rituály, ale skôr o poslušnosti a vernosti Božsky ustanovenému Kráľovi, ktorý predstavuje Božiu vládu na Zemi. Boh nikdy nemal v úmysle byť neprítomný v životoch ľudí alebo v záležitostiach tohto sveta. Boh chcel zaručiť nastolenie spravodlivosti a rovnosti na Zemi prostredníctvom vymenovania Svojich Poslov za Božských Vládcov – Poslov, ktorí boli prenasledovaní, mučení a zabíjaní naprieč dejinami, pretože bránili Božiu spravodlivosť a Božiu vládu na Zemi: Zvrchovanosť Boha.

Preto veríme, že všetky problémy, ktoré sú na Zemi, sú spôsobené tým, že vládcovia, ktorí vládnu Zemi, nie sú božsky určení a väčšina z nich nie sú ani len deti Adama. Abi Khalid Al-Kabuli rozpovedal, že Abi Abdillah (NJPN) riekol: „Vznešený Boh vytvoril z náboženstva dva stavy: stav Adama, a to je Boží Štát, a stav Iblisa. Takže keď Boh chce byť verejne uctievaný, bol by to stav Adama, a ak by Boh chcel byť uctievaný tajne, bol by to stav Iblisa a ten, kto zverejňuje to, čo Boh chcel zatajiť, odlúčil sa od náboženstva.“

Preto môžeme jasne vidieť, že náboženstvo je späté s božskou vládou. Lebo celé náboženstvo predstavuje spôsob vlády. Vskutku, Boh hovorí: “Umiestnim na Zemi Námestníka.” Teraz chápeme, že Mahdiovia (božsky menovaní Vodcovia) v skutočnosti nie sú len duchovní vodcovia, ale Králi s politickou a duchovnou autoritou na Zemi. Dnes takzvaný štát Izrael verí, že Boh im dal právo mať židovskú krajinu a židovskú identitu definujú nielen vierou, ale aj biologickou líniou skrze matku. Podobne veríme, že my, teda tí, ktorí veria v Mahdíoch uvedených vo Vôli proroka Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou), nie sme zjednotení len vierou. Veríme, že nás spája rodová línia a sme presvedčení, že sme všetci príbuzní a jednej rasy – a teda synovia Adama (NJPN). Avšak na rozdiel od biologickej rasy sme členovia duchovného rodokmeňa. Každá ľudská bytosť sa môže rozhodnúť stať sa súčasťou tejto rodovej línie, tejto rodiny duší, a to tým, že sa očistí a dá víťazstvo svetlu vo vnútri, porazí temnotu a podriadi sa božsky ustanovenému Vládcovi.

Duchovný synovia Adama (NJPN) teraz tvoria rodinu duší Aal Al-Mahdi (rodina Mahdiho). Ako sme ukázali v predchádzajúcich Dverách, tí, ktorí sú nositeľmi Adamovho (NJPN) semena, prirodzene inklinujú k Námestníkovi Boha, láske, spravodlivosti a dobru. Sú to deti svetla, zatiaľ čo semeno Satana je vo svojej podstate nečisté a náchylné na útlak a zlo. Konečným Božím zámerom a plánom je očistiť Zem od zvyškov Satana, ktoré spôsobili chaos, zmätok a útlak tým, že sa zmocnili autority právoplatných dedičov, detí Adama (NJPN). Po tisícoch rokov genetického miešania medzi deťmi Adama (NJPN) a deťmi Satana, mutáciami a epigenetikou, Siedma Zmluva ustanovuje naše nové putá, identitu a zákony založené na našej „Duchovnej Rase“ alebo duchovnej línii. Biologická rasa, eugenika fašistického štýlu a genetické nároky na náboženskú a/alebo svetskú autoritu a vládu budú odstránené. Všetky tieto normy sú falošné a sú hlavnou príčinou tyranie, útlaku a nespravodlivosti na Zemi. Siedma Zmluva prichádza s poznaním duše, aby odstránila všetky falošné identity, ktoré spôsobili toľko utrepnia.

Ako už bolo uvedené, náboženstvo je vo svojom jadre spojené s božskou vládou a suverenitou (Wilayah). Ide o myšlienku, ktorá je v katolíckej cirkvi dobre známa. Katolícka cirkev je jednou z najbohatších inštitúcií na svete s dlhou históriou a svoju autoritu a suverenitu zakladá na tomto princípe odvodenom z nasledujúceho verša: “Dám ti kľúče nebeského kráľovstva, a čokoľvek by si sviazal na zemi, bude sviazané aj na nebi; a čokoľvek by si rozviazal na zemi, bude rozviazané aj na nebi.”

Tak ako katolíci veria, že je dôležité, aby ich duchovný vodca, pápež, bol splnomocnený ako hlava jeho vlastného suverénneho štátu, Vatikánu, s vlastnými zákonmi, aj my veríme, že je dôležité, aby boli Mahdiovia hlavami ich vlastného štátu s implementáciou vlastných zákonov. Veríme, že je to Boží prísľub, že jedného dňa v tomto našom živote nám bude udelená naša vlastná krajina, ktorej budeme vládnuť. Boží Štát Spravodlivosti je zasľúbením Božím a dedičstvom detí Adama (NJPN). Typ vlády, ktorý by existoval v Božom Štáte Spravodlivosti, by bol vládou založenou na rovnosti a spravodlivosti pre všetkých, kde by ľudia všetkých vierovyznaní a denominácií mohli slobodne praktizovať svoju vieru pod vládou Zvrchovanosti Boha.

Na ďalšiu demonštráciu toho, že katolíci veria, že zástupca Ježiša, teda podľa nich pápež, má nebeskú a pozemskú vládu a autoritu, je tu zástava, znak a pečať katolíckeho štátu, Vatikánskeho mestského štátu (Obrázok 1) v ktorom môžete vidieť dva kľúče; zlatý predstavujúci autoritu v nebi a strieborný predstavujúci autoritu na zemi. Koruna, ktorú vidíte na zástave, tiež jasne ukazuje, že katolíci vnímajú pápeža ako kráľa s božskou autoritou:

Obrázok 1: Zástava Vatikánskeho mestského štátu 

ciel mudrych abdullah hashem aba al sadiq

Podobne tento koncept nachádzame v budhizme, kde Dalajláma (Tenzin Gjasto) je hlavou štátu a duchovným vodcom tibetského ľudu. Šíti si dnes v islame nárokujú podobnú autoritu Vládou znalcov náboženského práva (Wilajat Al-Faqih) a do určitej miery majú ich Mardžovia rovnaké postavenie. V sunnitskom svete vidíme Jordánskeho kráľa, ktorý si prostredníctvom svojho údajného hášemitského rodu nárokuje autoritu proroka Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou) a vyhlasuje sa za správcu mešity Al-Aksá v Jeruzaleme. Wahábski vládcovia kráľovstva Saudskej Arábie si tiež nárokujú prorockú autoritu a vyhlasujú, že sú správcami dvoch svätýň, a to v Mekke a Medine.

V Siedmej Zmluve, keďže rodová línia bude založená na vzťahoch medzi dušami, Mahdiovia nebudú nevyhnutne fyzickými potomkami jeden druhého. Vo fyzickom zmysle môžu mať rôzny, hybridný a zmiešaný pôvod. Svet ešte nebol svedkom Kráľovstva, kde by jeho nástupcovia pochádzali z rôznych rodokmeňov, národností, etník, jazykov alebo náboženských skupín. Nemali sme kráľovstvo, kde by dediči boli rôznych národností. Amr ibn Šimr povedal, že Džabir uviedol:

Muž vošiel k Abi Dža’far Al-Baqirovi (NJPN) a povedal mu: „Nech ťa Boh drží v zdraví, prosím, vezmi si odo mňa týchto päťsto dirhamov,“ Abu Dža’far (NJPN) mu povedal: „Ty si ich vezmi, a miň ich na svojich susedov z islamského ľudu a na chudobných spomedzi tvojich moslimských bratov,“ potom povedal: „Ak povstane Qaim/Povstalec z Ahlul-Bayt, bude rozdeľovať rovným dielom a bude k ľuďom spravodlivý, kto ho poslúchne, poslúchne Boha a kto ho neposlúchne, neposlúchne Boha a nazývajú ho Vodcom, pretože vedie k záležitosti, ktorá bola predtým skrytá/neznáma. Vynesie Tóru a ostatné knihy Boha von z jaskyne v Antiochii. Potom bude vládnuť ľudu Tóry podľa Tóry a ľudu evanjelií ich evanjeliami a ľudu žalmov (Zabur) ich Žalmami (Zabur) a ľudu Koránu podľa ich Koránu. A sú preň zhromaždené peniaze sveta, z vnútra zeme a z jej povrchu. A povie ľudu: ‚Poďte k tomu, kvôli čomu ste prerušili vzťahy so svojimi rodinami, a kvôli čomu ste preliali krv a robili to, čo Boh zakázal,‘ a Povstalec/Qaim dostane to, čo pred ním nebolo dané nikomu a naplní zem spravodlivosťou, rovnosťou a svetlom tak, ako bola zem naplnená nespravodlivosťou, útlakom a zlom.”

Jasne vidíme, že aj v Božom Štáte Spravodlivosti budú ľudia iných vierovyznaní slobodne praktizovať svoju vieru. Budú sa riadiť ich vlastnými písmami a nie právnymi vyhláškami alebo zákonmi islamu. V Božom Štáte Spravodlivosti je zachovaná sloboda náboženstva. V skutočnosti sú všetky náboženstvá zjednotené a považujú sa za časti jednej obrovskej rodiny viery. Odhalením Siedmej Zmluvy Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) zakladá novú Zmluvu založenú na našej duchovnej identite. Potvrdzuje predchádzajúce Zmluvy a Prorokov týchto zmlúv: Prorokov, ktorí boli spoločníkmi Zmluvy a Prorokov, ktorí boli súčasťou nasledujúcich generácií v rámci tej či onej Zmluvy. Potvrdiť niečo znamená vyhlásiť to za právoplatné.

Preto sa o Povstalcovi/Qaimovi hovorí, že obnoví zákony z predchádzajúcich Zmlúv a občas bude súdiť a vládnuť spôsobom predchádzajúcich Prorokov a Poslov. Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) preto začal tento proces verejným potvrdením a validovaním Prorokov a Poslov rôznych náboženstiev po celom svete ako skutočných Prorokov a Poslov od Boha. Odhalil tiež, že mnohí z najväčších svetových mysliteľov, filozofov, vedcov a matematikov boli božsky inšpirovaní Proroci a Poslovia a my v nich veríme rovnakým spôsobom, ako veríme v Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou). Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho je Mier) povedal: „Naša ústava hovorí, že všetci Proroci a Poslovia sú jedným. Nerobíme rozdiely medzi Božími Prorokmi, Poslami alebo Námestníkmi.” Abu Dharr rozpovedal, že sa opýtal Božieho Proroka Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou): „Ó Posol Boží, koľko bolo Prorokov? A Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) odpovedal: „Stodvadsaťštyritisíc prorokov,“ a tak sa Abú Dharr spýtal: „A z toho (počtu) koľko bolo Poslov? na čo (NJPN & Jeho Rodinou) odpovedal: „Tristotrinásť Poslov.”

Existuje menej ako tridsať Prorokov, ktorí boli výslovne vymenovaní vo Svätom Koráne, a menej ako sto výslovne uvedených v Tóre a Evanjeliách, pričom väčšina z nich je rovnaká. Tu je zoznam niektorých Prorokov a Poslov menovaných v Koráne, Evanjeliách a Tóre:

1. Adam

2. Ábel/Habil

3. Šét/HibatAllah

4. Enoš

5. Kenan

6. Mahalalel

7. Jared

8. Enoš/Idris

9. Matuzalem

10. Lámech

11. Noe/Nuh

12. Sam

13. Hud/Eber

14. Saleh

15. Abrahám/Ibrahim 

16. Izák/Ishaq

17. Izmael/Izmail

18. Jákob/Jakub

19. Jozef/Jusuf

20. Lot

21. Jób/Ajub

22. Jeduthun

23. Asaph

24. Mojžiš/Músa

25. Áron/Harun

26. Jozue

27. Gideon

28. Samuel

29. Šuhaib/Jethro

30. Dávid/Dawud

31. Šalamún/Sulaiman

32. Ezechiáš

33. Gad

34. Nathan

35. Šemaja

36. Jehu

37. Jahaziel

38. Eliezer

39. Iddo

40. Oded

41. Azariáš

42. Ezdráš

43. Nehemiáš

44. Uzair

45. Micheáš

46. ​​Eliáš/Elija

47. Eliša/Elyasaa‘

48. Ilias

49. Jonáš/Junus

50. Izaiáš

51. Jeremiáš

52. Sofoniáš

53. Nahum

54. Habakkuk

55. Ezechiel/Dhul Kifl

56. Uriáš

57. Baruch ben Neriah

58. Amos

59. Zachariáš

60. Malachiáš

61. Joel

62. Daniel

63. Ján Krstiteľ/Jahja ibn Zakariyya

64. Ježiš Kristus/Issa

65. Ján z Patmosu

66. Mohamed

Títo židovsko-kresťansko-islamskí Proroci spomenutí vyššie sú súčasťou stodvadsaťštyri tisíc Prorokov a Poslov, ktorí boli poslaní na Zem. Stále však zostáva vyše stotisíc, ktorí boli neznámi. Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) začal odhaľovať týchto Prorokov, o ktorých Židia, Kresťania a Moslimovia predtým nevedeli, že sú Prorokmi. Tu je len niekoľko príkladov:

1. Budha

2. Krišna

3. Konfucius

4. Lao Tzu

5. Zeus

6. Osiris

7. Sokrates

8. Aristoteles

9. Platón

10. Alexander Veľký

11. Mani

12. Pytagoras

13. Svätý Augustín

14. Arnobius zo Sicca

15. Plotinus

16. Ammonius Saccas

17. Kráľ Artaxerxes

18. Odin

19. Donátus Magnus

20. Kýros Veľký

21. Zoroaster

22. Macedónsky kráľ Filip 

23. Al-Lat

24. Al-Uzza

25. Manat

26. Ardžuna

27. Horus

28. Obaid Al-Haddad z Iraku 

29. Heem z Iraku

30. Adrahan z Iraku

31. Ozra Ouri z Iraku

32. Abdel Malik z Iraku

33. Theodosius II

34. Dárius

35. Amid Egyptský

Toto je len niekoľko mien niektorých zo stodvadsaťštyri tisíc Prorokov, ktorí boli poslaní na Zem, ktorých Ahmed Al-Hassan (Od Neho je Mier) potvrdil za pravých Božích Prorokov. Takmer všetky náboženstvá na svete boli pôvodne vytvorené skutočným Prorokom alebo Poslom Božím. Lebo Boh posielal Prorokov a Poslov do každého kúta zeme. Svätý Korán hovorí: “A národ každý má posla svojho; akonáhle potom príde k nim posol ich, bude medzi nimi spravedlivo rozhodnuté a nebude im ukrivdené.”

Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) už dlho narážal na skutočnosť, že existujú Proroci a Poslovia, o ktorých ľudia nevedeli. Vo Svätom Koráne sa uvádza: “Už pred tebou sme poslov vysielali; o niektorých z nich sme ti vyrozprávali a o iných sme ti nepovedali. A nebolo dané poslovi žiadnemu, aby priniesol znamenia, leda s dovolením Božím. A až sa dostaví rozkaz Boží, bude rozsúdené podľa pravdy a vtedy budú stratení tí, ktorí lži nasledovali.”

Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) dokonca spomenul mená, keď povedal: „Som Aristoteles tohto národa.“ Pri inej príležitosti bolo rozpovedané: „Amr ibn Al-Aas prišiel z Alexandrie v Egypte a priblížil sa k Božiemu Prorokovi (NJPN & Jeho Rodinou) a Prorok sa ho opýtal: „Čo si tam videl?” Amr odpovedal: „Videl som ľudí (veriacich v Aristotelovo učenie) a zhromažďujúcich sa v kruhoch a spomínajúcich muža menom Aristoteles, nech ho Boh preklína! Prorok (NJPN & Jeho Rodinou) povedal: „Prestaň, Amr! Aristoteles bol skutočne Prorok, ale jeho ľud ho ako takého neuznával.“

To znamená, že každé náboženstvo od starovekých egyptských mystérií cez staroveké grécke náboženstvá až po budhizmus, hinduizmus a manicheizmus sú všetky založené na skutočných zjaveniach od Boha, hoci každé náboženstvo bolo pokrivené a prostredníctvom nepracujúcich učencov a nepriateľov viery sa doň dostali klamstvá, tak ako je to aj v prípade judaizmu, kresťanstva a islamu. Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) uviedol, že deväťdesiatdeväť percent náboženstva je mylné, nie deväťdesiatdeväť percent všetkých náboženstiev, deväťdesiatdeväť percent každého náboženstva, dokonca aj islamu. Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) sa snaží zjednotiť všetky náboženstvá a ukázať lži a pravdy v každom z nich, čím zjednotí všetky Zmluvy, všetky posolstvá od všetkých Prorokov pod jednu božskú Zmluvu a posolstvo: Siedmu Zmluvu.

Nanešťastie, synovia Satana, ktorí sú na Zemi, využívajú náboženstvo ako prostriedok kontroly a utláčania ľudstva, ako nástroj rozdelovania ľudí a vyvolávania vojen v mene Boha. Kvôli pokriveniu učení Prorokov a Poslov, synovia Satana, vedení svojimi nepracujúcimi zavádzajúcimi náboženskými učencami, zaútočia na Qaima/Povstalca počas jeho misie zjednotiť ľudstvo. Dvanásť Imámov (Od Nich Je Mier) povedalo: „Keď sa objaví Imám Mahdi, nebude mať jasnejšieho nepriateľa ako náboženských učencov, a preto sú on a meč bratmi, pretože keby nebolo meča, náboženskí učenci by boli vydali nariadenia, aby bol zabitý, ale Boh mu dáva zjaviť sa s mečom, so štedrosťou a láskavosťou, aby ho mohli poslúchať a báť sa ho a prijať jeho rozsudok bez toho, aby v neho verili, ale vo svojich srdciach majú opak viery.” V inej tradícii Imám Al-Sadiq (Od Neho Je Mier) hovorí: „Ak sa objaví Povstalec/Qaim, nebude medzi ním a Arabmi a Peržanmi nič okrem meča.“ Tieto dve tradície nám hovoria, že nepriateľmi číslo jeden Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier) budú náboženskí učenci všetkých náboženstiev, ale najmä náboženskí učenci islamu – sunitského a šítskeho. Nie preto, že by to bol Povstalec/Qaim, kto by im chcel vnútiť svoju vieru, ale skôr sú to oni, ktorí vydávajú náboženské dekréty, aby Povstalca/Qaima zabili a vyhlásili ho za odpadlíka od viery a snažili sa odstrániť jeho a jeho spoločníkov.

Siedma Zmluva je náročná najmä pre Arabov. To je dôvod, prečo tradície a historické výpovede od Ahlul-Bayt (Od Nich Je Mier) túto skutočnosť zaznamenávajú nasledovne: „Qaim/Povstalec povstane s novou záležitosťou, novou knihou a novou jurisprudenciou/náboženským právom, ktoré bude pre Arabov ťažké.“ V iných tradíciách sa uvádza: „Príde s novým náboženstvom, ktoré je pre Arabov ťažké (akceptovať).“ V skutočnosti odpor proti zjednocovaniu náboženstiev je taký silný, že Povstalec/Qaim je nútený brániť sa dokonca aj pred niektorými svojimi nasledovníkmi v momente, keď začne skutočne oživovať všetky predchádzajúce zákony a praktiky predošlýh Zmlúv a spájať všetky svetové náboženstvá do jedného. Abi Basír rozpovedal, že Abi Dža’far (Od Neho Je Mier) povedal:

Qaim pokračuje v súdení prípadov, ktoré niektorí z jeho spoločníkov, ktorí bojovali pred ním v boji, odmietajú, a je to rozsudok Adama (NJPN). Takže Povstalec/Qaim privádza mužov, ktorí namietali a udrie ich šije. Potom súdi druhý prípad a iní ľudia, ktorí s ním bojovali v bitke, to odmietnu a je to rozsudok Dávida (NJPN). Vyvedie ich von a udrie ich šije. A potom súdi tretí prípad a ďalší ľud, ktorý bojoval vedľa neho v boji odmietne, a je to rozsudok Abraháma (NJPN). Tiež ich vyvedie von a udrie im šije. Následne posúdi štvrtý prípad a je to rozsudok Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou) a žiadny z nich tento rozsudok neodmietne.

Povstalec/Qaim v tradíciách rodiny Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou) dokonca začína svoje Volanie a zhromažďuje svojich spoločníkov prejavom v hebrejčine. Al-Mufaddel ibn Omar rozpovedal, že Abu Abdullah (Od Neho Je Mier) povedal:

„Keď Boh dovolí, Imám zavolá na Boha Jeho hebrejským menom, na základe ktorého k nemu jeho tristotrinásť spoločníkov doletí ako jesenné lístie. Sú spoločníkmi zástav a niektorí z nich budú v noci chýbať v ich posteliach a prebudia sa v Mekke. Iných uvidia v oblakoch počas dňa. Bude známy podľa svojho mena a mena svojho otca a jeho rodokmeňa.“ Povedal som: „Nech som tvojím výkupným, kto má väčšiu vieru?” Odovedal: „Tí, čo cez deň vychádzajú v oblakoch a sú nezvestní, a o nich zaznel verš: ‚Kdekoľvek budete, Boh vás zhromaždí všetkých.’“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) začal Siedmu Zmluvu tým, že použil Dávidovu Hviezdu s menom Ahmed uprostred ako pečať a symbol svojho Volania. Reakcia arabského a moslimského sveta na použitie tohto symbolu je tragická. Hoci moslimovia veria, že Tóra je od Boha a medzi Prorokov a Poslov judaizmu patria David a Šalamún (NJPN), obvinili svojho vlastného Mahdího a Spasiteľa, že je izraelským agentom, agentom Mossadu a americkým agentom. Je to kvôli ich neznalosti prorockých tradícií týkajúcich sa príchodu Imáma Mahdího. Proroctvá sa naplnili príchodom Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier) s hviezdou Proroka Dávida (NJPN). Práve on je dedičom Prorokov a Poslov. Rasizmus a ignorancia väčšiny Arabov a Peržanov a ich nenávisť voči Židom ich prinúti vnímať Povstalca/Qaima ako nepriateľa, a zároveň neprijať nič, čo považujú za židovské v povahe, dedičstve alebo pôvode. Rasizmus a ignorancia niektorých pakistanských Moslimov a ich nenávisť voči Hinduistom a Indom ich prinúti si vziať Povstalca/Qaima za nepriateľa, keď sa dopočujú, že Krišna, Ardžuna, Budha a ďalší boli Proroci a Poslovia.

Nikdy neexistovala iná Zmluva, ktorá by sa snažila zjednotiť všetky svetové náboženstvá v pravde, ako je to v prípade Siedmej Zmluvy. Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) sa pokúsil zjednotiť ľudí Knihy pod zástavou Podriadenia sa Jedinému Bohu (Islam), ale náboženstvá, ktoré sa pokúsil zjednotiť, boli všetky semitské a hlavne náboženstvá založené na Judaizme, pretože Svätý Korán z veľkej časti spomína Židov, Kresťanov a Mandejcov spolu s ich knihami a Prorokmi. Siedma Zmluva je jedinou Zmluvou, ktorá sa snaží oživiť a zjednotiť každé náboženstvo, ktorého pôvodom bol Prorok, a to na celom svete od čias Adama až dodnes.

Znakom Siedmej Zmluvy je šesťcípa hviezda, bežne známa ako Dávidova Hviezda (Obrázok 2). Je symbolom vesmíru, fyzickej aj nefyzickej sféry. Môžeme teda vidieť, že táto konečná a najúplnejšia Zmluva je Zmluvou večnou, ktorá platí pre celý vesmír. Je to Božia Zmluva s celým stvorením. Jedna z vecí, ktorá robí túto Zmluvu výnimočnou a jedinečnou v porovnaní s predchádzajúcimi Zmluvami je, že je to Zmluva s dušami.

Obrázok 2: Symbol Ahmadskej Zmluvy 

symbol ahmadske nabozenstvo mieru a svetla abdullah hashem aba al sadiq aropl slovakia slovensko

Ak sa pozrieme na Prvú Zmluvu, môžeme vidieť, že Adamova Zmluva bola ustanovená medzi Bohom a Adamom (NJPN). Druhá zmluva bola medzi Bohom, Noem (NJPN) a jeho rodinou. Tretia Zmluva bola medzi Bohom, Abrahámom (NJPN) a jeho rodinou. Štvrtá Zmluva bola medzi Bohom, Mojžišom a Abrahámovými potomkami, Izraelitmi. Piata Zmluva bola medzi Bohom, Ježišom (NJPN) a Izmaelitmi (Arabmi), ktorí boli tiež Abrahámovými deťmi. Šiesta Zmluva bola medzi Bohom, Mohamedom a Mohamedovou rodinou (Od Nich Je Mier). Bola to Zmluva pre všetky svety. Táto Siedma Zmluva už nie je založená na fyzickom pôvode, a teda neviaže sa na telá, ale namiesto toho je to Zmluva medzi Bohom a dušami, resp. spravodlivými dušami.

Tak, ako sa zákony menili zo Zmluvy na Zmluvu, prispôsobovali sa a vyvíjali podľa doby a okolností, tak aj Siedma Zmluva prichádza s vlastnou jurisprudenciou a súborom zákonov primeraných tejto dobe, veku a ľuďom. Čo je vhodné z predchádzajúcich Zmlúv, Boh to zachováva aj v tejto Zmluve a všetko okrem toho je neplatné a sú pridané nové zákony. Mohamed a rodina Mohameda (Od Nich Je Mier) nám povedali, že keď príde Povstalec/Qaim, drasticky zmení náboženstvo. Imám Al-Baqir (Od Neho Je Mier) povedal: „Ak povstane Povstalec/Qaim (NJPN), zničí všetko, čo prišlo pred ním, rovnako ako to urobil Boží Prorok (NJPN & Jeho Rodinou) a zriadi nový islam.“

Nový islam znamená, že islam, ktorý prináša Povstalec/Qaim, bude takmer úplne odlišný od islamu, ktorý priniesol Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) a od islamu, ktorý sa v súčasnosti praktizuje. V podstate je to nové náboženstvo. Al-Hassan ibn Harun povedal: „Bol som v dome Abu Abdillaha (NJPN), keď sa ho opýtali: ‚Keď Qaim povstane, bude konať inak ako Ali (NJPN)? Takže odpovedal: ‚Áno “ Imám Al-Sadiq (Od Neho je Mier) povedal: „Qaim sa neobjaví, kým neprečíta dve vyhlásenia, jedno v Al-Basre a druhé v Kufe, obe vyhlasujúce nevinnosť od Aliho (NJPN).“ Iné tradície od Imámov (Od Nich Je Mier) uvádzajú: „A spoločník tejto záležitosti neprijme Džizyu (zdanenie nemoslimských občanov krajiny), ako to urobil Boží Prorok (NJPN & Jeho Rodinou).“

Vo zvyšku týchto Dverí poskytneme príklady formálnych náboženských štruktúr, ktoré budú úplne vykorenené a zničené, pretože sa hlboko spájajú s klamstvom, deviáciou a celkom úprimne modlárstvom. Medzi príklady týchto štruktúr patria okrem iného mešity a mauzóleá, lunárny kalendár a povinná pokrývka hlavy pre ženy (hidžáb). Keď zvažujete každú z nich, je dôležité kriticky premýšľať o tom, ako každá z týchto praktík vznikla a prečo Povstalec/Qaim sa musí chopiť sekery ako Abrahám (NJPN).

Deštrukcia Mešít a Mauzóleí

Zoznam kacírskych činov v očiach moslimov nekončí – Povstalec/Qaim nariadi, aby boli všetky mešity a mauzóleá moslimov zbúrané. Abi Dža’far (Od Neho Je Mier) povedal: „Ak Qaim povstane, vydá sa smerom ku Kúfe a zbúra tam štyri mešity a na povrchu zeme nezostane ani jedna mešita, ktorú by nezbúral.“ Aba Abdillah (Od Neho Je Mier) povedal: „Bojte sa Arabi, lebo veru mám pre nich zlú správu: ani jeden z nich nepovstane s Qaimom.“ Ľuďom sa bude zdať, že Qaim/Povstalec sa snaží vymazať islamské náboženstvo. Aba Abdillah (Od Neho Je Mier) povedal: „Keď Qaim povstane, zbúra mešitu Masdžid Al-Haram (komplex mešít v Mekke, ktorá obklopuje a zahŕňa Kaabu), kým ju nevráti späť do jej pôvodného stavu a nepresunie Maqam na miesto, kde sa predtým nachádzal, a odreže ruky Bani-Šejba a zavesí ich na dvere Kaaby a napíše na ne: Toto sú zlodeji Kaaby.“

Nielenže Qaim/Povstalec zničí samotnú Kaabu a „Veľkú mešitu v Mekke“, ale zamieri aj do Mediny, aby zničil mešitu a hrob Božieho Proroka (NJPN & Jeho Rodinou). Aba Abdillah (Od Neho Je Mier) povedal: „Ak sa Povstalec/Qaim priblíži k stene hrobky s úmyslom ju zničiť, Boh zošle extrémne vetry, blesky a hromy, kým ľudia nepovedia: ‚Vskutku, je to preto‘ a jeho druhovia budú od neho utekať, kým s ním nezostane ani jediný človek. Povstalec/Qaim potom vezme sekeru a je prvým, kto utne sekerou, a keď jeho spoločníci uvidia, ako udiera sekerou, pribehnú späť k nemu a ich hodnosť v ten deň bude určená podľa toho, ako rýchlo sa k nemu vrátia.“

Realita Kaaby

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Dom Kaaby, ktorý ľudia poznajú, nie je skutočná Kaaba. Skutočná Kaaba bola úplne zničená. V Mekke bývalo dvadsaťdva Kaab. Kaaby boli tiež v Jordánsku, Iraku, Sudáne a Egypte. Každý veľký kmeň postavil Kaabu, ku ktorej ich ľud putoval.“

Spýtal som sa Imáma (Od Neho Je Mier): „Čo je teda táto súčasná Kaaba?“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „[Táto súčasná Kaaba, ktorú každý pozná] patrí Kurajšovcom, ale toto nie je ani jej skutočné miesto. Pôvodná Kaaba Kurajšov bola zbúraná a toto je nová Kaaba, ktorú nedávno postavili.”

Spýtal som sa: „Tak kde je skutočná Božia Kaaba?“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Máš na mysli pravú Kaabu, tú, ktorú postavil Abrahám (NJPN)?”

Povedal som: „Áno, a tú, okolo ktorej krúžil Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou).“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Pravdou je, že Abrahám (NJPN) v skutočnosti Kaabu nepostavil, ale zrekonštruoval, no teraz už po nej niet ani stopy. Čo sa týka Mohameda (NJPN & Jeho Rodinou), krúžil okolo inej Kaaby, ktorá patrila do jeho kmeňa, Bani Hašem. Aj tá bola úplne zničená.“

Spýtal som sa: „Bol tá, ktorá patrila Bani Hašem, na rovnakom mieste ako tá, ktorá patrí Kurajšovcom?”

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Nie, skutočná Kaaba sa nachádza v Al-Šam (Levant) a nie v Al-Hidžáze a najmä v Jordánsku. Väčšina našej histórie je lož, syn môj. Väčšina bola sfalšovaná.“

Imám (Od Neho Je Mier) ďalej objasnil, že presné miesto skutočnej pôvodnej Kaaby je Petra v Jordánsku.

Zrušenie Lunárneho Kalendára

Jedného dňa sa niekto opýtal Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier): „Je dovolené, aby sa veriaci vo Vaše Volanie vydal na púť pod nadvládou rodiny Saudovcov?”

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Namiesto toho, aby si išiel na púť (Hadž), mal by si dať peniaze, ktoré by si minul na Hadž, chudobným ľuďom, ktorí umierajú od hladu po celom svete. Pri Bohu prisahám, že by sa to Bohu rovnalo stotisíc pútí.“

Muž teda povedal: „Boh mi prikazuje, aby som išiel na púť (Hadž) a Imám mi prikazuje dávať milodary, komu mám veriť?“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Opýtal si sa ma a ja som ti odpovedal. Si slobodný, syn môj. Chcel by som ti pridať ďalšiu informáciu, ktorá sa ti možno bude zdať čudná. Tento čas a tento mesiac nie je ani mesiacom Hadž, myslím tým, že nie sme ani v období Hadž a Kaaba, ktorú poznáš, nie je tá, ktorá sa nazýva „Svätyňa Božia.“ Veľa ľudí ma bude označovať za neveriaceho, ale to nie je dôležité. Dôležité je, že dávam pravdu tým, ktorí pravdu hľadajú.“

Vo Svätom Koráne sa hovorí: Pre súdržnosť Kurajšovcov, pre bezpečnosť ich, keď pripravujú zimné a letné karavány, nech uctievajú Pána tohto Chrámu. Pána, ktorý nasýtil ich a ochránil pred hladom a zabezpečil ich pred strachom.” Postupom času si ľudia začali nesprávne vysvetľovali význam veršov a náboženskí učenci, ktorí hovoria bez poznania, tvrdia, že cesty Kurajšovcov museli byť kvôli obchodovaniu. V skutočnosti je to nezmysel, pretože obchodníci cestujú vždy, keď sa obchoduje, a nezakladajú svoje cestovanie na ročných obdobiach. Verš tiež hovorí: „Nech uctievajú Pána tohto Chrámu, čo znamená, že účel letných a zimných ciest Kurajšovcov bol náboženský. Letné cesty boli na menšiu púť (Umrah) a zimné na väčšiu púť (Hadž).

Takzvaný lunárny kalendár alebo Kalendár Hidžri, ktorý dnes moslimovia používajú, bol pôvodne slnečným kalendárom. Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) poukázal na to, že samotné názvy mesiacov lunárneho kalendára Hidžri naznačujú, že boli v skutočnosti pomenované podľa slnečných mesiacov. Napríklad rok sa začal na jar – v marci – kedy sa na Zem vrátil život a krajina sa zazelenala. V Arabskom kalendári sa tento mesiac až do dnešného dňa nazýva „Rabi Al-Awal“, čo znamená „Prvá jar“. Potom prišiel „Rabi Al-Thani“ alebo „Druhá jar“. Je jasné, že mesiac zvaný jar musí prísť na jar, a nie v zime, v lete alebo na jeseň, ako je to dnes, najmä keď sa spoliehali na tento mesiac, aby mohli pásť svoje zvieratá. Keby sa mesiace posúvali, brali by svoje zvieratá na pastvu v nesprávnom období a nenašli žiadne jedlo, ktorým by nakŕmili svoje stáda.

Ak by naozaj boli mesiace Hidžry pôvodne slnečnými mesiacmi, znamenalo by to, že už viac ako tisíc rokov sa moslimský národ postí v iných časoch ako Ramadán a koná Púť alebo Hadž v časoch iných, ako je stanovené obdobie. Historické výpovede Mohameda a Rodiny Mohameda (NJPN) v skutočnosti uviedli, že medzi znamenia objavenia sa Imáma Mahdího (NJPN & Jeho Rodinou) patrí skutočnosť, že ľudia sa postia v inom čase ako Ramadán a pôst prerušia v Ramadáne:

Al-Asbagh ibn Nabata rozpovedal, že Princ Veriacich Ali ibn Abi Talib (Od Neho Je Mier) povedal: „…Keď nadíde tento čas, mesiace sa raz zväčšia, až kým neuvidíte polmesiac dvoch nocí, a zmiznú inokedy, keď ľudia na začiatku Ramadánu prerušia pôst, a postia sa na konci Eidu.“ Imám Al-Džawad (Od Neho Je Mier) dostal otázku: „Smiem byť tvojím výkupným, čo hovoríš na pôst? Hovorilo sa, že pôst im nedáva úspech.“ Preto povedal: „Vskutku, bola vyslyšaná modlitba anjela proti nim.” Tak som povedal: „A ako to, nech som tvojím výkupným?“ On nato: „Keď ľudia zabili Al-Husseina (Božie Modlitby Nech Sú s Ním), Vznešený Boh prikázal anjelovi, aby zavolal: ‚Ó národ utláčateľov, ktorý zabil potomkov svojho Posla, nech ti Boh nedá úspech pôstiť sa, ani prerušiť pôst.“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) odhalil, že správny Islamský kalendár je slnečný kalendár. Správne poradie mesiacov je nasledovné:

Gregoriánske MesiaceMesiace Hidžri
JanuárDžamadi Prvý
FebruárDžamadi Posledný
MarecRabi Prvý
AprílRabi Druhý
MájSafar
JúnMuharram
JúlŠawwal
AugustDhu Al-Qadah
SeptemberDhu Al-Hidžah
OktóberŠa’ban
NovemberRadžab
DecemberRamadan

Pôst Mesiaca Ramadan

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) odhalil, že skutočný Ramadán je v decembri. Preto je teraz pre ľudí povinnosťou postiť sa v pravý mesiac Ramadán, a to v decembri.

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Pôst Boží je nasledujúci: Človek by sa mal postiť od všetkého mäsa a ovocia a všetkého, čo sa z nich vyrába (po celý mesiac). Osoba by sa tiež mala zdržať akéhokoľvek druhu pohlavného styku (po celý mesiac). Prerušenie pôstu (pri západe slnka) bude len s dvoma druhmi jedla, chlebom a jedným iným druhom. A človek môže zo dňa na deň zmeniť druhú položku jedla, ako chce.“

Spýtal som sa: „Človek by sa teda začal postiť za úsvitu a prerušil pôst za súmraku a mal by sa postiť iba s chlebom a jedným ďalším jedlom okrem mäsa a ovocia, napríklad chlebom a ryžou?”

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Presne tak. Áno. Ľudia sa veselia a myslia si, že sa postia, zatiaľ čo sedia pri stole, ktorý je plný chutných jedál. Čo je to za pôst? To, čo som ti teraz povedal, je len časť skutočného pôstu. Nech ľudia čakajú na príchod pravého mesiaca Ramadánu a jeho rituálov.“

Zrušenie Závoja (Hidžábu) ako Povinnosti

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) mi jedného dňa povedal: „Keď skončíš svoju prácu, nech si niektoré ženy zložia závoj. Nikomu to neprikazuj. Každý, kto si chce dať závoj dole, môže tak urobiť.“

Povedal som: „Dobre, pokiaľ to nie je súčasťou Tvojej jurisprudencie, na čo je to potrebné?”

Imám (Od Neho Je Mier) povedal: „Nie, nie je a ani nikdy nebude. Závoj sa stal sunnou (tradíciou, zvykom), rovnako ako Abdul-Muttalib zaviedol záležitosti, ktoré sa stali sunnou a potom sa stali v islame bežnými a stali sa súčasťou každodennej praxe.“

Takže v Siedmej Zmluve nie je nosenie závoja alebo Hidžábu u žien povinné, ale je to skôr sunna. Nenabádame k jeho noseniu, ani ho nezakazujeme. Každá osoba ho môže nosiť alebo nenosiť, pretože to nikdy nebola božská povinnosť od Všemohúceho Boha, ale skôr to bola sunna, rovnako ako čistenie zubov miswakom bolo sunnou alebo spaním v stave Wudu‘. Sunnu Hidžábu nezaviedol prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou), ale skôr ju pôvodne zaviedol Abdul-Muttalib (NJPN). V skutočnosti členovia Svätej Domácnosti nosili závoj. Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Fatima Al-Zahra (NJPN) bola zahalená od hlavy po päty.” Aj keď je to tak, neberieme sunnu ako božský príkaz a nečiníme ju povinnou. Tie časy boli iné ako dnešná doba. To, čo bolo potrebné vtedy, teraz potrebné nie je.

Obnova Pravej Modlitby

Jedného dňa som sa spýtal Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier): „Si spoločníkom Siedmej a večnej Zmluvy, ktorá bude trvať navždy až do posledného dňa ľudstva. Zakaždým, keď je tu nová Zmluva, jurisprudencia sa mení. Je teda mohamedánska modlitba neplatná?“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Pod modlitbou máš na mysli úklon a poklonu spôsobom, akým sa to praktizuje dnes?”

Povedal som: “Áno.”

On (Od Neho Je Mier) nato: „Synu, modlitba je poklona Poslom, Prorokom a Imámom v ich čase poklonou srdca. Modlitba je duaa.“

Pri objasňovaní toho, čo je modlitba (duaa), Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Boh nepotrebuje, aby niekto recitoval slová, ktoré boli napísané alebo naučené naspamäť. Ak sa chcete modliť k Bohu, hovorte s ním zo srdca a nehľadaj písané slová.“

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) tiež povedal o vývoji modlitby naprieč časom: „Od čias Adama (NJPN) až do dnešného dňa bola modlitba fyzickou poklonou popri poklone srdca (podriadeniu sa srdca). Toto je správna modlitba.“

Je to pravda, pretože v starovekých egyptských hrobkách vidíme nakreslené obrazy Egypťanov klaňajúcich sa pri uctievaní. Vidíme Židov klaňajúcich sa vo svojich modlitbách. Môžeme vidieť aj kresťanov v Etiópii a iných krajinách, ako sa klaňajú počas svojich modlitieb. Takmer každé náboženstvo na planéte má vo svojich rituáloch alebo knihách zmienku o poklone.

Keď sa pýtate na modlitby pred úsvitom (Fadžr), poludnie (Dhuhr), popoludnie (Asr), západ slnka (Maghrib) a nočnú modlitbu (Iša), Imám (Od Neho Je Mier) objasnil, že skutočný význam týchto modlitieb je Opatrovníctvo (Wilayah) Mahdiov:

  1. Fadžr je Imám Mohamed ibn Al-Hassan Al-Mahdi (NJPN & Jeho Rodinou). Na začiatku jeho Wilayah prevláda temnota, a potom s jeho objavením sa, prichádza svetlo. Predstavuje úsvit a prechod zo sveta temnoty do sveta svetla.
  1. Zuhr je Wilayah Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier). Počas jeho Wilayah je svet plný svetla a osvietenosti, spravodlivosti a rovnosti, mieru a prosperity.
  2. Asr je Wilayah Druhého Mahdiho, Jozefa z rodiny Mohameda, ktorým je Aba Al-Sadiq Abdullah Hashem a počas jeho Wilayah je to podobné ako počas Wilayah Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier).
  3. Maghrib je Wilayah Tretieho Mahdiho (NJPN). Počas jeho doby sa veci opäť začínajú stávať temnejšími a vznikajú nejaké problémy.
  4. Modlitba Iša je Wilayah Štvrtého Mahdiho (NJPN). V jeho dobe sa veci vo svete stávajú temnejšími.

Modliť sa základné modlitby znamená udržiavať svoju vieru, sľub vernosti a povinnosti voči Imámovi Mahdímu (NJPN & Jeho Rodinou), Imámovi Ahmedovi Al-Hassanovi (Od Neho Je Mier) a Druhému, Tretiemu a Štvrtému Mahdímu (NJPN). Po nich sa cyklus spustí znova, pričom Fadžr je Piaty Mahdi, Zuhr Šiesty, Asr Siedmy, Maghrib Ôsmy, Iša Deviaty a tak tomu bude navždy.

Imám Ali (Od Neho Je Mier) a dvanásť Imámov (Od Nich Je Mier) sa nám už dlho pokúšali povedať, že skutočná modlitba nie je nič iné ako Wilayah týchto poslov Božích, ktorí sú v skutočnosti Mahdiovia. Abi Dža’far (Od Neho Je Mier) povedal: „Kto nevedel, čo je modlitba, poprel naše práva.“ Povedal tiež: „Ó, veriaci! Keď sa zvolávanie na modlitbu uskutoční v piatok, [to znamená] od tohto dňa, v ktorom vás Boh zhromaždil, a modlitba je Princom Veriacich (NJPN), pretože Boh mieni modlitbou Wilayah a je to Väčšia Wilayah.“ Aba Abdillah (Od Neho Je Mier) povedal: „Ó Dawud, my sme modlitba v knihe Božej. Sme zakát a sme pôst. Sme Hadž a sme svätými mesiacmi. Sme svätou zemou a sme Božia Kaaba. Sme Jeho qibla a sme tvár Boha.“ A Knieža Veriacich (Od Neho Je Mier) povedal: „Ktokoľvek pristúpi k modlitbe s vedomím jej reality, tomu bude odpustené.“

Pôžičky a Úroky (Riba)

Jedného dňa som sa opýtal Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier) na úroky z pôžičiek (Riba), na čo odpovedal: „Riba nie je vôbec povolená. Je to mimoriadne škaredé.“

Povedal som: „A čo napríklad neveriaci a Nasibis (tí, ktorí nenávidia Ahlul-Bayt)?“ 

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: „Uveď príklad.”

Povedal som: „Napríklad pôžičkoví žraloci v Amerike, ktorí poskytujú pôžičky ľuďom, ktorí ich nie sú schopní získať od bánk kvôli ich slabému kreditu.“

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Nie, nie je to dovolené, pretože nepoznajú

množstvo škody, ktorú Riba spôsobuje. Postihuje potomkov až do desiateho pokolenia. Budú to mať na krku synovia.”

Povedal som: „Znamená to, že synovia až do desiateho pokolenia budú dlžní všetky úroky, ktoré nahonobil ich predok?”

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) povedal: “Áno.“

Jedného dňa dostal Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) otázku: „Je povolená hypotéka s úrokom (hoc aj s nízkym úrokom, ako je 1 %), ak nie je možné kúpiť dom v hotovosti? Alebo musí veriaci pokračovať v prenájme a dúfať, že jedného dňa bude môcť kúpiť nehnuteľnosť v hotovosti (dokonca aj keď trh s bývaním neustále narastá a zdá sa, že je to menej reálne)?”

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Hypotéka nie je prípustná a je haram (zakázaná). Ak by si veril, že Vznešený Boh je Ten, ktorý ťa živí a že On je Súcitný a Intenzívne Milosrdný, nepovedal by si to a mal by si dva domy namiesto jedného. Žiadam Boha, aby ťa podporoval a uzdravil v tvojom náboženstve a v tvojom svetskom a posmrtnom živote. Vskutku, On je Všepočujúci, Vševediaci.“

Trest Smrti

Povstalec/Qaim v Siedmej Zmluve odhaľuje skomolenie Koránu a svätých kníh a obnovuje pravdu v nich. V Islame ruší niektoré stredoveké praktiky, ako odtínanie rúk zlodeja. Táto archaická prax nemá nič spoločné s nebeskými zákonmi Boha. V skutočnosti je to v rozpore so Svätým Koránom. Lebo v Koráne Boh hovorí: „Služobníci moji, ktorí ste sa dopustili priestupkov proti dušiam svojim, nestrácajte nádej v milosrdenstvo Božie, veď Boh veru odpúšťa viny všetky – On odpúšťajúci je i zľutovný.” Tento verš, že Boh odpúšťa všetky hriechy, prirodzene znamená, že dáva ľuďom druhú šancu. Ako môže dostať niekto, kto kradol, druhú šancu, ak už nemá ruku? Toto nie je odpustenie. Odrezanie ruky je opakom odpustenia; je to úplné a kompletné usvedčenie.

Imám Ahmed Al-Hassan (Od Neho Je Mier) uviedol, že verš vo Svätom Koráne, ktorý hovorí: “Zlodejovi a zlodejke utnite ruky ich ako odplatu za to, čo si vyslúžili ako mučenie od Boha; a Boh je Mocný, Múdry” je prekrútený a naprič časom zmenený ľuďmi. Slovo „utnúť“ bolo pôvodne „zašpiniť“ ​​ich ruky. Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) zafarbil ruky farbivom, ktoré bolo vyrobené z určitej rastliny, ktorá sa kedysi veľmi ťažko zmývala. Verejné hanobenie zlodeja týmto spôsobom odradilo ľudí od krádeže, pretože nikto nechcel chodiť so zafarbenou rukou, ktorá signalizovala ich zločin.

Pitie Vína a Alkoholu

Pitie vína (šarab) je v Siedmej Zmluve dovolené podobne, ako to bolo v predmohamedánskych Zmluvách. V Šiestej Zmluve to bolo zakázané pre širokú verejnosť kvôli extrémnej opilosti a zhýralosti Arabov v tom čase. Nikdy to nebolo zamýšľané ako večný zákaz. V každom prípade je to nápoj, ktorý sa vo Svätom Koráne spomína ako odmena v raji pre tých, ktorí doň vstúpia: „Obraz záhrady rajskej, ktorá prisľúbená bola bohabojným: v nej rieky sú s vodou, ktorá nezahníva, a rieky mlieka, ktorého chuť je nemenná, a rieky vína, ktoré rozkošou je pijúcim“ Vložil by azda Boh do raja niečo nečisté? Keďže Boh nečisté veci do raja nedáva, znamená to, že tento nápoj musí byť čistý.

Jedného dňa som sa opýtal Imáma Ahmeda Al-Hassana (Od Neho Je Mier): „Mani napísal, že ovocná šťava je voda so svetlom a že samotná voda je len hmota bez svetla. A v niektorých tradíciách Ahlul-Bayt sa tiež spomína, že víno označujú ako Abdul-Núr a víno je z ovocia. Je pravda, že víno má v sebe svetlo?“

Imám (Od Neho Je Mier) odpovedal: „Áno, synu, je to pravda.“

Ponúkame nasledujúcu historickú výpoveď o „Rituáli Pohára“ ako ďalší dôkaz toho, že používanie vína ako prostriedku na podporu duchovnej extázy a spoločenstva bolo medzi blízkymi a úplnými veriacimi prípustné. Prorok Mohamed (NJPN & Jeho Rodinou) zaviedol tento rituál medzi Ahlul-Bayt a blízkymi spoločníkmi. Existujú koránske odkazy na rieky vína. Táto prax evidentne nebola určená pre širokú verejnosť. Imám Dža’far Al-Sadiq (Od Neho Je Mier) to zakázal pre „obyčajných libertínov“ a „uvalil na nich jarmo a reťaze.” Ide o dobre známe rozpovedanie v rámci gnostických, mystických a akademických kruhov.

Abdullah Al-Barqi hlási slová Al-Bythura’iho: Mohamed ibn Sinan mi povedal nasledovné, čo počul od slepého Abu Haruna… ktorý mu povedal:

Išiel som navštíviť Mohameda ibn Abi Zaynaba (Abu’l-Chattab), otca dobrých ľudí a dobrých vecí, nech mu je daná úcta! Prítomných bolo sedemdesiat mužov, vyvolených spomedzi jeho nasledovníkov, pochádzajúcich z rôznych krajín. Medzi nimi bol Musa ibn Ašyam (neskôr) mučeník (šahid) a svojho času Mohamed ibn Abi Bakr. Prebehla medzi nimi dlhá diskusia. Nakoniec im Abu’l-Chattab povedal: „Ó spoločníci! Máte chuť na nápoj?“ My nato: „A aký nápoj?“ Abu’l-Chattab povedal: „Nápoj [víno] z Malakut (šarab Al-Malakut). My nato: „Pohostil si nás svojimi znalosťami o Malakut; teraz nám daj napiť sa dosýta jeho odvaru.“ Abu’l-Chattab povedal: „Víno Malakut je pre vás; víno brán pekla [Balhut] je pre iných.“ Spýtali sme sa: „A aké je víno z Balhut?“ Abu’l-Chattab povedal: „Krv Iblisa [Ahrimana], nech ho Boh odsúdi! Ale nápoj [víno] Malakut je čistý odvar, ktorý Boh opísal ako nápoj svojich priateľov [li-awliya’ih] v raji.” [A Abu’l-Chattab recituje koránsky verš 47:15] „Rieky vína a potešenie pre tých, ktorí ho pijú.“ „Preto pite z neho v dokonalom poznaní a v úplnej pravde.“ Povedali sme: „Tak sa nám daj napiť do sýtosti, v dokonalom poznaní a v úplnej pravde.” Potom zvolal: „Ó dievčina!“ Rýchlo prišla a on jej povedal: „Prines nápoj pre telá pozemských ľudí.” Priniesla mech vína naplnený oslnivou žiarou a pohár, ktorý žiaril zlatým svetlom úsvitu. Potom povedal: „Týmto Boh uspokojuje svojich priateľov.” Ďalej odložil pohár a zarecitoval: „Nebudeš z neho cítiť ani intoxikáciu, ani bolesť hlavy. [porov. Korán 56:19: „Nápoj, ktorý nespôsobuje nestriedmosť ani intoxikáciu.“] Potom Abu’l-Chattáb povedal Musovi ibn Ašyamovi: „Začni! Nechaj svojich bratov napiť sa dosýta! A keď nápoj prejde z rúk do rúk, potom týmto pohárom, ktorý držíte vo svojej ruke, budú vaše telá naplnené na všetky obdobia a cykly, ktoré prídu. Lebo patríte k svätým spomedzi svätých [quds al-muqaddasin] a spomedzi Bahmančanov patríte medzi tých najúžasnejších a najušľachtilejších z nich. Ukázal som im svet a naplnil som ich jeho rozkošami. Napĺňam vás jeho veľkoleposťou a svojou mocou vám dávam to, čo som nedal nikomu inému.“ Musa ibn Ašyam vstal a povedal: „Ó môj pane! Daj mi z tvojich rúk nápoj, ktorý utíši smäd toho, kto sa ho napije do sýtosti, po stáročia a večnosť vekov.“ [Slepý Abu Harun] takto pokračuje vo svojom recitáli: Potom Abu’l Chattab nalial víno do pohára. Pohár predložil Musovi a Musa z neho pil, kým nebol spokojný. Abu’l Chattab mu potom povedal: „Teraz daj pohár svojmu bratovi, Abu Isma’ilovi.“ Ten potom pil, až kým neukojil vlastný smäd, bez toho, aby sa obsah pohára znížil. Všetci sa tak postupne dosýta napili. Nakoniec, keď sa pohár dostal medzi všetkých prítomných, vrátil sa presne taký plný ako na začiatku. Potom Abu’l-Chattab pohár zdvihol a začal ním krúžiť. Keď obkresľoval tvar kruhu, pozorne sme ho sledovali; potom sa pohár zdvihol, kúsok po kúsku stúpal, vznášal sa v priestore, až kým neprišiel na miesto jeho odpočinku. V tej chvíli sme uvideli Pána (Al-Sayyid, Imám Dža’far), ako sa na nás pozerá z výšin tohto priestoru. Bol pod červenou kupolou, postavenou z jedinečnej perly, ktorej svetlo žiarilo z východu na západ. Vzduch bol naplnený vôňou pižma. Pán-spoločník, Imám Dža’far, darca našej spásy, potom odhalil svoje tajomstvo: „Ó Mohamed (ibn Abi Zaynab, Abu’l Chattab), uhasím smäd svojich verných adeptov, čistých, vznešených, spravodlivých s týmto nápojom, ktorý som obyčajným libertínom zakázal. Ponúkol som ho svojim verným, ktorí sú prítomní v tomto a aj na druhom svete. Ale na obyčajných slobodomyseľov som uvalil jarmo a reťaze a poslal som ich na púšť k tým, ktorí zablúdili.“ Čo sa týka nás, boli sme uchvátení kontempláciou Krásy a Svetla, ktoré vyžarovalo z kupoly. Potom k nám môj pán [Imám] znova prehovoril: „Vybral som si vás, pritiahol som si vás k sebe a priblížili ste sa tým, že ste zostali s mojimi Priateľmi. Ak by to bolo inak, vaše oči by boli vytrhnuté silou tohto Svetla a pri začutí tohto hlasu by ste omdleli hrôzou. Ale učinil som to tak, aby to bola česť pre vás a hanba pre vašich protivníkov. Preto to privítajte s uznaním, lebo dnes je deň prebytku.“ A Imám recitoval tento verš [Korán 10:26]: „Tým, kto dobro konali, bude patrit odmena najkrajšia a ešte im bude pridané; ich tváre nepokryje ani chmára, ani poníženie a budú raja obyvateľmi a v ňom večné bude ich prebývanie.“ V tej chvíli začal pohár opäť klesať smerom k nám. Ale tentoraz bol prázdny, nezostala v ňom ani kvapka. Potom Abu’l Chattab povedal svojim spoločníkom: „Hľa, tento pohár koloval po chrámoch všetkých ne-Arabov počas všetkých siedmich období sveta. Všetci sú vašimi bratmi vo viere a v gnóze [alebo vaši bratia, gnostickí veriaci]. Pili ste s nimi z tohto kalicha, lebo ste z počtu ich vznešených. A dal som vám dnes dosýta sa napiť z tohto nápoja, ako som vám ho dal piť v časoch predošlých.“ Potom Abu’l-Chattab vzal pohár, znova ho naplnil a dal Musovi ibn Ašyamovi so slovami: „Nech ti Boh dá život, priateľ Milosrdného!“ A Abrahám, priateľ Milosrdného, vzal pohár do rúk a napil sa z neho. Potom pán [Abu’l-Chattab] povedal: „Nech vám Boží nápoj prinesie veľké dobro. Pri mojom živote! Prostredníctvom tohto nápoja ste okúsili poznanie Malakut, poznanie toho, čo bolo v prvom storočí a je vo všetkých vekoch a cykloch sveta. Odteraz môžete hovoriť akýmkoľvek jazykom. Keď ste ochutnali tento nápoj, spoznali ste reč vtákov (mantiq al-tayr) a reč všetkého, čo dýcha na povrchu zeme.” Potom Musa ibn Ašyam povedal: „Vydávam svedectvo Tomu, ktorý ma stvoril v harmónii! Po napití sa z tohto kalicha nezostala žiadna bytosť ani nič, ani na zemi, ani v nebi, ani nikde medzi tým, čoho reč by mi zostala neznámou.“ Potom dal Abu’l-Chattab každému z nás z nápoja a povedal nám: „Dnes ste v dome prebytku. Hovorte teda a ja budem počúvať. Modlite sa, proste a vítajte akékoľvek výzvy.“ Povedali sme: „Nech je tento nápoj povolený našim neprítomným priateľom, rovnako ako ste to dovolili nám.“ Abu’l-Chattab povedal: „Toto víno je dovolené vašim bratom, keď sú v spoločnosti bratov vo viere a v gnóze. Ale toto víno je zakázané vám aj im, keď ste v spoločnosti kohokoľvek okrem vašich bratov. Lebo Boh oplatil váš akt, že ste sa dosýta napili a vyživovali sa týmto nápojom tým, že z vás odstránil štyri základné nečisté Povahy, tie, ktoré sú príčinou viny. Viete, akou milosťou ste dosiahli túto výnimočnú hodnosť, tento vznešený a úžasný stupeň?” My nato: „Akou milosťou sme to dosiahli?“ Abu’l-Chattab povedal: „Boh vám ďakuje za určitý čin vo vás samých a odmeňuje ho.” Povedali sme: „A čo je to za čin?“ Abu’l-Chattab odpovedal: „Predstavte si, že jeden z vás práve išiel spať. Keď si práve položil hlavu na vankúš, napadla ho myšlienka na jedného z jeho bratov, ktorý je slabší a zostal pozadu, pokiaľ ide o jedlo, pitie, oblečenie a nemá ani koňa. To ho prinúti vstať z postele v zdesení, tak znepokojený, že ide rovno za daným bratom a dá jeho záležitosti doporiadku, akoby boli jeho vlastné. No a práve týmto spôsobom konania ste boli vyzdvihnutí na tento vysoký stupeň a eminentnú hodnosť.“ Musa ibn Ašyam povedal: „Sláva Bohu! Aká vznešená je duchovná cnosť tohto konania, vnútorne aj navonok (zahiran wa batinan, exotericky a ezotericky).“ Abu’l-Chattab povedal: „Toto je pohár Tahmurovcov. Bol emírom včiel pod prvou bahmánskou kupolou. Bol to on, kto odovzdal pohár Bahmanovi – a Bahman je najposvätnejšie meno (al-ism al-muqaddas). Bahman podal pohár Hormozovi a ja som bol Hormoz, ktorému Bahman prikázal piť z pohára. Následne som bol naplnený vedomosťami, múdrosťou a inteligenciou. Preto som si prial, aby ste v tomto pohári našli útechu. Čo vlastne chráni snahu veriacich utešiť jeden druhého pred márnosťami Iblisa? Zdržujú sa týchto márností so svojimi duchovnými bratmi, no hromadia ich na svoje telo a krv. Na druhom svete ich určite čaká bolestný trest. Lebo je to práve toto alebo niečo podobné, čo spôsobuje znovuzrodenie (takrir, návrat) na tento svet.“ Povedali sme: „Prečo je potrebný tento nový začiatok v pozemských telách?” Abu’l-Chattab povedal: „Pretože človek nesplní svoju úlohu (taqsir). Znovuzrodenie je pre tých, ktorým sa nikdy nepodarí očistiť sa v priebehu týchto návratov. Dobre vedia, že kvôli nedostatku vzájomnej lásky musia podstúpiť trest. Napriek tomu premrhajú svoje životy, pričom si nič neuvedomujú. To je dôvod, prečo ich opätovný začiatok bude trvať ešte dlho.“ Musa ibn Ašyam povedal: „Hoc aj v jedinej časti tohto procesu existuje niečo, čo bude stačiť pre každého, kto nie je pokrytec. Blahoslavení gnostici verní Bohu za seba aj za svojich blížnych. ‚Dostane sa im blaženosti a prekrásneho miesta pobytu.“ [Korán 13:29] Abu’l-Chattab povedal: Viete, čo znamená prekrásne miesto pobytu?“ My nato: „Nie!“ Abu’l-Chattab povedal: „Je to zásobáreň dobrých skutkov poctivého veriaceho; patrí mu na základe dosiahnutia úplnosti svojej túžby, pričom zostáva v medziach čistoty. Preto sa teraz postavte! Ste ľudia, ktorí kráčajú po ceste dobra ako milovaní Boží. Prosím Boha, aby vás všetkých zhromaždil na mieste, ktoré On miluje.” Abu Harun teraz uzavrel: „Potom sa spoločníci rozišli v šťastí a ľahkosti srdca. Nikdy som nevidel zhromaždenie takej krásy a svetla ako v tejto skupine. Spojila nás Božia milosť, ktorá na nás zostúpila spolu s jeho dobrotivosťou. To je to, čo náš Pán (Sayyid-na) Abu’l-Chattab privodil špeciálne pre nás počas obradu pohára s milosťou, ktorú to prináša. Sláva Bohu, Pánu svetov. Tento recitál je na konci.“

Siedma Zmluva bude nepochybne ťažká pre moslimský národ, najmä pre Arabov a Peržanov. Všetky formálne piliere a štruktúry toho, čo považovali za pravdy dané Bohom (napr. Kaaba v Mekke, lunárny kalendár, rituálna modlitba atď.), budú musieť byť zničené a postavené nanovo. Toto sa doslova musí odohrať, aby sa odhalilo modloslužobníctvo a nečistoty 1400 rokov. Arabský a moslimský národ porušil Pakt, keď utkutočňovali útlak Imáma Aliho (Od Neho Je Mier) a jeho nástupcov a rozhodli sa vytvoriť si vlastné náboženstvo. Vykorenenie štruktúr klamstva týmto spôsobom sa nelíši od toho, čo robili predchádzajúci Zmluvní Proroci (NJPN). Ibaže teraz to bude v oveľa väčšom rozsahu a úplnú pravdu nebude možné skryť. Tieto odhalenia sú naplnením mnohých proroctiev a očakávanej apokalypsy, ku ktorej bolo prisľúbené, že nastane na Konci čias. Keďže väčšina týchto stavieb bola postavená na krvi Ahlul-Bayt (Od Nich Je Mier) a právoplatných dedičov Adamitov, Povstalec/Qaim z rodiny Mohameda (Od Neho Je Mier) prišiel vyhladiť akékoľvek pozostatky uvádzania v omyl, či už fyzického alebo psychického charakteru. Domy uctievania, ktoré sa stali domami bludu, modlárstva a pokrytectva, musia byť zničené a musí sa postaviť nový základ. Prorok Mohammed (NJPN & Jeho Rodinou) povedal: „Islam začal ako niečo zvláštne a vráti sa k podivnosti, a tak nech sú požehnaní tí, ktorí sú zvláštni/cudzinci.“ Ak považujete odhalenia Siedmej Zmluvy za zvláštne, potom vám blahoželám, patríte medzi požehnaných.

V jurisprudencii Siedmej Zmluvy nadíde k mnohým ďalším zmenám a niektoré z nich tu budú odhalené v priebehu nasledujúcich. Ostatné časti jurisprudencie budú zverejnené neskôr. V nasledujúcich článkoch sa budeme zaoberať vierou, poznaním a časťami jurisprudencie Siedmej Zmluvy, ktorá je rozdelená do zostávajúcich Dverí.

Dvere Číslo Tridsaťtri: Boží Štát Spravodlivosti

18.11.2024

„Vo všetkých knihách Božej múdrosti je napísané: Moji spravodliví služobníci zdedia Zem.” Celé náboženstvo stojí na poslušnosti voči božsky ustanovenému Kráľovi. Jeho hlavným cieľom je umožniť vládnutie tohto Božieho zástupcu, aby spravodliví, chudobní, slabí a utláčaní mohli zdediť Zem. Iba tento vládca, vymenovaný samotným Bohom, má schopnosť [...]

Dvere Číslo Tridsaťdva: Antikrist Dadžal a Bafomet

14.11.2024

„Nebolo vyslaného Proroka, ktorý by nevaroval svojich nasledovníkov pred jednookým klamárom (Al-Dadžalom).” Spojené štáty americké sú pre mnohých najväčšou vojenskou, ekonomickou, sociálnou a kultúrnou veľmocou, akú kedy svet poznal. Ale koľko je tých, ktorí skutočne poznajú pôvod a úlohu USA v Božom pláne? Princ Veriacich, Imám Alí (Od Neho Je Mier), [...]

Dvere Číslo Tridsaťjeden: Stratené Roky Ježiša Krista

10.11.2024

„Ježiš povedal: ‚A keď odídem a pripravím vám miesto, vrátim sa, aby som vás vzal k sebe, aby ste aj vy boli tam, kde som ja.‘“ Ježiš (NJPN) miloval svojich spoločníkov tak veľmi, že za nich obetoval svoj život. Nikdy by svojich priateľov neopustil. Väčšina ľudí vie len to, že Ježiš (NJPN) navštívil svojich učeníkov niekoľkokrát počas štyridsiatich dní [...]

srbsko, novi sad

V súvislosti s tragédiou na železničnej stanici v Srbsku zadržali 11 osôb

21.11.2024 11:57

Zrútením prístrešku na železničnej stanici v Novom Sade, ku ktorému došlo 1. novembra, si vyžiadalo 15 životov.

Island Reykjanes Sundhnúksgígar erupcia láva

FOTO: Vulkanický systém na juhozápade Islandu sa opäť prebudil k životu

21.11.2024 11:00

V danej lokalite ide už o siedmu erupciu od decembra minulého roka.

sarmat

Kyjev: Rusko prvý raz zasiahlo Ukrajinu medzikontinentálnou balistickou raketou. Strela môže niesť aj jadrovú hlavicu

21.11.2024 10:39, aktualizované: 11:19

Rusko už na Ukrajinu páli Ukrajinu aj medzikontinentálnymi balistickými raketami

CompanionOfTheRiser

Vitajte v ére spásy: Vzostup Imáma Al Mahdího!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 34
Celková čítanosť: 32101x
Priemerná čítanosť článkov: 944x

Autor blogu

Kategórie